LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door woest »

Brabander, bedankt, dat je je verhaal wilde doen.


"Bij een volgend gesprek heeft hij mij schriftelijk een berekening overhandigd"


Heb je alles wat er door hem op schrift is gesteld, bewaard?

Ik wens je heel veel sterkte en gerechtigheid !

Hartelijke groet,
Woest

Zie pagina 1

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Brabander »

Ik heb alles bewaard natuurlijk !!!!!!!!!

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door woest »

Gelukkig maar! Heel veel succes (en vooral veel geduld) met je (jullie) proces!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Hollander »

Nou Piet, als jij op zo'n normale, serieuze vraag geen antwoord durft te geven, dan denk ik dat jij je ook bang bent dat de "kleine" gedupeerden het risico lopen met procederen duurder uit te zijn dan met niet-procederen.

Een volgende conclusie is dan ook dat "kleine" gedupeerden beter kunnen schikken met Dexia dan procederen. Met schikken heb je in ieder geval nog een deel van je geld terug, en of je per saldo wint met procederen, dat durf jij ook niet te zeggen.

Trouwens, op de site van PAL lees ik:
Het voorstel is te overwegen en te accepteren voor gedupeerden die: 1. Een laag schadebedrag (inleg + restschuld) hebben. De advocaatkosten wegen dan niet op tegen het terug te vorderen bedrag.
Dus jij vindt OOK dat "kleine" gedupeerden beter kunnen schikken. De enige vraag die overblijft en die voor veel mensen van belang is: waar ligt de grens tussen schikken en procederen. 1.000? 2.000? 5.000? Ik weet het niet. Jij wel?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hollander volg je eigen gevoel en zit niet te zuigen voor een antwoord van Piet hier op het forum.
Mensen die advie van Piet willen hebben mailen hem zelf wel.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Idaho »

Laat Piet dan aub ook hier niet meer posten, zodra hij een posting doet en er komt kritische een vraag, dan geeft hij niet thuis, want dan zijn het plotseling geen gedupeerden of wat dan ook. Hou nou op joh met die charade.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Piet is tenminste 1 van de weinigen die zijn mailadres heeft staan. Als hij dus een antwoord wil laat hij hem mailen. Piet heeft altijd al gezegd dat als je GEEN eegaleaser bent, en je een kleine restschuld hebt, je zeker wel moet overwegen wat voor jou het beste is.

En NOGMAALS ieder moet doen wat voor hem of haar het beste is.
Ik schik zeker niet.
1 omdat we eegaleaser zijn
2 we betalen al sinds januari 2004 niet meer
3 we zouden 5 jaar moeten betalen en dat blijkt dus 20 jaar te zijn
4 onze restschuld bedraagt wel "iets" meer dan een kleine.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Idaho »

Brengt me trouwens op de volgende vraag: Waarom komt Piet hier nog, hij vindt dat dit forum overspoeld raakt met nonsens (zaken die hij anders ziet), ik zou zeggen, blijf dan bij je leest en dat is PAL.

Daar is alle info te halen voor een bepaalde groep mensen, prima, maar ik vraag me dan wel af wat de PAL-aanhangers hier nog doen.

Laat dit forum dan een tegenhanger van PAL worden, zonder de bijna dwingende kreten als, mensen stop met betalen, samen staan we sterk en nog meer van deze krachtige uitspraken.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door HvdB »

Echt leed is natuurlijk als je honger lijdt.
Echt leed is natuurlijk als je jezelf niet kan kleden.
Echt leed is natuurlijk als je geen onderdak hebt.
Echt leed is natuurlijk als je je familie in armoe ziet leven.
Echt leed is natuurlijk als je ziek bent en geen toegang hebt tot medicijnen.

Het leed waar hier op dit forum over gesproken wordt is natuurlijk aleen maar een LUXE-LEED.

Er zijn miljoenen mensen in deze wereld die jullie probleempjes willen ruilen voor hun probleem.

Zo zie je maar dat als je relativeert het allemaal nog niet zo erg is.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door JH »

Piet heeft altijd al gezegd dat als je GEEN eegaleaser bent, en je een kleine restschuld hebt, je zeker wel moet overwegen wat voor jou het beste is.
En als die mensen uiteindelijk hebben overwogen om te schikken, dan worden zij op dit forum door Piet uitgemaakt voor verrader.
zie http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... highlight=

(voor janneke52 als te noemen voorbeeld)
Laatst gewijzigd door JH op 06 aug 2005 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee JH dat is PERTINENT NIET WAAR!! Lever de bewijzen eens dan. En dan NIET uit het verband gerukte bewijzen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Idaho »

Janneke52, even een oprechte vraag..........waarom kom je hier nog, alle info is toch te verkrijgen bij PAL?

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door HvdB »

Janke52....doe je ogen eens open!!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Waarom zou ik hier niet komen? Ik ben een gewone gedupeerde en geen bestuurslid of zoiets van PAL hoor.
Ik heb zelf alleen veel hulp van Piet gehad en bij ook bij een demonstratie in Den Haag geweest van toen nog Pay-Back en heb met hem gepraat. Ik heb toen ook Margriet ontmoet en met haar gepraat.
Ik heb toen alleen sympathieke mensen ontmoet en ECHT heel droevige verhalen gehoord van mensen die het echt niet meer aankonden.
Wie was de enige die daar aandacht aan besteedde? Nou wie dacht je? Juist!!!!!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Als ik dat aanklik Harry van de Bank, heb ik NOG een gefingeerde naam, dus *** koek.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door rachil »

J.H. HvdB, IDAHO,BOKKIE,HANSOP

Speciaal nog een keer voor jullie vijven WAT HEBBEN JULLIE NOU TE ZOEKEN OP DE FORUMS OVER LEASLEED JE BENT ER TOTAAL NIET BIJ BETROKKEN (maar misschien in opdracht wel) MAAR WEL HIER JE MENING VENTILEREN DIE NERGENS OP SLAAT EN PROBEREN IEDEREEN TE ZIEKEN.
HET STAAT VOOR MIJ IN IEDERGEVAL VAST DAT JE VIJVEN DAT NIET ZOMAAR DOEN VOOR DE SPORT MAAR DAT DIT WELDEGELIJK EEN ACHTERGROND HEEFT,JE DOET DIT IN OPDRACHT VAN????????

BESTE LEASBELEGGERS NIET MEER REAGEREN OP DIT SOORT LIEDEN WANT DAAR ZIT MEN JUIST OP TE WACHTEN OM WEER EEN VEEG UIT TE KUNNEN DELEN.

NIET MEER REAGEREN MAAR ZE GEWOON (UIT) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


WE SPREKEN AF DAT WANNEER EEN VAN DIE VIJF EEN BERICHT PLAATST
JE ANTWOORD MET B.V. HANSOP :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Rachil.

Even iets rechtzetten, Je hebt grotendeels gelijk, maar JH en Idaho, zijn van de goeie discussie en zijn het gewoon niet met de meesten hier eens. En dat mag, dat houd iedereen scherp. Ze zouden misschien iets minder de geslagen miskende hond moeten spelen. Wat ze hier moeten ondergaan is wat nu eenmaal met minderheden gebeurt.
Daar zouden ze misschien nog iets van op kunnen steken, als ze begrijpen wat ik bedoel. 8)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door JH »

Wat ze hier moeten ondergaan is wat nu eenmaal met minderheden gebeurt
Jij weet het, Ad :wink:

Maar misschien hebben die anderen ook wel een heldere visie. Alleen beschikken de meeste gedupeerden op dit forum over een tunnelvisie, waarin zij met oogkleppen voor door heen lopen.
Laatst gewijzigd door JH op 06 aug 2005 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door rachil »

oké Ad ik zit nog niet zolang op dit forum maar ik blijf deze twee toch welin de gaten houden,en zodra het mis gaat dan is mijn volgende plaatsing J.H. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

groetjes Ad

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: LEED door SPAARSELECT en DEXIA deel 2

Ongelezen bericht door Idaho »

welnu rachil, je spreekt dapper en als ik jou was zou ik JH en mijn persoontje maar goed in de gaten houden, zodat je bij de minste of geringste overtreding hard kunt optreden.

Lees nu eens goed wat Ad zegt en kom dan eens met een tekst wat enigzins boven het gemiddelde uitsteekt.

Deze enigzins domme uitlatingen voegen niks toe aan de discussie die hier momenteel gaande is.

Gesloten