LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia danst op het graf van Duisenberg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH

Re: Dexia danst op het graf van Duisenberg

Ongelezen bericht door JH »

Brunhilde ook op deze site staat genoeg over de duisenbergregeling
http://www.dexialease.nl/

En op de site van http://www.leaseverlies.nl/
Zie ook de link Belangrijke links en topics.

Genoeg voor een objectief oordeel :wink:

Don Quijote

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Hoezo. objectief oordeel? Van Dexia zeker! Die domme Belgen, die er door Aegon ingeluisd zijn en die met behulp van Zalm c.s. (inmiddels wijlen) Duisenberg van stal hebben gehaald om de gedupeerden er nog verder in te luizen en te trachten nog de laatste centen van de gedupeerden op te strijken. En dan die Stichting Leaseverlies, die de belangen van de gedupeerden volledig verkwanseld heeft en de uitwerking van die Duitenberg-regeling volledig aan die Belgen overlaat en ook nog probeert in eendrachtige samenwerking met die Belgen de regeling onder de wet collectieve massaschade te doen vallen. Te gek voor woorden!

rust

Ongelezen bericht door rust »

waar heb jij gezeten?

in het big brother huis misschien, kom op man het is bijn eind 2005!!!!

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

@ Idaho

Heb je het (goed leesbare) artikel "Dexia-Bank danst op het graf van Wim Duisenberg" gelezen op de site van PAL.

Zelfs enige Dexia-medewerkers overwegen te vertrekken, omdat ze het niet met het achterbakse, intens gemene en duivelse beleid van hun baas eens zijn betreffende de Duisenberg-regeling.

Wie weet komen er toch nog klokkenluiders t.z.t., afhankelijk van wat Dexia met die Duisenbergregeling voor ons in petto heeft.

Dit is nooit Duisenberg's bedoeling geweest. Het is een smet op zijn naam.

Notabene: er werken meer juristen bij Dexia dan bankiers. Het hol is gevuld met advocaten van de duivel.

Wat een bloedgeld ! Misschien vangen ze procenten over wat ze - nog steeds - binnenslepen.

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

@ Trudy

@ Idaho

Heb je het (goed leesbare) artikel "Dexia-Bank danst op het graf van Wim Duisenberg" gelezen op de site van PAL.

Je bedoeld de kopie getrokken van de payback webiste :wink:
Er zit een klein watermerkje in. En die zit ook in de kopie van artikel op PAL website.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Ja Trudy, ik heb het inmiddels gelezen en als ik me niet vergis begint het artikel met, iets in de trent van ruim 100.000 gedupeerden met een totale schuld van zo'n 1 miljard, kan ook iets meer zijn.

Hier op dit forum lees ik over 600.000 gedupeerden.
Heeft de journalist gelijk of degene die het over 600.000 gedupeerden heeft?

Verder lijkt het mij wat vroeg om over deze schikking te oordelen, aangezien het definitieve voorstel van Dexia, afgestemd per persoon, nog moet komen, dus tja....ik vind het ietwat voorbarig, maar de tijd zal het leren.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

De oplossing is dus eigenlijk voor de hand liggend: Idaho accepteert de Duisenbergregeling en de echte gedupeerden doen het NIET. Het ei van Columbus toch?

Idaho

Idaho accepteert de Duisenbergregeling en de echte gedupeerden doen het NIET. Het ei van Columbus toch?
Idaho zal inderdaad de schikking accepteren zoals voorgeschoteld door Dexia en met Idaho nog een heleboel andere mensen, ik begrijp alleen de uitspraak "echte gedupeerde" niet zo goed, niet dat het aan het eind vd rit iets uitmaakt, maar toch.......

Notenkraker

Een echte gedupeerde vecht voor zijn recht, Idaho. Niks geen dubieuze deals met Dexia maar doorgaan tot en met vonnis van de rechter.

Idaho

Ik kan tot op heden niet constateren dat er iets dubieus aan deze schikking is.

Een echte gedupeerde? Dus jij gaat hier nu uitmaken wie er echt gedupeerd is, man klets niet, daar kan jij helemaal niet over oordelen.

forumgek

Ongelezen bericht door forumgek »

Dus jij gaat hier nu uitmaken wie er echt gedupeerd is, man klets niet, daar kan jij helemaal niet over oordelen.
Ik ben een modelgedupeerde vind ik zelf. In alle bescheidenheid overigens hoor! Heb namelijk alles betaald wat mijn partner verkloot heeft :wink: Maar, dat neem ik mijn vrouw niet kwalijk!

Idaho

Wie het breed heeft, laat het breed hangen Tessie :wink:

forumgek

Tessie is dan ook een afkorting van testosteron :wink:

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

oei :shock:

Idaho

Pas op Tessie, Ad is gelijk wakker.... :wink: :wink: Ad

Notenkraker

Volgens mij ben juist jij degene die voortdurend kletst, Idaho. Uit je nek nog wel! Het enige dat jij constant probeert is gedupeerden voor Dexia over de streep te trekken om met die nep-Duisenbergregeling accoord te gaan. Een puur slecht advies, waar alleen Dexia voordeel aan heeft. Vooral voor eegaleasers is het dom met Dexia te schikken omdat die door de rechtbanken keer op keer hun zaken winnen.
Jij beweert dat je ook een eegaleaser bent, Idaho. Door accoord te gaan met die schikking en niet te willen vechten om de inleg plus rente terug te krijgen, typeer ik jou als OLIEDOM. Maar misschien wordt jij wel door Dexia betaald om hier propaganda voor die flut-deal te maken?

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Ik weet meer

forumgek

Wanneer Idaho dat zo ziet, zich er goed bij voelt, dan is het toch prima? Wat kan jou dat nou schelen? Ieder mens kan die keuze voor zich maken en heeft zijn of haar eigen afwegingen!

Notenkraker

Tessie, als Idaho zich senang voelt bij die Duisenbergschikking van niks moet hij daarvan vooral genieten. Maar laat hij dan verder gaan ganzeborden of voor mijn part de bak van zijn kat schoonmaken in plaats van hier voortdurend de Dexia-propagandist te willen spelen.
Dit forum is ingesteld ten behoeve van gedupeerden van Dexia en niet voor aanhangers van die roofbank om hier hun loze en vileine praatjes als de ultieme waarheid te verkopen.

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

Let op!!! Notenkraker gaat zijn gelijk niet krijgen!!! Zometeen begint hij te dreigen!!!!

Gesloten