Je raaskalt weer, Dubio! Het eerste spoortje van bewijs voor de aankoop van echte aandelen in grote aantallen op de AEX moet nog door Dexia worden geleverd.
Vandaag of morgen is er echt wel een rechtbank of gerechtshof die de bewijsopdracht geeft. Dan gaat de roversbende met de billen bloot. Reken maar van yes!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Volgens Woordvoerder zal rechter anders gaan vonnisen
Re: Volgens Woordvoerder zal rechter anders gaan vonnisen
Ik weet ook wel dat jij er net zo eentje bent impact. Eerst winst maken op je eigen WVD (wat eigenlijk gewoon toeval is van vroeg genoeg ingestapt zijn alhoewel jij claimt dat jij verstandig was, en je vrouw niet) en vervolgens de verliesgevende WV3D van je partner vernietigen.
Re: Volgens Woordvoerder zal rechter anders gaan vonnisen
Dubio, je leutert weer een eind in de ruimte. Ten eerste heeft mijn vrouw nooit een WV3D gehad maar twee WVD's en ten tweede heeft zij zich er buiten mijn medeweten en mede-ondertekening laten inluizen door een telefonische verkoper die haar via coldcalling "spaarcontracten zonder enig risico" aansmeerde.
Gelukkig oordeelt de rechter volgens de wet en ben jij geen rechter maar slechts een Dexia-knechtje.
Gelukkig oordeelt de rechter volgens de wet en ben jij geen rechter maar slechts een Dexia-knechtje.