LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afdingen bij Superkeukens/Basiskeuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
peekaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2005 10:06

Re: Afdingen bij Superkeukens/Basiskeuken?

Ongelezen bericht door peekaa »

Als een keukenboer van 13000 naar 8750 ging zou ik er al geen vertrouwen in hebben eerlijk gezegd.

Heeft iemand anders nog ervaring met prijzen bij deze keukenleveranciers?

Klaasjan
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 aug 2005 23:56

Re: Afdingen bij Superkeukens/Basiskeuken?

Ongelezen bericht door Klaasjan »

We hebben ook een keuken uitgezocht, bij Brugman geweest bij een bouwbedrijf met keukenafdeling en de Boer in Staphorst.
De boer en het bouwbedrijf kwamen op bijna hetzelfde bedrag, gaven meteen aan dat ze aan kortingen niet doen. Bij brugman werd een maximaal bedrag genoemd en waarschijnlijk zou ik daar het goedkoopst zijn geweest. Het gaf me geen goed gevoel.
We gaan voor het bouwbedrijf, prettig gesprek, heldere afspraken, nog wel geprobeerd als goede nederlander om korting te krijgen, maar dat die die niet, werd uiteindelijk rond afgerond. Ze leggen ook de vloer, tegels wel betaald vloer leggen is uiteindelijke gratis.
Heb hier een goed gevoel over en de prijs, tja is veel geld maar kan ermee leven voor wat geleverd wordt.
Dat is het belangrijkste, is het een goed gesprek en vind je de prijs waard voor wat je aangeboden word.

gast286
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jun 2005 14:40

Re: Afdingen bij Superkeukens/Basiskeuken?

Ongelezen bericht door gast286 »

vloer leggen is uiteindelijke gratis
Zucht, gaan we weer!!!!!!!!!!!
Leren we het dan nooit??

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: Afdingen bij Superkeukens/Basiskeuken?

Ongelezen bericht door mar53 »

LEKKER weer gratis, kennelijk begrijpt ( bijna) ? niemand dat gratis echt toch niet gratis is.
KLEUTERSCHOOL; Er is toch niemand die voor niets werkt.

Ik ga bij Albert Heijn ramen lappen , JAAAAAAAA alle winkels en ik hoef er niets voor te hebben.

Zullen we nu met z`n alle hier even een TOPIC over opzetten.

Ik wil graag in contact komen met de medemensen die op deze mannier werken.

Graag jullie reactie, dit is een Vacature.

16again
Berichten: 16402
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Afdingen bij Superkeukens/Basiskeuken?

Ongelezen bericht door 16again »

Mar,

Het "gratis" dat hier wordt bedoelt is een "3 halen 2 betalen" actie.
Meerdere producten en/of diensten worden tezamen aangeschaft. In plaats van een kortingspercentage over de gehele prijs wordt een product/dienst gratis weggegeven.

Als je mijn auto voor 4000 eur koopt, wil ik wel een keer de ramen bij je thuis zemen....

Gesloten