LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dd schikking

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: dd schikking

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Painter,

Je schreef dat je een Profit Effect en een Capital Effect hebt.
Wat houdt de Duisenberg regeling voor jou in:
De minimum looptijd voor het Profit effect is 10 jaar. Daarna kom je pas in aanmerking voor de 2/3 korting.
Stop je binnen die 10 jaar dan kom je niet in aanmerking voor de Duisenber regeling.
Het Capital Effect is een aflossingsvrij product.
Dit betekent dat je bij tussentijdse beeindiging (na 5 jaar) een korting krijgt van 10 % op je restschuld.
Dien je het contract volledig uit dan is de Duisenberg regeling niet van toepassing voor dit contract.

Al met al is de schikking die ze hebben aangeboden beduidend beter als de Duisenberg regeling voor jou.
Niet dat ik wil zeggen dat het een goede schikking is, alleen hij is beter als de Duisenberg deal voor jou.

Groeten,
Piet

Idaho, begin je het nu een beetje te snappen?

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: dd schikking

Ongelezen bericht door Idaho »

Nog niet echt Piet, maar ik doe mijn best.

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: dd schikking

Ongelezen bericht door painter »

Een schikking is voor beide water bij de wijn doen en dit is alleen voor dexia een goede schikking, dus ik weet niet wat ze hiermee willen bereiken.
Misschien willen ze me weer aan het twijfelen brengen, maar in mijn geval twijfel ik niet, ze wilde van geen wijken weten een jaar geleden, toen ik bijna gesmeekt heb om een oplossing.
Ik ga op deze manier gewoon door met de procedure en ben van mening dat er meer uit is te halen dan wat ze nu bieden, ook de wet massaschade word volgens mij niet bindend, want anders zouden ze nu niet zo'n toereiking doen.

VR GR

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: dd schikking

Ongelezen bericht door painter »

up

Gesloten