LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwtjes, uitspraken, vragen en informatie

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Idaho

Re: Nieuwtjes, uitspraken, vragen en informatie

Ongelezen bericht door Idaho »

Wat is volgens jou niet juist dan Impact?

Overigens, de vergelijking met Dubio (je bent de 2e vandaag), het zij zo, ik kan daar niks mee, ik weet dat ik anders denk dan Dubio in deze zaak, maar natuurlijk zullen er ook raakvlakken zijn, who cares, de tijd van heksenvervolging ligt achter ons, ook de tijd dat men in de U.S. voor een commissie moest verschijnen wegens on-Amerikaans gedrag is voorbij.
Er zullen vandaag de dag ook veel Palestijnen en Israeli's zijn die over een aantal zaken gelijk denken, so?
Maakt dat de Palestijn een Israeli of andersom?
Laatst gewijzigd door Idaho op 23 jul 2005 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

nvt
Laatst gewijzigd door Kor S op 24 jul 2005 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho

of zat u ook aan tafel bij duizend gouden bergen beloven,
als u maar akkoord gaat met de schikking?
Natuurlijk Kor s, ik zat aan tafel, Duisenberg mijn oom deed het woord en ik zat gnuifend alles aan te luisteren.........dwaas

Gewoon doorgaan met de hele wereld blijven beschuldigen, als dat jou voldoening geeft, gewoon doorgaan.

Overigens misschien is het een idee om alle postings die hier door iedereen gedaan zijn eens naast elkaar te leggen, wie weet kan je dan nog meer mooie vergelijkingen maken.

Kor S

nvt
Laatst gewijzigd door Kor S op 24 jul 2005 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Ja Kor s die was raak joh, ben je nu trots op jezelf?
Je bent waarlijk een kanjer, misschien dat je jezelf op moet geven voor een baan bij AIVD, daar kunnen ze goede Clousau's als jij altijd gebruiken.

Ontmaskert door de grote Kor s, ik zit in zak en as, hoe moet het nu verder met mijn leven????
Nou misschien als ik mazzel heb blijft het beperkt tot dit forum, stel toch dat mijn vrouw en kinderen hiervan op de hoogte raken, dan ligt echt alles in duigen......... :(

Kor S

nvt
Laatst gewijzigd door Kor S op 24 jul 2005 09:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Prettig weekend??? hoe kun je me dit nu nog wensen, mijn weekend is in duigen gevallen Kor en wie heeft dat op z'n geweten? Jij!!!!

En nu nog natrappen, nu je je handlanger van Dexia ontmaskert hebt?Aiii dat past niet bij de groten der aarde.

Slip of the tongue zullen we het maar noemen........

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik heb je niet dubio genoemd Idaho ik heb gezegd:
Geplaatst op 23 Jul 2005 01:25 door Ikwaseenbeetjedom

Idaho heeft er op een dubio achtige manier ook geen oplossing voor kunnen geven.
en ook croosjes (!) begreep wat ik daar mee bedoelde.

overigens was dit het topic:
Er is veel tijd en energie gestoken in topics en reacties op dit forum.
Als deze vervolgens door de Tros op slot worden gezet of worden verwijderd is dit dus zonde van de energie en tijd die er ingestopt wordt.
We kunnen onze tijd en energie dan liever anders en beter gebruiken om aandelenlease gedupeerden te helpen.
Op www.platformaandelenlease.nl staat alle informatie voor aandelenlease gedupeerden.
Zijn er vragen, wil je meer weten over je eigen situatie en de mogelijkheden, mail naar [email protected] of [email protected]

Succes en groeten,
Piet

Idaho

up

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemiddag waarde Idaho,

Mag ik zo vrij zijn om je tot de waan des daags en de gerelateerde topics te roepen?
Dit daar je, vorige, reacties door ondergetekende, en vast ook wel door anderen, altijden werden (en worden) gewaardeerd. M.u.v. diegene die ik net lees. Zowaar een IMHO Idaho onwaardig.

Bij voorbaat dank, tevens (weer) uitkijkend hiernaar.

Idaho

Beste Captain America,

Ik heb jou samen met nog een paar bezoekers hier hoog zitten, het is dan ook jammer dat het zo moet lopen zoals het loopt.

Er wordt hier herhaaldelijk een verzoek gedaan om mijn mening niet aan anderen op te dringen, er wordt echter voorbij gegaan aan het feit dat de "hardliners" hier niets anders doen dan juist dat, hun mening schreeuwend op dit forum te plempen en owee als je niet meegaat in die ideeen.

Dan ben je al gauw een Dubiaan, danwel een trawant van Dexia, of misschien kom je wel regelrecht uit de hel.

Na het uitermate goede speurwerk van onze Kor s, ben ik blijkbaar ontmaskert, ik heb mijn complimenten overigens al aan Kor gegeven vanwege zijn prima speurwerk.

Dus mij rest niet anders dan voortaan:

Mee te huilen met de rest vd wolven.

Mijzelf eens in een Dexia-pak te hijsen en eens van repliek te dienen zoals men mij blijkbaar graag wenst te zien.

Uiteraard zijn dit 2 tegenstrijdigheden, ik zal dan ook nog een alias erbij moeten nemen, iets waar ik in principe een grote hekel aan heb, maar goed.....

Ik wens jou en die paar anderen overigens alle goeds toe en ik weet ook zeker dat het met jou/jullie wel goed komt!

Mvgr,
Idaho

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Waarde Idaho,

Dank voor je complimenten, al was dit niet mijn bedoeling.
Mijn reactie was en is ingegeven om jou en je objectieve, vaak ook leerzame en interessante reactie(s) te behouden voor dit forum.

Het is niet aan mij om te oordelen over hetgeen je nu wel of niet zult gaan doen, in here.

Weet echter dat ik de gang van zaken, zoals door jou zojuist geschetst alsmede wat (helaas) heeft plaatsgevonden, oprecht betreur.

Wie weet keert de wal (ten dele van toepassing) het schip?

Met respectabele groet, tevens je al het goede, inclusief het behalen of behouden van rechten, toewensend.

Idaho

Hartelijk dank Captain America,

Alles zal uiteindelijk op de pootjes terecht komen, daar ben ik zeker van!

En nu................ op naar de Batcave.... :lol: :wink: 8)

Gesloten