LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanmeldingsformulier
Re: Aanmeldingsformulier
Co-existence moet van beiden kanten komen lijkt me.
Dank je wel Feydakin. Ik ben zeker geen dexiamedewerker en hoop eind van het jaar het betaalde bedrag van die schurken terug te ontvangen.
Kor S. coexistentie wil ook zeggen dat meningen op dit forum objectief moeten zijn en vooral blijven. Mensen moeten gewoon op een goede manier doorverwezen worden naar de informatie en wat zij vervolgens ondernemen, dat is voor een ieder persoonlijk. Zelfs PAL heeft niet het recht om te bepalen of iemand niet moet schikken maar juist procederen.
Feydakin was me voor zag ik Men leert de forumbezoekers wel kennen als men wat langer meedraait.
Kor S. coexistentie wil ook zeggen dat meningen op dit forum objectief moeten zijn en vooral blijven. Mensen moeten gewoon op een goede manier doorverwezen worden naar de informatie en wat zij vervolgens ondernemen, dat is voor een ieder persoonlijk. Zelfs PAL heeft niet het recht om te bepalen of iemand niet moet schikken maar juist procederen.
Feydakin was me voor zag ik Men leert de forumbezoekers wel kennen als men wat langer meedraait.
Janneke52 ben ik irritant omdat het merendeel van de forumbezoekers hier met de neuzen richting PAL staan ? Dat getuigt m.i. bepaald niet van objectiviteit. Als er om info gevraagd wordt geef dan niet alleen de link naar de site van PAL maar ook die van dexialease en laat mensen verder zelf beslisssen wat ze doen.JH ik vind je heel irritant worden
Misschien dat ik ook wel een aanklacht overweeg naar jou omdat jij mij irritant noemt. Ik heb niet gezegd dat de club van Piet K slecht werk levert. Dat moet nog blijken.
Lees eens eerst goed wat ik schrijf en reageer dan pas.
Lees jij dan ook eens wat ik schrijf, er staat nergens dat ik iets ten nadele van Piet K heb geschrevenZelfs PAL heeft niet het recht om te bepalen of iemand niet moet schikken maar juist procederen.
Je moet doen wat je niet laten kunt. Als dit al een aanklacht waard is....Misschien dat ik ook wel een aanklacht overweeg naar jou omdat jij mij irritant noemt.
naast elkaar bestaand ,
zorgen voor elkaar begrip etc,
en ja hoor captain hij is er uit,;de coexistence topic.
het zal me DE DAG wezen. .martin luther king. i have adream.
bedankt zover.
on with the show.
zorgen voor elkaar begrip etc,
en ja hoor captain hij is er uit,;de coexistence topic.
het zal me DE DAG wezen. .martin luther king. i have adream.
bedankt zover.
on with the show.
Geplaatst op 30 Aug 2003 20:09 door JH
beurshandelaar,
Ik vraag me af wat je hier komt doen.
je verdient een goedbelegde boterham omdat je kennis van zaken hebt. Het gaat hier wel om gedupeerden die misleid zijn, omdat zij meenden dat zij spaarden. Maar ga zo door hoor door het opkomen voor eigen parochie zul je uiteindelijk zelf de rekening gepresenteeerd krijgen en dan is er niemand meer die KAN investeren in effecten.
JH, wat is er sindsdien met je gebeurd? Waarom doe je zo je best om medegedupeerden te kwetsen? Je kunt hier toch zelf ook niet gelukkig onder zijn, lijkt me? Dit is een serieuze vraag.Geplaatst op 31 Aug 2003 16:39 door JH
Voor alle duidelijkheid ! Denk goed na op welke wijze je uit de wurggreep van dexia c.s. wilt verlossen. Als je het geld hebt om aandelen over te nemen, prima. Je bent eigen baas maar daarmee neem je wel het geleden verlies mee.
Net zoals dexia of diens voorgangers jullie hebben misleid door te stellen dat jullie een soort van spaarrekening openden probeert dexia nu weer hetzelfde. Het komt dexia wel heel goed uit en ze komen er ook goed mee weg wanneer de aandelen voor de hoofdsom worden overgenomen.
Bovendien moet je voor de overname de HOOFDSOM betalen aan dexia en dat is in de meeste gevallen de helft meer dan de restschuld aan het einde van de looptijd.
Is het je waard om de helft meer te betalen en eigenaar van de aandelen te worden of kies je voor het ONDER PROTEST betalen van de restschuld in afwachting van de lopende procedure ???? Al was het alleen maar uit principe en uit solidariteit met al die andere (in dit geval) echte gedupeerden.
Wil je dan toch aandelen in bezit hebben, doe dat dan via betrouwbare instanties. Nog beter is om het gewoon op een renterekening te zetten. Je krijgt weliswaar minder maar je loopt minder risico.
Laatst gewijzigd door woest op 25 jul 2005 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als je alle berichten leest van JH dan geeft hij/zij zelf toe, dat het geen gedupeerde is. Dus heeft geen enkele zin te reageren op zijn/haar commentaar.Geplaatst op 25 Jul 2005 16:03 door JH
--------------------------------------------------------------------------------
Dank je wel Feydakin. Ik ben zeker geen dexiamedewerker en hoop eind van het jaar het betaalde bedrag van die schurken terug te ontvangen.
Marion dus WEL een gedupeerde!!Geplaatst op 25 Jul 2005 16:03 door JH
--------------------------------------------------------------------------------
Dan lijk je me toch wel een gedupeerde.Ik ben zeker geen dexiamedewerker en hoop eind van het jaar het betaalde bedrag van die schurken terug te ontvangen.
Verder staat het iedereen vrij om op postings te reageren Marion, of heb ik het mis?
-
Natuurlijk mag iedereen op postings reageren maar wel inhoudelijk
Voor Janneke53
Voor Janneke53
Geplaatst op 18 Jul 2005 12:10 door Marion Wijk
Trudy koersplan is van Aegon, wij hebben ook produkten van Dexia
Marion, je begrijpt me verkeerd, ik bedoelde hiermee dat JH wel degelijk een gedupeerde is.
-
Janneke lees zijn/haar berichten maar eens allemaal, de ene keer geeft hij toe geen gedupeerde te zijn en een andere keer heeft hij zijn vriendin geholpen.
Verder moet je het zelf weten of je wilt reageren op JH. Negatieve kritiek leveren is niet zo moeilijk, zoals JH dat doet.
Verder moet je het zelf weten of je wilt reageren op JH. Negatieve kritiek leveren is niet zo moeilijk, zoals JH dat doet.
Marion Wijk een peuterjuf die maandagmorgen naar de kinderspeeltuin gaat en sinds kort ook haar zegje op dit forum mag doen weet alles zo goed en zo veel beter.
Waarom al die reacties aan mijn adres, waar zijn jullie zo bang voor ?
Ik geef alleen mijn mening objectief en waar een ieder zijn of haar heil zoekt om recht te halen dat moet men geheel en al zelf weten en bepalen.
Er moet geloof ik weer eens een stichting LV of zo komen waar jullie je frustraties op kunnen botvieren in plaats van forumbezoekers die een andere mening zijn toegedaan. Ergens hoop ik dat diegenen die een andere mening hebben dan de meesten van jullie op dit forum blijven komen, anders riekt dit wel heel erg naar machtsmisbruik.
Ik heb al eens eerder gezegd, als men liever bij elkaar wil klitten dan moet er maar een besloten forum komen op de PAL site, lekker eenzijdig en vooral subjectief.
Vorige week maakte Janny nog de opmerking, dat andere meningen mensen scherp houdt. Wellicht om eens over na te denken !!!!
en woest als antwoord op jouw posting
Aan niemand van jullie ben ik verantwoording verschuldigd over mijn prive-omstandigheden verder. Sterker nog ik ga hier niet zielig bedelen omdat ik zoveel tegenslag gehad heb. Ik vecht er voor om er boven op te komen, luctor et emergo !!!!
Tenslotte, ik denk dat het overgrote deel van de forumbezoekers dat wil procederen niet beseft dat dit een langdurige strijd gaat worden met veel juridische termen. Alleen diegenen die mentaal daar tegen bestand zijn zullen uiteindelijk winnaar zijn. Ik twijfel echter of diegenen die na jaren procederen zo gebroken zijn dat het een phyrrus-overwinning blijkt.
jullie hebben in elk geval voer om deze maandagavond door te komen, het is tenslotte komkommertijd en er is niet bepaald veel op de commerciele tv. Ik lees morgen de reacties wel
Waarom al die reacties aan mijn adres, waar zijn jullie zo bang voor ?
Ik geef alleen mijn mening objectief en waar een ieder zijn of haar heil zoekt om recht te halen dat moet men geheel en al zelf weten en bepalen.
Er moet geloof ik weer eens een stichting LV of zo komen waar jullie je frustraties op kunnen botvieren in plaats van forumbezoekers die een andere mening zijn toegedaan. Ergens hoop ik dat diegenen die een andere mening hebben dan de meesten van jullie op dit forum blijven komen, anders riekt dit wel heel erg naar machtsmisbruik.
Ik heb al eens eerder gezegd, als men liever bij elkaar wil klitten dan moet er maar een besloten forum komen op de PAL site, lekker eenzijdig en vooral subjectief.
Vorige week maakte Janny nog de opmerking, dat andere meningen mensen scherp houdt. Wellicht om eens over na te denken !!!!
en woest als antwoord op jouw posting
Die schikking komt als geroepen in een paar jaar kan veel veranderen aangezien ik helaas zonder werk ben en voor mezelf ben begonnen heb ik alle financiele middelen ff nodig en de haat en nijd die de afgelopen jaren op dit forum overheersen zijn voor mij aanleiding af te stappen van principes. Ik denk nu eens aan mij zelf. Heb ik veel te weinig gedaan al die jaren.JH, wat is er sindsdien met je gebeurd? Waarom doe je zo je best om medegedupeerden te kwetsen? Je kunt hier toch zelf ook niet gelukkig onder zijn
Aan niemand van jullie ben ik verantwoording verschuldigd over mijn prive-omstandigheden verder. Sterker nog ik ga hier niet zielig bedelen omdat ik zoveel tegenslag gehad heb. Ik vecht er voor om er boven op te komen, luctor et emergo !!!!
Tenslotte, ik denk dat het overgrote deel van de forumbezoekers dat wil procederen niet beseft dat dit een langdurige strijd gaat worden met veel juridische termen. Alleen diegenen die mentaal daar tegen bestand zijn zullen uiteindelijk winnaar zijn. Ik twijfel echter of diegenen die na jaren procederen zo gebroken zijn dat het een phyrrus-overwinning blijkt.
jullie hebben in elk geval voer om deze maandagavond door te komen, het is tenslotte komkommertijd en er is niet bepaald veel op de commerciele tv. Ik lees morgen de reacties wel
JH, je hebt gelijk; je bent niemand verantwoording verschuldigd over je privé-omstandigheden en ik wens je alle goeds. Ik ben er ook erg vóór, om met elkaar in gesprek te blijven, de voorstanders, de tegenstanders en de twijfelaars; elke situatie is weer anders. Ik wil alleen oproepen tot meer respect. Er ontstaat te veel tweespalt op het forum, een tweedeling, die veel haat genereert. Zo beginnen alle oorlogen. En kleine oorlogjes. Ik vind, dat sommige mensen al te gretig zijn in het neersabelen van anderen en jij leek me ook die kant op te gaan. Je bent blij met de schikking; dat is je goed recht, maar vergeet niet hoeveel er bereikt is door de pluizers van dit forum en probeer daar een beetje waardering voor op te brengen.
Ik weet, dat ik ook behoorlijk fel uit de hoek kan komen, maar dat is dan gericht tegen trollen, die deze bron van informatie en contact om zeep willen brengen. Ik hoop, dat je krijgt wat je verwacht,
Woest
Amor vincit omnia!
Ik weet, dat ik ook behoorlijk fel uit de hoek kan komen, maar dat is dan gericht tegen trollen, die deze bron van informatie en contact om zeep willen brengen. Ik hoop, dat je krijgt wat je verwacht,
Woest
Amor vincit omnia!
-
JH je hebt gewoon een grote fantasie en daar laat ik het maar bij Mijn beroep is idd kleuterleidster en wij zijn op een gemene manier bedrogen door Spaar Select .
Jouw commentaar is er vooral opgericht om de grapjas uit te hangen en mensen uit te lachen, dat ze zo dom waren. Verder succes met je aliasjes op dit forum.
Ik heb je door en met mij meerderen. Maar als je dat een leuk spelletje vindt ga je gang maar hoor.
Marion.
Jouw commentaar is er vooral opgericht om de grapjas uit te hangen en mensen uit te lachen, dat ze zo dom waren. Verder succes met je aliasjes op dit forum.
Ik heb je door en met mij meerderen. Maar als je dat een leuk spelletje vindt ga je gang maar hoor.
Marion.
Laatst gewijzigd door Marion Wijk op 25 jul 2005 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Om even inhoudelijk te reageren: Je bent zeker aan niemand verantwoording schuldig. Ik vind het alleen maar goed dat je voor jezelf op komt, en ik heb al zo vaak gezegd dat iedereen moet doen wat voor hemzelf het beste is.
Ik ben me er wel van bewust dat het een lange strijd kan worden en soms baal ik daar ook van maar dat weerhoudt MIJ niet om verder te procederen. We zijn al 15 maanden bezig en ik ga door (zoals de omstandigheden nu zijn)!
Maar ik kan niet in de toekomst kijken (gelukkig niet) en ik kan me voorstellen dat gewijzigde omstandigheden mij er op het laatst toch toe dwingen om op een regeling in te gaan.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd: met onze GROTE restschuld, EN niet te vergeten de inleg, kan ik nu niet anders.
Maar NOGMAALS: iedereen moet doen wat ie zelf het beste acht.
Ik ben me er wel van bewust dat het een lange strijd kan worden en soms baal ik daar ook van maar dat weerhoudt MIJ niet om verder te procederen. We zijn al 15 maanden bezig en ik ga door (zoals de omstandigheden nu zijn)!
Maar ik kan niet in de toekomst kijken (gelukkig niet) en ik kan me voorstellen dat gewijzigde omstandigheden mij er op het laatst toch toe dwingen om op een regeling in te gaan.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd: met onze GROTE restschuld, EN niet te vergeten de inleg, kan ik nu niet anders.
Maar NOGMAALS: iedereen moet doen wat ie zelf het beste acht.
wie de schoen past trekke hem aan, ik heb altijd getracht met respect en waardering op dit forum te posten, maar streeds afgebrand worden door bepaalde bezoekers, (men weet zelf wel wie ik bedoel) maakt een mens soms zo dat deze helaas de gedragsregels kan overtreden.Ik wil alleen oproepen tot meer respect. Er ontstaat te veel tweespalt op het forum,
Als ik nu iets verkeerds heb gezegd dan zal Tros Radar mij zeker bannen. maar ik heb niemand op dit forum onheus bejegend en beledigd. Dat zal een ieder toch moeten beamen.
ik wens jou uiteraard ook veel succes en sterkte toe, en er komen ooit betere tijden, lieve woest.
Kor S, ook daarin ben ik het weer met je eens. ik meen mij te herinneren dat wij in het verleden ook al een aanzet hadden gegeven om de coexistentie op het forum terug te brengen.