LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het was stikken of schikken.
Re: Het was stikken of schikken.
Beertje X is Impact Troll ALERT
impact is tegenwoordig ook al bezig onder de schuilnamen Antoine Vermeulen en albert-o.
TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL
TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL
gerritsmit,
Wellicht had de penningmeester, die toen zijn functie beklede, eens beter op de financiën moeten letten maar daarvan heb ik begrepen dat deze penningmeester dat alleen maar op papier was.
Wat betreft het laatste gedeelte van je opmerking denk ik dat je één van de weinige bent die vindt dat SLV er zo hard voor gewerkt heeft.
Ik respecteer je beslissing maar verwacht ook dat je mensen met een andere mening met hetzelfde respect behandeld!
Het lijkt mij op z'n minst een nogal ongenuanceerde uitspraak om Piet het debacle van wat er bij Payback in het verleden is gebeurt, in zijn schoenen te schuiven.Wat betreft dat interview. Daar hebben we laatst nog over gesproken op een verjaardag met een aantal gedupeerden. Wij willen daar niet aan meewerken omdat wij helemaal niet blij zijn met wat er in het verleden met payback is gebeurd. Daar hebben wij nog steeds een wrange smaak van in den mond.
Ik roep iedereen op om eens wat meer gelegenheid te geven aan de ja-stemmers waarvoor SLV zo hard voor gewerkt heeft.
Wellicht had de penningmeester, die toen zijn functie beklede, eens beter op de financiën moeten letten maar daarvan heb ik begrepen dat deze penningmeester dat alleen maar op papier was.
Wat betreft het laatste gedeelte van je opmerking denk ik dat je één van de weinige bent die vindt dat SLV er zo hard voor gewerkt heeft.
Ik respecteer je beslissing maar verwacht ook dat je mensen met een andere mening met hetzelfde respect behandeld!
-
Iemand die op papier een functie bekleedt is ook verantwoordelijk, toch?
-
U bedoelt zeker HvdB/HvdC/LindaLovelace/Antoine Vermeulen?
Die kwam er bij Edet niet in vanwege zijn lage kwaliteit!
Die kwam er bij Edet niet in vanwege zijn lage kwaliteit!
Hallo Gerrit en Marion,
Een gerechtelijke procedure is voor iedereen betaalbaar, daar is juist een belangenbehartiger als PAL voor om goede en bekwame advocaten te zoeken en afspraken te maken over de kosten.
Daarnaast is goede informatie over allerlei aspecten belangrijk.
De website van PAL staan bol van informatie.
Wat payback ermee te maken heeft ontgaat mij een beetje.
Ik ben bewust bij deze club weggegaan en probeer, samen met de andere vrijwilligers bij PAL, gedupeerden zo goed mogelijk te helpen.
Nog iets over het interview, er worden diverse soorten gedupeerden gezocht en jullie horen tot één van die doelgroepen:
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen lease
Een gerechtelijke procedure is voor iedereen betaalbaar, daar is juist een belangenbehartiger als PAL voor om goede en bekwame advocaten te zoeken en afspraken te maken over de kosten.
Daarnaast is goede informatie over allerlei aspecten belangrijk.
De website van PAL staan bol van informatie.
Wat payback ermee te maken heeft ontgaat mij een beetje.
Ik ben bewust bij deze club weggegaan en probeer, samen met de andere vrijwilligers bij PAL, gedupeerden zo goed mogelijk te helpen.
Nog iets over het interview, er worden diverse soorten gedupeerden gezocht en jullie horen tot één van die doelgroepen:
Dus hierbij de uitnodiging aan jullie en die andere JA stemmers om hun verhaal te vertellen voor een groot weekblad in Nederland.Regelmatig wordt PAL gebeld door de media die op zoek zijn naar gedupeerden die zij willen interviewen voor een artikel over aandelenlease.
Wil jij hieraan meewerken en jouw verhaal vertellen?
Mail me op [email protected]
De ene keer is het voor de TV, de andere keer voor de krant.
Geef aan, als je wilt, of je beiden wilt of welke niet.
Nu ben ik op korte termijn op zoek naar:
1) Iemand met een grote inleg/schuld die de Dexia schikking accepteert om er maar vanaf te zijn
2) Iemand die ondanks de schikking toch doorgaat en procedeert om via een rechtszaak zijn/haar gelijk te halen
3) Ook zoek ik iemand die wist waar hij aan toe was, mis gegokt heeft, het kan betalen, maar toch gebruik maakt van de schikking, ofwel mooi meegenomen die meevaller.
Komt jouw situatie overeen met één van de bovenstaande drie en wil je meewerken aan een artikel in een weekblad, mail me.
Ook anderen die mee willen werken aan een artikel in de krant of TV, mail me, zodat we via de media aandacht kuunen krijgen/houden over dit aandelenlease drama.
Uiteraard worden de gegevens vertrouwelijk behandeld en alleen met toestemming en overleg aan anderen verstrekt.
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen lease
Welk weekblad? De Story of de Prive?
nee Mijn Geheim
Beste Gerrit en Marion,
Indien je gebruik wilt maken van het schikkings voorstel.
Vraag dan, alvorens het aanmeldingsformulier ondertekend retour te sturen, eerst een offerte bij dexia op wat het schikkingsvoorstel voor jullie concreet betekend.
Op deze manier kom je niet voor onaangename verassingen te staan.
Mocht de offerte uitwijzen dat schikkingsvoorstel niet aan je verwachtingen voldoet, heb je nog steeds de mogelijkheid om te gaan procederen, zonder dat dexia het aanmeldingsformulier voor je voeten gooit alszijnde dat u heeft verklaard om te willen schikken.
Zoals al reeds in dit topic gemeld is door Captain America, procederen is niet meer duur. Er zijn diverse mogelijkheden die onder de €350,- zitten.
Informatie hierover is op diverse website te vinden alsook op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Indien je gebruik wilt maken van het schikkings voorstel.
Vraag dan, alvorens het aanmeldingsformulier ondertekend retour te sturen, eerst een offerte bij dexia op wat het schikkingsvoorstel voor jullie concreet betekend.
Op deze manier kom je niet voor onaangename verassingen te staan.
Mocht de offerte uitwijzen dat schikkingsvoorstel niet aan je verwachtingen voldoet, heb je nog steeds de mogelijkheid om te gaan procederen, zonder dat dexia het aanmeldingsformulier voor je voeten gooit alszijnde dat u heeft verklaard om te willen schikken.
Zoals al reeds in dit topic gemeld is door Captain America, procederen is niet meer duur. Er zijn diverse mogelijkheden die onder de €350,- zitten.
Informatie hierover is op diverse website te vinden alsook op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
-
@ Gerrit & Marion aka de stemmingmakers?,
Ik zie jullie zeer selectief reageren, dit doet mij vermoeden dat de in eerste aanleg opgestelde posting inzake het e.e.a. puur en vooral gericht is op stemmingmakerij, mocht ik mij hierin vergissen, het zij zo.
Het is goed van en voor jullie dat de schikking past bij de persoonlijke omstandigheden. Wees echter dan wel so fair om met open vizier alle gerelateerde relevante informatie te vermelden en kom niet aan met drogredenen en aanverwant fake gedrag, dat zien we helaas al te veel in dit forum.
Ave.
Ik zie jullie zeer selectief reageren, dit doet mij vermoeden dat de in eerste aanleg opgestelde posting inzake het e.e.a. puur en vooral gericht is op stemmingmakerij, mocht ik mij hierin vergissen, het zij zo.
Het is goed van en voor jullie dat de schikking past bij de persoonlijke omstandigheden. Wees echter dan wel so fair om met open vizier alle gerelateerde relevante informatie te vermelden en kom niet aan met drogredenen en aanverwant fake gedrag, dat zien we helaas al te veel in dit forum.
Ave.
Ralph dit forum is verrot door figuren die hier niets te zoeken hebben. Onder tientallen aliassen proberen ze alle relavante informatie kapot te maken. Het zijn ook figuren die hier niets meer te zoeken hebben, hun procedure is klaar of ze zijn helemaal geen gedupeerde. Een satanisch genoegen hebben ze erin om alles om zeep te helpen. Heel jammer maar waar voor de nieuwkomers. Zelfs bedreigingen schuwen ze niet als je gewoon je e-mail adres op het forum zet.
Gr. Anne
Gr. Anne
Anne_
laat je niet gek maken door die 1 of 2 dwazen die hier rondlopen, ze stellen bijzonder weinig voor en bedreigen....? Ha niks van aantrekken, als er morgen een vlieg op je afkomt en jouw bedreigt schrik je dan? Welnee, of je pakt een vliegenmepper of je waait de kleine zielepoot gewoon weg, niks meer en niks minder.
Laat je niet intimideren door deze nar(ren), nergens voor nodig!
vrgr,
Idaho
laat je niet gek maken door die 1 of 2 dwazen die hier rondlopen, ze stellen bijzonder weinig voor en bedreigen....? Ha niks van aantrekken, als er morgen een vlieg op je afkomt en jouw bedreigt schrik je dan? Welnee, of je pakt een vliegenmepper of je waait de kleine zielepoot gewoon weg, niks meer en niks minder.
Laat je niet intimideren door deze nar(ren), nergens voor nodig!
vrgr,
Idaho
slv zijn farizeeers die nooit wat hebben gedaan voor de gedupeerden, ze hebben hun ziel aan de duivel verkocht. En nu samen zij aan zij met dexia proberen om een massaclaim erdoor te drukken.
slv heeft geen enkele sympatie bij de gedupeerden, een instelling waarmee je geeneens kan communiceren, is dat iemans belangen behartige, zij bepalen wat goed voor je is, echt niet.
sodemieter op met de slv.
Farizeeërs zijn het.
slv heeft geen enkele sympatie bij de gedupeerden, een instelling waarmee je geeneens kan communiceren, is dat iemans belangen behartige, zij bepalen wat goed voor je is, echt niet.
sodemieter op met de slv.
Farizeeërs zijn het.
slv heeft net zo veel gedaan voor de gedupeerden als PAL en PB en croosjes. De gedupeerde moet echter wel ZELF procederen en daarvoor geld betalen.slv zijn farizeeers die nooit wat hebben gedaan voor de gedupeerden
Hier nog een topic uit de propaganda keuken.
Net doen alsof de schikking een grote opluchting is, maar bij verder doorvragen vallen ze door de mand.
De meest grove en onbeschofte middelen worden gebruikt om ons verzet te breken.
Door dit soort topics worden we juist STERKER in ons verzet en steeds meer mensen stoppen met betalen en gaan procederen.
Die schikking van Dexia, de zogenaamde DDD (De Duisenberg Deal) is drie keer niks en procederen is zeker te overwegen.
Wil je meer weten over de mogelijkheid van procederen en de kosten, mail naar [email protected]
Groeten,
Piet
Net doen alsof de schikking een grote opluchting is, maar bij verder doorvragen vallen ze door de mand.
De meest grove en onbeschofte middelen worden gebruikt om ons verzet te breken.
Door dit soort topics worden we juist STERKER in ons verzet en steeds meer mensen stoppen met betalen en gaan procederen.
Die schikking van Dexia, de zogenaamde DDD (De Duisenberg Deal) is drie keer niks en procederen is zeker te overwegen.
Wil je meer weten over de mogelijkheid van procederen en de kosten, mail naar [email protected]
Groeten,
Piet
Ik ben er in ieder geval nooit op ondervraagd door jou Piet, maar mijn antwoorden en berekeningen zouden denken helder en duidelijk zijn.Hier nog een topic uit de propaganda keuken.
Overigens, ik begrijp nu even niet wat je bedoeld met propaganda keuken?
Bedoel je dat deze topic opgezet is door..........hmmm vertel het maar, want nu ben ik even de weg kwijt.....
vrgr,
Idaho
Het aardige is, dat niemand anders dan Propaganda Piet nu ineens kritiek heeft op alles en iedereen, maar is hij vergeten dat dankzij dit forum zijn propaganda gaarkeuken jaren is gedoogd.
Misschien moet Piet K zijn gedupeerde schaapjes maar onder een dak brengen bij een forum op PAL.
Misschien moet Piet K zijn gedupeerde schaapjes maar onder een dak brengen bij een forum op PAL.
Tjonge tjonge, wat heeft die SLV hard gewerkt. Ja met contributie innen, das waar. Dit is toch een lachertje. Voor 4,5 miljoen had ik toch beter mijn best gedaan.Ik roep iedereen op om eens wat meer gelegenheid te geven aan de ja-stemmers waarvoor SLV zo hard voor gewerkt heeft.
Groeten,
Gerrit en Marion
Begin nu ook mijn twijfels over de topic "schikken of stikken" te krijgen.
Propaganda maken voor JA-stemmers. Zo val je inderdaad door de mand.
De topic had beter "slikken of stikken" genoemd kunnen worden.
Laatst gewijzigd door trudy op 19 jul 2005 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
zie http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=31481Zó kunnen mensen het ook zien! Realiseren wij ons dat? Met al onze vechtlust? Mijn kennissen die hun aandelen hebben overgenomen (!) met een doorlopend krediet bij de andere bank en nergens meer op rekenden?....
Die zijn blij met de schikking! Heel erg blij! Krijgen ze toch nog 66% ofzo terug van iets waar ze nooit meer op gerekend hadden! Natuurlijk zien die af van hun rechten! Wachten? Waarom? Dikke 10.000 euro terug van iets waar je niets van verwachtte! Prima toch? En zo ken ik nog vier stellen! Hebben zich even druk gemaakt, de boel afgekocht en zijn nu gelukkig
Vreemd, ik had eerder vandaag al gemeld dat ik die postings van Pipa zo goed vond, later zag ik er niks meer van terug en nu komt JH weer met een link, ik volg het af en toe niet meer.
Maar goed, wat Pipa daar allemaal vertelt vind ik een uitstekende weergave van hoe de zaken er op dit moment voorstaan.
Zelf heb ik destijds ook even getwijfeld of ik het advies van ene Sarah moest opvolgen en dus na mijn vernietigingsbrief te stoppen met betalen, achteraf ben ik blij dat ik dit advies niet opgevolgd heb.
Maar goed, wat Pipa daar allemaal vertelt vind ik een uitstekende weergave van hoe de zaken er op dit moment voorstaan.
Zelf heb ik destijds ook even getwijfeld of ik het advies van ene Sarah moest opvolgen en dus na mijn vernietigingsbrief te stoppen met betalen, achteraf ben ik blij dat ik dit advies niet opgevolgd heb.