LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
julius9
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2005 18:35

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door julius9 »

Hallo,

Ook ik heb gelukkig positieve ervaring bij een boeking die zeker niet duur was.
Ik ben al twee keer met Easy-Jet naar London gevlogen. als je vroeg genoeg boekt ga je voor de voordeligste prijs. Met 2 personen op één dag heen en weer voor circa 95€. :twisted: En al die uitzendigen over de maatschappij is niet nodig, als je gewoon optijd inchekt en naar de gate gaat, kan je zelf je zitplaats uitzoeken. Ik vond het helemaal prima en ga in de toekomst zeker nog eens.

Veel plezier.

c1552984@wanadoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2005 15:02

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door c1552984@wanadoo »

Onthoud nu voor eens en voor altijd alle waren naar zijn geld .
Nederlanders kijken altijd met afgunst naar duitsers mooiere en beter
betere hotels , hebben er ook meer geld voor over .
goedkoop is en blijft duurkoop .
en soms een mazeltje!!!!!!

ine1961
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:43

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door ine1961 »

Hierbij heb ik wat tips om goed en toch goedkoop op vakantie te gaan.
Deze tips zijn vnl gericht op stedentrips, maar ook zonvakanties is mogelijk.

Zorg dat je email met aanbiedingen krijgt van diverse luchtvaartmaatschappijen bv Transavia, ryan air, virgin express etc.
Je krijgt dan ook te horen wanneer de tickets in de verkoop gaan voor het volgende seizoen, hoe vroeger je boekt hoe voordeliger.
Ook lastminute aanbiedingen naar steden,(ik heb zelf gebruikt gemaakt van een aanbieding met Transavia naar Madrid 60,-- incl tax p.p)
Voor mijn zoon en vrienden heb ik heel voordelig een ticket geboekt naar Gerona (120,-- incl tax) een losse accommodatie geboekt in Lloret en ze waren zeker 150,-- voordeliger uit vergeleken bij dezelfde reis als pakket.

Eeen voordelig hotel kan je heel goed boeken via weekendje weg, dit geldt trouwens ook voor een bungalowpark in Nederland (korte termijn weg) Ook voor deze site kan je op de hoogte blijven van aanbiedingen als je je aanmeldt.
Uiteraardt kan je ook bij alle Touroperators je op de hoogte laten houden van de aanbiedingen etc.

Overigens is het zo dat het boeken van een last-minute pakketreis, dezelfde kwaliteit moet hebben als vroeg boeken, het zijn laatste stoelen, kamers etc. Als je ongunstige vluchttijden hebt (helaas vaak naar Turkije) hebben mensen die vroeg geboekt hebben voor de gidsprijs dat ook.

Bosnees
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2005 23:38

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door Bosnees »

Hallo allemaal!!

Ik ben van de zomervakantie met het vliegtuig op vakantie geweest in Bosnie!!
Overigens heel erg goedkoop via een duitse site:
Ik heb voor mijn retourtje 113 euro betaald!!

www.germainwings.com

Het enige nadeel is dat je naar Keulen moet reizen en dat niet alle eindbestemmingen
aanwezig zijn. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!

Groetjes Irma

cynny
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jul 2005 07:41

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door cynny »

iemand ervaring met hotel specials?

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door eeliane »

Ken een stel dat ee reis heeft geboekt naar Turkye met hun zoontje (baby) voor 400 euro, 1 week, all inclusive, maar ze vliegen wel om 22.15 heen, ben je pas om 5 uur 's ochtends in je hotel als je mazzel hebt. En ze weten ook nog niet in welk hotel dat horen ze pas ter plekke. Tja voor zo weinig geld krijg je al een budvlucht en t hotel moet je ook nog maar af wachten. En ze vliegen ook nog met een turkse maatschappij, Inter Airlines... je moet t allemaal maar durven en t er voor overhebben, rottijden, 'enge' vlucht, en niet weten welk hotel met je baby, lekker...

CarolineG
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2005 10:06

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door CarolineG »

Nou ik ben erg tevreden over Club Med, WRC reizen en Shoestring waar wij de afgelopen 4 jaar onze vakanties hebben geboekt. Goede service, duidelijke instructies en (met Shoestring Egypte/Jordanie) ook een prima reisleider. Tja groepsreizen is niet echt aan mij heb ik geleerd maar goed dat heeft niets te maken met de reisleider. Bij Shoestring kan je wel je voorkeur aangeven voor leeftijd en zo..Dus dan voorkom je toch ook wel weer iets. WRC en Canada zijn voor mij een gegeven. Voor skivakanties boek ik al jaren met Club Med. Geen gezeur. Skipassen, skilessen, eten/drinken (3x per dag), hotel en service voor een normale prijsverhouding (haha en altijd AAN de piste...). Gelukkig nog geen nare ervaringen gehad!

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door eeliane »

Die touroperators, zeker Club Med zijn nou niet de goedkoopste en daar hebben we t nou net over...

An

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door An »

@ Miguel.

Ik zou je nog op de hoogte houden, over dat voor een"dubbeltje"op de eerste rang zitten! Nu, dat is ons heel goed gelukt en bevallen.

Voor totaal € 159 met Transavia, naar Turkije geweest.
Appartement/hotel incl. eenvoudig ontbijt, 8 volle dagen genoten. Geboekt bij GoMundo, uitgevoerd door Corendon.

Lid van ANVR en SGR. Kortom....het kan wel en het was geweldig!

Miquel
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:40

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door Miquel »

Hallo An,

Welkom terug! Fijn voor je dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!

Zo zie je maar, goedkoper hoeft zeker niet altijd per definitie slecht te zijn.

Euh... op naar de volgende?!

Miquel :D

An

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door An »

Zeker weten :wink: Voorjaar Malgrat, najaar Turkije. Ik hou het in de gaten die koopjes! 8)

jitty
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2005 13:39

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door jitty »

Ik ben net terug van een weekje Spanje (herfstvakantie) samen met mijn dochters. We vlogen vanaf Niederrhein (net over de grens in Duitsland) naar Girona (Costa Brava).
Totale vluchtkosten: 180 euro voor 3 personen. Zeer tevreden over Ryanair, goed, goedkoop en op tijd!
4 sterrenhotel geboekt via Vrijuit voor 350 euro. Halfpension, prachtig en luxe. In totaal kostte deze vliegvakantie mij dus zo'n 550 euro, koopje! :D

Har

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door Har »

koopje // ??? vind je dat nu echt zelf ??, berenduur voor L O met 3 personen voor 5 dagen

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Kan 'goed' dan toch samen met 'goedkoop'?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Vliegen + week verblijf in 4****-hotel + logies + ontbijt + diner = 550 euro : 3 personen = 183,33 euro per persoon.
Dit is inderdaad een koopje!!!

@Har:
Wie heeft het over verblijf van 5 dagen en L O (logies + ontbijt)?

Gesloten