Trudy ik geef je geen gelijk, het gaat gewoon om het principe. Als het een eerlijke zaak was geweest dan had niemand moeten betalen. Het merendeel van de slachtoffers dacht te sparen.
Is niet helemaal waar er waren zat mensen, die wisten waarmee ze bezig waren ik onder andere.
Toevallig heb ik geen contract afgesloten, bovendien heeft het totaal niets met intelligentie te maken. Jammer dat jij met jouw intelligentie wel zo'n contract hebt afgesloten.
Albert ben ik niet met je eens, dan zou jij ook niet eerlijk zijn!!!!! Als je wist waar je mee bezig was waarom heb je dan een procedure gestart tegen Dexia? Dan val jezelf toch ook onder de groep die na winst steen en been klagen? Vindt jij dat dan terecht? Je spreekt jezelf nu tegen. Overigens vind ik het terecht dat iedereen die zich in de maling voelt genomen door Dexia een procedure start.
Nee hoor ik spreek me niet tegen de advocaat van Dexia heeft fouten gemaakt en wij hebben hem daarop vastgeprikt. Is een heel andere benadering . Snap je.
Oké, je kiest de weg van de minste weerstand. Als jij beweerd dat er mensen zijn die na winst nu steen en been klagen dan val jij er in mijn ogen ook onder. Dat je er redelijk goed vanaf bent gekomen door een procedure aan te gaan met een winnende factor dat is mooi mee genomen. Maar steek dan niet de beschuldigende vinger naar een ander uit.
Albert ben ik niet met je eens, dan zou jij ook niet eerlijk zijn!!!!! Als je wist waar je mee bezig was waarom heb je dan een procedure gestart tegen Dexia?
Er zijn meer mensen die met produkten van Dexia winst gemaakt hebben en nu steen en been klagen. Is ook niet terecht
En ik vind het niet terecht dat je na een gunstige uitpraak van de rechter, die ik je van harte gun, nu zulke uitspraken doet. En ik bedoel dit niet als aanval op jouw persoonlijk maar meer in zijn algemeenheid. Als je werkelijk mensen wil helpen dan moet je duidelijker zijn. Ik weet dat je mij niet mag maar dat doet in deze niet terzake. Jij moet ook wat te klagen hebben gehad anders was je niet in een procedure verzeild geraakt.
Dat is fijn als jij van mening ben dat je indirect een groep helpt. De groep waar ik in zit heeft een advocaat die capabel genoeg is om zijn zaakjes goed te regelen. Hij luistert naar de argumenten van alle clientele en doet wat in zijn macht ligt om er het beste uit te slepen. Ik heb er alle vertrouwen in. Jammer dat je voorbij gaat aan de essentie van onze discussie.
Jullie hebben een soort 'class action" dagvaarding uitgestuurd maar die is nog niet in behandeling genomen door de rechtbank. Staat op de rol van december a.s. of zo, als ik het goed heb begrepen.
Misschien is de nieuwe wet op massa-schadevergoeding wel van toepassing op aandelenlease, wie weet, en kun je helemaal geen proces starten tegen Dexia. Of wel maar dan zal de rechtbank vonnissen conform de Duisenberg-regeling of niet.
Geen idee lopende rechtzaken kunnen nooit onder die wet vallen. Er zijn vele mogelijkheden anne.
Ik zou zeggen Albert bemoei je met je eigen zaken, jouw argumenten naar Pipa zullen best van harte gemeend zijn maar of onze advocaat daar mee gebaat is is een tweede. Pipa heeft het niet alleen voor het zeggen in de groep. Alles gaat in overleg met iedereen en iedere inbreng wordt bekeken. De 2 advocaten die onze groep begeleiden zijn nogmaals goed op de hoogte van de materie. En ik ben van mening dat de hele groep zonder de inbreng van jouw argumenten het ook wel zal redden. Maar ik stel je goede bedoelingen best op prijs. Dexia is in overleg met de advocaten om een schikking tot stand te brengen en dat zal er op uit draaien dat ieder voor zich een beslissing moet nemen. Dus zonder argumenten van Albert-O naar Pipa toe. Overigens draag ik Pipa een warm hart toe, we hebben gisteravond een heerlijke avond gehad en we zien en spreken elkaar van de week weer.
Pipa heeft het niet alleen voor het zeggen in de groep. Alles gaat in overleg met iedereen en iedere inbreng wordt bekeken. De 2 advocaten die onze groep begeleiden zijn nogmaals goed op de hoogte van de materie. En ik ben van mening dat de hele groep zonder de inbreng van jouw argumenten het ook wel zal redden.
Zeker weten maar als dat niet zo is, dan betaal ik de advocaat voor Piep want zij zal ook winnen,