LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet betalen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door JH »

JanJan, ik claim niet dat ik adviezen heb gegeven, daar onthoud ik mij van, wel kun je door middel van verwijzingen mensen op weg helpen. Laat ik het zo zeggen, ik onthoud mij van het geven van verwijzingen.
Zoals al eerder gemeld, er zijn op dit forum vele anderen die adviezen geven, het zal later blijken of deze adviezen goed zijn. Jammer voor diegenen die het advies min of meer weloverwogen of gedwongen hebben opgevolgd.

En Ad, ook met een LO -opleiding ben je mens, daar hoef je geen HBO voor te hebben. Heb ik overigens ook niet.

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Mensen de verkeerde weg wijzen, rechtstreeks naar Dexia. Daar is JH een expert in.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Is er eigenlijk al iets bekend over het besloten forum van PAL?
Komt dat nog, wordt er aan gewerkt?

Zou mooi zijn, dan kan op dit forum de zaak nog eens rustig van een afstand bekeken worden.

-Hoe staan de zaken er op dit moment voor?
-Voor wie zou het goed zijn om te schikken en voor niet?
-Welke invloed heeft het schrijven van prof. Huls op het geheel?
-Welke opties zijn er allemaal voor de mensen die willen procederen?
-Etc, etc.

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Idaho, betaalt Dexia jou geen zondagslunch? Of komt de friet je ondertussen de strot uit?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ron,

Je schrijft:
Als ik bij de aangesloten advocaten informeer en ik geef aan dat ik van een prodeo advocaat, helaas, gebruik kan maken wensen zij me veel sucses bij mijn verdere poging.
Op www.platformaandelenlease.nl staan ruim 70 advocatenkantoren met aandelenlease ervaring.
De meeste werken met toevoeging, pro deo dus (gesubsidieerde rechtsbijstand.
Als je deze advocaten benadert zullen ze je niet weigeren.
Mochten er kantoren bijzitten die vol zitten met toevoeging zaken, laat het weten, dan vermelden we dat op de website.
Er zijn dus voldoende advocaten kantoren die met toevoeging werken en al meerdere aandelenlease zaken in behandeling hebben.
Ga niet zelf lopen zoeken, je loopt het risico dat je nee wordt verkocht of dat je de verkeerde advocaat neemt.
Iedereen met vragen hierover kan terecht bij [email protected]

Groeten,
Piet

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Als je deze advocaten benadert zullen ze je niet weigeren.
Nee natuurlijk niet, dit is het Walhalla voor advocaten!

En maar sprokkelen, Ron pas op man, overtuig jezelf eerst van het feit of je een advocaat wilt en zo ja, zoek er dan een waar jij je goed bij voelt, maar laat je niet iets opdringen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jeetje Idaho, bij die 70 advocaten kan er toch ook best 1 zijn waar hij zich wel goed bij voelt en die pro deo werkt? Je reageert ALTIJD ZOOOOO negatief terwijl die man dringend hulp vraagt.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Maar natuurlijk Janneke52, er zullen tussen die 70 advocaten best wel een aantal goede zijn.
Het enige wat ik aan Ron mee wil geven is dat hij goed moet opletten.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee natuurlijk niet, dit is het Walhalla voor advocaten!

En maar sprokkelen, Ron pas op man
Dit zegt anders genoeg.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Overigens vreemd Janneke52, dat je mij beticht van een negatieve houding, spit de postings van de laatste tijd eens door en kom dan nog maar eens aan met negatieve houdingen.
Natuurlijk lees jij ook vaak dit forum, helaas reageer je niet op de negatieve teksten die......laat ik voor vandaag eens J.Lv.N. nemen, maar iedere dag zijn er genoeg waar te nemen, dus wees eens echt objectief en geef iedereen met negatieve teksten nu eens dezelfde reaktie als dat je mij geeft.
Laatst gewijzigd door Idaho op 07 aug 2005 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Dit zegt anders genoeg.
Ja? Wat zegt dat dan volgens jou?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat hij volgens jou beter helemaal niet aan een advocaat moet beginnen van het Walhalla der Advocaten. PAS OP RON!!!!!!


ACH LAAT OOK MAAR, ik word zo moe van jou.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

het Walhalla van advocaten stoort je dus blijkbaar, hmm het is toch ook gesneden koek inmiddels?
De uurtarieven blijven evenwel hetzelfde en die gasten schrijven hun uren wel en terecht overigens, ze hebben een fikse opleiding achter de rug en verdienen navenant.

Maar waarom zou Ron een advocaat uit de stal van Piet moeten nemen, misschien zit er om de hoek wel eentje die zeer adequaat is.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik heb geen tijd om hier iederedag de postings te volgen. Lezen gaat vaak nog wel snel, maar reageren gaat veel tijd in zetten als je serieus wilt reageren en ik werk door de week.
Heb 's avonds ook niet altijd zin om al die onzin door de lezen.
Wat ik voor mezelf weten wilde, weet ik al lang en ik heb zelf mijn koers bepaald.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Dat respecteer ik ook, natuurlijk heeft niet iedereen de tijd om alles te volgen, maar wees dan ook voorzichtig met aanvallen, want de voorgeschiedenis zou wel eens heel anders kunnen zijn.

Jij reageert blijkbaar op momentopnames aangezien je niet de tijd hebt om dit forum grondig te doorspitten, natuurlijk jouw goed recht, maar je kunt dan wel reakties verwachten.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik heb het forum al lang doorgespit toen het nog serieus was en niet iedere keer de "trollen" te voorschijn kwamen.
Dat was in die "goeie ouwe tijd" dat Croosje veel aan het woord was met zijn vereniging :wink: :D

En ik probeer het ook nog wel iedere dag te volgen maar het is niet interessant meer. De echte interessante dingen pik ik er dan uit.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik ga maar wat anders doen, Janneke bedankt voor een gezonde reaktie, zou graag nog even doorkletsen met je, maar gezien de postings van J.l.v.N. lijkt het mij toch beter om er voor vandaag mee te stoppen, zoveel haat en nijd is zelfs voor mij iets teveel.

Morgen weer verder........zucht.

Snoop
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 feb 2005 21:43

Re: niet betalen

Ongelezen bericht door Snoop »

Beste mensen,
Bedankt voor jullie reacties, het geeft de burger toch weer een beetje moed er tegenaan te blijven gaan.
Ik denk nu toch weer wat positiever over dit forum als gisteravond en ik zal door zoeken.
Groet Ron

Gesloten