LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aandelen naar effectenrekening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
moskowic

Re: aandelen naar effectenrekening

Ongelezen bericht door moskowic »

En Jet, als je ingaat op het DEXIA-AANBOD ga je die schoften ook nog eens extra sponsoren. Laat ze maar eens voelen wat ze al hun klanten aandoen. Ze moeten bij Dexia maar eens leren klantgericht en oplossingsgericht te denken.

moskowic

Ik ben ook gedupeerd met een W3-laar die snel afloopt. Waarde nog maar 30% van de hoofdsom.

Heb vertrouwen in SLV. Er ligt momenteel een dagvaarding. Dat hebben ze snel bij de rechtbank ingediend. Dat je niets hoort ligt niet aan hen maar aan het rechtsysteem in dit land.

jet

Ongelezen bericht door jet »

Tja.... maar hebben ze uberhaupt een kans om te winnen. Als ik heel eerlijk ben denk ik dat Dexia niet zo heel veel te verwijten valt. In feite zijn we allemaal gewoon erg naief geweest. (even advocaat van de duivel spelend hoor). Ik vraag me echt af of we wel kans maken. En al maken we een kans dan acht ik Dexia terdege in staat om daar op de een of andere slinkse manier weer onderuit te komen. Of niet?

moskowic

Nee, nee en nog eens nee.
Dexia staat er niet sterk voor en probeert nu zoveel mogelijk cash binnen te halen door dat onzinnige aanbod.

Maar goed, je moet het zelf weten hoor. Hoe meer er op het Dexia aanbod ingaan hoe beter het mij is. Dan valt er nog makkelijker te schikken met ze.

jet

Ongelezen bericht door jet »

Maar stel nu:

Wij nemen nu de aandelen over. En ze stijgen weer flink en over een jaar of 3 spelen we quite of maken we zelfs nog wat winst op die aandelen. Dan komt er over 3 jaar een uitspraak en die is positief voor SLV. Denk je dan echt dat wij alsnog wat krijgen???? Dan denk ik dat er gezegd wordt. Tja u heeft de aandelen overgenomen en kunt ze nu met winst verkopen dus echt veel heeft u niet verloren. Wij gaan eerst eens kijken bij mensen bij wie de financiele nood hoger is. Lijkt me ook logisch....

b

Ongelezen bericht door b »

nes

Dhr BLOK schreef vandaag -

Animo voor AANBOD Dexia HEEL ERG GERING! ! ! !"

Vanmorgen kreeg ik twee telefoontjes, onafhankelijk van elkaar, waaruit zeer betrouwbare bron mij werd meegedeeld dat de animo voor het "aanbod" van Dexia zeer gering is.
Alle twee de bronnen melde dat tot nu toe ongeveer 400 mensen het "aanbod" hebben geaccepteerd! !

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

Jet,

Droom lekker verder.

et surtout ne m'oublie pas.

mvg
Leen

K

Ongelezen bericht door K »

Edwin,

Ook ik heb mijn aandelen op de oude manier overgenomen en op een effecten rekening gezet. Dit heb ik ongeveer twee weken geleden gedaan en mijn restschuld zou bij verkoop nu al ca. 2000 euro minder hebben opgeleverd. Dus ik ben blij dat ik ze heb overgenomen.

Echter moet je niet denken dat je binnen een paar jaar kiet speelt. Voordat de koersen weer op het oude niveau liggen (meegerekend de inflatie) ben je zeker 10 tot 20 jaar verder. Zie deze aandelen dus maar als een grote spaarpot!!! Maar er zitten aan het overnemen ook risico's. Neem bijv. de berichtgeving over Ahold. Het aandeel zakt als een baksteen naar beneden en in het ergste geval gaat het concern failliet. Mocht je dit aandeel hebben, dan zijn zij dus niks meer waard. Maar de kans is klein dat dit natuurlijk gebeurd.

Mocht je kiezen voor de overname, dan moet je dit zeker volgens de oude regeling doen. Dus NIET op het Dexia aanbod ingaan. De uit te geven call opties zijn op korte termijn (lees 3 jaar) niks waard.

Mijn advies is neem de aandelen over om het verlies te minimaliseren en ga door met je rechtzaak. Hopelijk wordt je dan later geheel schadeloss gesteld...

visje

Ongelezen bericht door visje »

Vorig jaar heb ik mijn contract verlengd. Daarna heb ik een mail en brief gezonden dat ik dit onder protest heb gedaan.
Nu zou ik niet meer verlengen. De aandelen zijn bijna niets meer waard. Als je de restschuld al betaalt zou ik de hele lening aflossen en de aandelen overnemen. Die gaan echt wel weer stijgen en als je je het kunt veroorloven gewoon nog niet verkopen. Een lening bij de bank (als er nog een is te vertrouwen) goedkoper. Je aanspraak (leaseverlies)op terugbetaling gewoon handhaven.

ps (zie elders)
Bram werkt volgens mij bij Dexia. Het zou me ook niet verbazen als Legiogedupeerde een collega van hem is.
Is er iemand die dexia-medewerkers-directeurenpoppetjes heeft waar we wat naalden in kunnen steken of wat armpjes kunnen aftrekken? Dat verhaal van Nettie (restschuld/aandelen weer kopen) gaat me even de pet te boven. Dan heb je toch ook weer aankoopkosten. Misschien voelt ze ook wat prikken?

Gesloten