LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niks procederen of Duitendwerg regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Re: Niks procederen of Duitendwerg regeling

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 24 Aug 2005 12:59 door a survivor

Het lijkt mij beter als je ze zelf dagvaard en niet afwacht.
En schikken? Had ik al gezegd, niet doen.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

In die brief van dexia over raets met aan het eind de welgemeende excuses (bah !), valt mij het volgende op:

Het standpunt van dexia is ondanks alle uitspraken van de rechters
zie http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... rakenR.htm
nog steeds niets veranderd.
kunnen mogelijk op basis van de Duisenberg-Regeling alsnog aanspraak maken op een gehele of gedeeltelijke korting van hun restschuld.
welke 'restschuld' zouden ze nu toch steeds maar weer bedoelen en wat is
'een gehele korting'? Waar blijft toch het bewijs van al die gigantische bundels aandelen?
Over restitutie van ten onrechte geïnd inleggeld wordt met geen woord gerept.

De volgende woorden vielen mij ook op in de brief omdat ze met z'n drieën waren:

Mogelijk - ze weten het dus niet zeker.
nog een keer mogelijk ...
nog een keer mogelijk ...

want bij dexia is alleen zeker dat niets zeker is.

rust

Ongelezen bericht door rust »

dexia heeft al heel wat vaseline gebruikt voor wijlen vaselineberg, eegalease, leaseverlies, consumentenbond veb, zalm en consorten, dus ze zullen heel wat nieuwe voorraad aan moeten schafffen om de mensen met het vaselinevoorstel te nemen.

Mensen het duurt niet lang meer, de vaselinevloot van dexia komt ook bij jou langs.

Neem ondertussen een biertje en een worst.

cheers, no tears. :wink:

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Wat een stelletje viezerikken die gasten van Dexia.

Ze proberen nu nog steeds zoveel mogelijk geld binnen te halen, het is toch ongelooflijk, dat dit mag, en dat daar niets aan word gedaan door de rechters of andere hoge heren.

En nu zie ik het helemaal niet meer zitten, want de Duisenberg-regeling zouden ze toch mee verder gaan en iedereen aanschrijven.

Maar wat doen ze, proberen nog meer geld binnen te halen , mag dat? en spelen dan de rechters het spelletje mee, om steeds alles uit te stellen? wie geeft hier opdracht voor? Zalm?

Wie het weet mag het zeggen, maar ik zie het nu even niet meer zitten met al die regelingen en uitstellen van procedures tegen Dexia, wie zit of wie zitten daar achter, de viezerikken, en maar mooi weer spelen met een schijnheilige glimlach op TV, JE WEET WEL WIE IK BEDOEL.

Dus volg onze raad procederen en niets betalen niet aan Dexia en niet aan een deurwaarder, gewoon niet open doen laat ze het heen en weer krijgen en zeg ga maar naar mijn advocaat of iemand die je helpt.

Gesloten