Als ik het goed begrijp, wordt je zoon niet iedere keer uit de winkel geweerd. Klaagt hij ook als hij wel gewoon door mag lopen?ze soms geweert worden uit de winkel.
O ja, volgens mij betekent weren, tegenhouden, ontzeggen, uitsluiten.
Dus waar gaat het nu over...... mag hij wel of niet naar binnen?????
Als je op een openbaar forum terecht komt loop je altijd het risico dat je antwoorden krijgt in de trant van "ik denk het wel..." enz...en zou u dit kunnen ondersteunen met echte regels en dus niet alleen met "ik denk het wel..." enz...
Wil je dat niet, dan moet je een forum opzoeken waar ze je vragen wel in met echte regels kunnen beantwoorden.
Is hier de wens, de moeder van de gedachte???????het lijkt mij wel leuk om mijn zoon met een artikel uit het wetboek aan te komen zetten bij de ah, en dan door te mogen lopen.
Het komt mij overdat je als ouder er op kikt dat specifiek jouw zoon AH een hak kan zetten middels een wetsartikel.
Als je zelf op zoek gaat naar 'zo'n artikel, kun je tegen je zoon zeggen: "kijk eens jongen wat ik gevonden heb, sla menaar AH daar maar eens mee om z'n oren. Wat zijn wij goed hè".
Als zoon lief het zo erg vindt dat hij niet vrij door de AH supermarkt kan lopen, waarom koopt hij dan niet bij de buurtsuper z'n spullen en neemt die de volgende dag mee naar school?