LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brief stichting Leaseverlies??
Re: Brief stichting Leaseverlies??
Stil maar Ad, je bent wel lief hoor.
Inmiddels hebben wij het bedrag op onze rekening gestort gekregen.
Daarna hebben wij ons afgemeld bij Leasevelies wegens wanprestatie en ondervermelding van dat het Leaseverlies niet toegestaan is om ons dossier of onze namen voor te laten komen op het verzoekschrift die Leaseverlies/Dexia beoogt in te dienen ivm de WCAM.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Daarna hebben wij ons afgemeld bij Leasevelies wegens wanprestatie en ondervermelding van dat het Leaseverlies niet toegestaan is om ons dossier of onze namen voor te laten komen op het verzoekschrift die Leaseverlies/Dexia beoogt in te dienen ivm de WCAM.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Ik merk dat Pieter de e-mail die ik naar de belangenbehartigers heb gestuurd (dus niet naar jou, Pieter!!), ook heeft gelezen.
Piet
Piet
Sorry piet,
Maar het ontgaat mij even waar je op doelt.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Maar het ontgaat mij even waar je op doelt.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Pieter.
Mijn doel is inderdaad het voorkomen dat deze 2 stichtingen (eegalease) en lease verlies. nog verder uit mijn naam acties ondernemen.
Janny
Was ook mijn bedoeling maar, !!!!!!!!!! wel eerst mijn centjes terug he.Daarna hebben wij ons afgemeld bij Leasevelies wegens wanprestatie en ondervermelding van dat het Leaseverlies niet toegestaan is om ons dossier of onze namen voor te laten komen op het verzoekschrift die Leaseverlies/Dexia beoogt in te dienen ivm de WCAM.
Mijn doel is inderdaad het voorkomen dat deze 2 stichtingen (eegalease) en lease verlies. nog verder uit mijn naam acties ondernemen.
Janny