Ja ja profiteren inderdaad. Ben jij weer een van de velen die een graantje mee willen pikken van de ellende van anderen Frank? Doordat iedere klant die willens en wetens een contract heeft afgesloten zich ook aansluit bij de SLV, kunnen ze niet tot een vergelijk komen met Dexia en wordt de rechtszaak kansloos. Ik zou als ik Dexia was ook niet zomaar iedereen een zak met geld geven. Alleen degenen die misleid zijn zouden hier aanspraak op mogen maken. Voor alle andere profiteurs heb ik geen goed woord over.
Groeten hoor! Kees
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie gaat mee met het DEXIA aanbod
Re: Wie gaat mee met het DEXIA aanbod
Kees, voor degenen die misleid zijn is het totaal onduidelijk of ze door Dexia geholpen gaan worden.
Deze gevallen worden door de hardheidsclausule commissie in behandeling genomen en moet je maar afwachten wat hun beslissing is. In feite is deze hardheidsclausule alleen maar een schuldsanering en is van kwijtschelding vrijwel nooit sprake.
WEL MOET JE EERST HET AANBOD ONDERTEKENEN OM VOOR DE HARDHEIDSCLAUSULE COMMISSIE IN AANMERKING TE KOMEN.
JE WEET DUS NIET WAT HUN CONCLUSIE IS MAAR DOOR TE TEKENEN MOET JE DUS WEL AFZIEN VAN JURIDISCHE STAPPEN.
Deze gevallen worden door de hardheidsclausule commissie in behandeling genomen en moet je maar afwachten wat hun beslissing is. In feite is deze hardheidsclausule alleen maar een schuldsanering en is van kwijtschelding vrijwel nooit sprake.
WEL MOET JE EERST HET AANBOD ONDERTEKENEN OM VOOR DE HARDHEIDSCLAUSULE COMMISSIE IN AANMERKING TE KOMEN.
JE WEET DUS NIET WAT HUN CONCLUSIE IS MAAR DOOR TE TEKENEN MOET JE DUS WEL AFZIEN VAN JURIDISCHE STAPPEN.
Beste mensen,
Of je wel of niet het aanbod van Dexia moet accepteren blijft voor iedereen een individuele keus. Ik heb juist na lang overdenken ervoor gekozen om NIET op het aanbod in te gaan. Immers Dexia kan nooit om zo'n groot aantal gedupeerden heen, en ik mag er toch vanuit gaan, dat de advocaat van SLV wel iets zal kunnen bereiken.
En zelfs al zou de zaak verloren worden, mag ik toch hopen dat zij voor de mensen die niet waren ingegaan op het 'aanbod' van Dexia, alsnog ervoor pleiten dat zij alsnog op dat aanbod zouden mogen ingaan.
Maar nogmaals: het blijft een keus die iedereen zelf moet maken.
Nog een suggestie als iemand wel op hun aanbod in gaat:
laat je partner vooralsnog NIET mee ondertekenen, want dan verspeel je verder al je rechten, als de rechter zou besluiten dat de overeenkomst nietig verklaard wordt!!!
Trouwens, mijn vrouw heeft inmiddels Dexia een aangetekende brief verzonden dat zij nooit had getekend, en daarom ontbinding van het contract eist.
Wat te doen, als Dexia hier niet op reageert?
Of je wel of niet het aanbod van Dexia moet accepteren blijft voor iedereen een individuele keus. Ik heb juist na lang overdenken ervoor gekozen om NIET op het aanbod in te gaan. Immers Dexia kan nooit om zo'n groot aantal gedupeerden heen, en ik mag er toch vanuit gaan, dat de advocaat van SLV wel iets zal kunnen bereiken.
En zelfs al zou de zaak verloren worden, mag ik toch hopen dat zij voor de mensen die niet waren ingegaan op het 'aanbod' van Dexia, alsnog ervoor pleiten dat zij alsnog op dat aanbod zouden mogen ingaan.
Maar nogmaals: het blijft een keus die iedereen zelf moet maken.
Nog een suggestie als iemand wel op hun aanbod in gaat:
laat je partner vooralsnog NIET mee ondertekenen, want dan verspeel je verder al je rechten, als de rechter zou besluiten dat de overeenkomst nietig verklaard wordt!!!
Trouwens, mijn vrouw heeft inmiddels Dexia een aangetekende brief verzonden dat zij nooit had getekend, en daarom ontbinding van het contract eist.
Wat te doen, als Dexia hier niet op reageert?
Nee nee El, je verwart twee dingen. De misleiden kunnen meegaan in de rechtszaak tegen Dexia, omdat ze inderdaad zijn misleid door foute verkooppraatjes e.d. Degenen die het financieel niet meer kunnen bolwerken kunnen aanspraak maken op de hardheidsclausule. De mensen die redelijkewijs konden weten wat ze tekenden en die nu meelopen met de echte verliezers kunnen in de stront zakken. Profiteurs die het de gedupeerden nog moeilijker maken, dat zijn het.
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees
Kees, bel zelf maar even naar Dexia dan zullen ze je precies vertellen wat ik heb gezegd.
Ik zit niet op hun slechte verhalen te wachten. Wat ik duidelijk probeerde te maken isdatalleen mensen die in financiële nood zitten zich kunnen beroepen op de hardheidsclausule en niet elke willekeurige contractant van Legiolease die zich al dan niet ten onrechte misleid voelt.
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees