LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhoging postcodeloterij.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cvriel
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2005 09:19

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door cvriel »

Een grote geruststelling voor iedereen, na viermaal de deelname aan de postcodeloterij te hebben willen beeindigen, verkreeg ik een faxnummer, handig want nu heb ik nog een bewijs in handen ook. De stichting en jammer genoeg noemen zij zichzelf een goede doelenstichting (en zijn ook als zulks opgenomen in de lijst van goede doelen) neemt het fatsoenlijk omgaan met haar leden niet erg nauw.
Al meerdere malen hebben ze ongevraagd de inleg verhoogd en hebben ze extra trekkingen in het leven geroepen, het jubileum van Beatrix is daar het laatste voorbeeld van, maar niet het eerste. Ook mijn man heeft opgezegd via dit faxnummer, en itt eerdere keren werd het deze keer wel gehonoreerd, althans de deelname van meerdere loten, want ook hij was bang buiten de boot te vallen. Nou mensen wees niet getreurd ik kan jullie vermelden dat wij nog geen enkele prijs gewonnen zouden hebben en dat met 3 verschillende postcodes, dus wees niet bang en geef jullie geld liever uit aan een echt goed doel, of een loterij die tenminste erkent op winstbejag uit te zijn.

Noot; slechts enkele voorbeelden van misstanden heb ik hier vernoemd, maar ik akn zo nog wel even doorgaan. Deze oragnisatie is neit fris

Jeezus Gristus antikrist
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:48

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door Jeezus Gristus antikrist »

Redactie:

Het houdt een keer op

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: verhoging postcodeloterij.

Ongelezen bericht door pluisje »

is het nu nog niet genoeg...
als je elkaar blijft aan vallen dan kan het gebeuren dat je straks overal op het forum deze uitspraken leest.
volgens mij moet je hier mee stoppen meedelanders en nederlanders kunnen heel goed door een deur als je elkaar in de waarde laat...
ik kan niet zeggen dat jullie dat doen dan geef ik niemand de schuld.
kom stop hier mee en hou het leuk...

pluisje :wink:

Gesloten