| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie is van plan alsnog te betalen?
-
ad snoeren
Re: Wie is van plan alsnog te betalen?
Ik lok niks uit, Ik stel vast verder niks
-
ad snoeren
Jij snapt niet veel, dat is wel duidelijk!!!Als een bank je geld leent, en meteen maar die aandelen aanschaft en in bewaring houdt, snap ik niet wat daar illegaal aan is.
Jouw vaststellingen zijn de afgelopen weken uitvoerig ter sprake gekomen.
ik was een beetje dom,
lees mijn topic onder " ze hebben hun ziel aan de duivel verkocht"
eens .dan zul je zien wat we moeten doen.
bedenk dat met de nieuwe wet wij ,als wij eventueel in hoger beroep zullen gaan, wij bij de hoge raad(laatste mogelijkheid) bot vangen !!
deze zal met de nieuwe wet in de hand(1 augustus a.s) terug verwijzen naar eerder vonnis .
dus indien algemeen bindend verklaard wordt overgenomen,staan wij met lege handen!!
vrgr
henk geluk
lees mijn topic onder " ze hebben hun ziel aan de duivel verkocht"
eens .dan zul je zien wat we moeten doen.
bedenk dat met de nieuwe wet wij ,als wij eventueel in hoger beroep zullen gaan, wij bij de hoge raad(laatste mogelijkheid) bot vangen !!
deze zal met de nieuwe wet in de hand(1 augustus a.s) terug verwijzen naar eerder vonnis .
dus indien algemeen bindend verklaard wordt overgenomen,staan wij met lege handen!!
vrgr
henk geluk
Misschien is er een overgangsregeling in deze wet?
-
Ikwaseenbeetjedom
als die nieuwe wet al van toepassing zou zijn, wat ze wel bedoeld hebben maar wat hier toch niet geldt omdat dexia nog steeds niet heeft gezegd:
sorry, wij, dexia bank, waren fout, wij hebben jullie schade berokkend en wij willen die schade aan jullie vergoeden.
Dan gaan we dan wel rond de tafel zitten om over de schade te praten en dan komt er vast wel een schadebedrag naar boven.
dexia zal toch echt meer moeten doen om uit de sfeer van het strafrecht weg te blijven, want daar hoort eigenlijk deze zaak van bedrog, verduistering (van ons inleggeld) en oplichting thuis.
sorry, wij, dexia bank, waren fout, wij hebben jullie schade berokkend en wij willen die schade aan jullie vergoeden.
Dan gaan we dan wel rond de tafel zitten om over de schade te praten en dan komt er vast wel een schadebedrag naar boven.
dexia zal toch echt meer moeten doen om uit de sfeer van het strafrecht weg te blijven, want daar hoort eigenlijk deze zaak van bedrog, verduistering (van ons inleggeld) en oplichting thuis.
verduistering bedrog oplichting ! Ik dit geval zeg ik maar een ding " GO SEE THE DOCTOR "