LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
BudsieBuds
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2007 13:54

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door BudsieBuds »

Er is een winter sluiting, vanwege het feit dat er maar heel weinig mensen geboekt hebben.
Alleen de mensen die daar wonen mogen daar blijven, maar het zwembad bijv. is leeg gepompt.

Ze zouden geen winst maken als ze zo weinig boekingen hebben, vandaar de sluiting.

~Budsie

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door puttputt »

Nee dat klopt niet, ik weet inmiddels dat ze een grote renovatie hebben uitgevoerd.
Prinsenmeer is een mooi park.
het huisje boeit mij verder niet veel want je bent daar alleen maar om te eten en te slapen.

Ik moet wel zeggen voor ons als gezin met kinderen is Prinsenmeer stukken voordeliger omdat je bij Landall parken alle activiteiten die kinderen willen doen apart moet betalen.
Daar bedoel ik die knutsel uurtjes mee en de speurtochten noem maar op, voor ieder onderdeel moet je betalen waardoor het een erg dure vakantie wordt.
Bij de Oostappengroep is dat allemaal gratis en heel goede begeleiding :D

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

De Ooststappen parken zijn relatief goedkoop, met nogal wat mankementen vandaar de lage prijzen.

bigroger
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2007 21:55

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door bigroger »

Wat een discussie meneer Janssen om een park te beoordelen op te hard rijden waarop u bent aangesproken. Misschien is dit park inderdaad niets voor 65 plussers zoals u maar voor gezinnen met kinderen. Wat dat betreft ben ik zeer tevreden over het Prinsenmeer. Ik ben na 6 jaar nog eens een lang weekend gaan kamperen. Ik vond het 6 jaar terug al een een drukke massale camping, maar nu nog masaler,,,het is echt een bedrijf, dat straalt het ervan af. Ik kies toch liever voor wat kleinere campings, zoals Ter Spegelt In Eersel,,,,,in het hoogseizoen zou ik zelf niet naar het prinsenmeer willen gaan, Verder kan ik niet oordelen over de chalets,,en sta-caravans, er liggen er wel heeeeeeeeeeeeeel veel, vind ik ook weer massa produktie, De kampeerplaatsen waar wij gelegen hebben zijn uitstekend(groot, verzorgd, voorzien van water, elektro, putje, en tv aansluiting) en de sanitaire gebouwen zijn uitstekend verzorgd. Tja meeneer Janssen, op zo een grote camping worden ook sneller fouten gemaakt,,,er lopen mij wat jonge medewerkers daar rond, natuurlijk goedkoop, maar als nadeel niet flexibel in het denken, daarin wordt je ook in beperkt hoe groter de camping wordt. Zou zeggen,,,,ga naar landal GP.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Niet zo vreemd de wintersluiting, Prinsenmeer heeft het zwemparadijs verbouwd etc, de kosten en baten blijven in evenwicht, veel campings doen hetzelfde.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door puttputt »

Ik moet zeggen
We zijn al een paar keer naar Hengelhoef geweest van de Oooststappen groep.
Maar niks dan lof hoor, geweldig animatie team, vriendelijk personeel
Alles even netjes
Wel heel eenvoudig alemaal maar die luxe kan me gestolen worden hoor
Prinsenmeer zijn we 2 weken terug gaan bowlen
De plaza is erg mooi, personeel vriendelijk en inderdaad binnenspeeltuin gratis

Over 2 weken gaan we er 1 week op vakantie in een Pirnsenchalet dus ben benieuwd :D maar het ziet er tot nu toe erg goed uit, ook het strandbad

Deke
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mei 2007 22:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Deke »

Wij zijn ook al een paar keer op Prinsenmeer geweest en wij vonden het ook een supercamping. Alleen de bediening bij het frietkraampje in de Plaza was ontzettend t r a a g....
Maar verder absoluut geen negatieve dingen over het park.
Lekker gratis douchen is ook een voordeel :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

prinsenmeer heeft een matig zg sub tropisch zwembad , overal moet je voor bij betalen

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door puttputt »

ik wil even reageren op janssen.
Niet harder dan 20 KM gereden omdat u moest zoeken??
dat vind ik tamelijk hard voor op een camping.
U en ik zijn en alle volwassenen moeten gewoon opletten op een camping, de kinderen en voetgangers hebben er altijd voorrang.
Spelende kinderen zien geen auto`s aankomen, daar moet u als volwassene opletten en dan vind ik het onverantwoord om 20 te gaan rijden.want dan reageerdf u veel te laat als het voor de auto de weg over rent
in mij ogen heeft de directie dan ook terecht gehandelt :D

roddergirl
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2007 19:17

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door roddergirl »

wij zijn de laatste week van augustus naar dit park geweest! vrienden van ons waren er al een week eerder en melde ons al dat we moesten annuleren,omdat het echt knudde was. echter lukte dit niet,omdat we geen gegronde rede hadden en zijn we dus er toch naar toe gegaan! op eerste gezicht leek alles mee te vallen en dahten we dat het overdreve was,maar niets was minder waar! het was een hel met veel naweeën als gevolg! wij hadden een junior chalet gehuurd samen met vrienden! de sleutel moesten we meer als een uur op wachten. uiteindelijk konden we eindelijk gaan uitpakken.toen we binnen kwamen was het 1 grote zooi! alles was vies,goor en vuil! al gauw ondekte we lekkage in het goodsteenkasje! het water werdt in ons afwasbak opgevangen. toen we een klacht indiende moesten we lang wachten voordat ze het op kwamen lossen! we gingen die avond onze kindjes in bad doen, dat was opzich al een hele klus want ruimte was er niet.terwijl je in een junior chalet speciaal voor kinderen zit! toen we het badje leeg gooide in de douce bak kwam het water in de slaapkamer uit! vreselijk alles wat goor en nat! weer een klacht was het gevolg! ze kwamen al gauw met de oplossing om een ander huisje te geven,maar onze vrienden moesten blijven zitten en we hadden vet betaald om naast elkaar te staan en nu werden wij een eind weg geplaatst! niet dus. er werdt beloofd om het de volgende ochtend op te lossen zodat we konden blijven zitten en dat werdt idd gedaan! het huisje had alle veiligheids voorzieningen voor kinderen werdt gezegd! hoe kan dan een kind uit het stappelbed vallen? dat gebeurde dus met het gevolg dat tim 4 dagen in het zioekenhuis lag en nog de naweeën heeft! er werdt niets gevraagd of geregeld voor ons vanuit het prinsenmeer terwijl het eigenlijk hun schuld was dat het gebeurde ,want er zit gewoon weg geen beveilig op die aan de regels voldoen! dan hebben we het nog niet over de rest gehad,want alles was dicht. we konden nog geen patatje halen dat moesten we doen buiten het park! het zwembad was koud door een defect en kinder animatie was er niet terwijl het nog hoog seisoen was! rarar

uiteindelijk zijn we met een groep het hoofdkantoor binnen gegaan omdat er met de klachten niets werdt gedaan en we zelfs genegeerd werden! bij de oost stappen groep werdt beloofd binnen een week reactie te geven en dat is ook gebeurdt en wat krijgen we een tegoed bon voor een mid week of weekend,maar niet te gebruiken in het hoogseisoen of speciale weekende zoals pasen!

we wraen met vrienden en een paar dagen waren mijn zwager en schoonzus er en we hadden allemaal hetzelfde probleem! de een was er 4 dagen , de ander 2 weken en wij een week en we krijgen allemaal dezelfde waardebon! hoe bedoel je krom en weer geld gaan uitgeven? dat denken we niet!! we hebben alles op papier n foto's en rechtsbijstand heeft bevestigd om er wat mee te kunnen! we zijn zelfs met een heleboel mensen bij rader op gesprek geweest!

het prinsenmeer is niet klaar met ons en zullen betalen waar we recht op hebben!!!!!!!!!!!!11 :twisted:

jschenk
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 nov 2006 19:58

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door jschenk »

Nou dat lijkt me duidelijk, sommigen hebben het prima naar hun zin, maar vele anderen niet.
ikzou het risico niet nemen en mijn zuur verdiende vakantie elders boeken waar je een stuk minder negatieve reacties vindt.
Waarom zou je het risico nemen, parken genoeg toch ?

Jacques

Tientien
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2007 10:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Tientien »

Ik zou toch graag willen reageren op toch veelal negatieve reacties die ik heb gelezen. Ik ben afgelopen jaar met man en 2 kinderen geweest en echt ik heb een hele leuke, gezellige en niet te vergeten vakantie gehad. Normaal vermeld ik eigenlijk nooit een reactie maar ik wil ook dat mensen weten die nog gaan boeken Prinsenmeer echt wel de moeite waard is. Ga er eerst een kijken en ontdek het zelf!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

De campings van de Ooststappen groep zijn niet slecht en niet goed, gewoon middelmatig te noemen, de Berkct in Baarlo is ronduit slecht op basis van service en de hoeveelheid Polen en Roemenen in de stacaravans

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Joers »

Beetje kort door de bocht Henri. Oostappen campings zijn in enkele gevallen gewoon GOED!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Beetje kort door de bocht Henri. Oostappen campings zijn in enkele gevallen gewoon GOED!


Ik ken van de 8 campings-parken er 5, de Berckt in Baarlo is in mijn ogen de slechtste vanwege:

Veel verhuurde stawagens aan Polen en Roemen.
Matig onderhouden park
Matig Restaurant met kinderactiviteiten onder het eten.
Mini golf met een modderig baantje en kapotte toestanden.
Norse manager
Stroomstoringen etc etc.


Meer of minder schreef ik niet

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Joers »

Klets nou niet...je zegt duidelijk dat Oostappen campings middelmatig te noemen zijn....en dat is te kort door de bocht! Ze zijn gewoon goed!

Dat jij negatieve ervaringen hebt, is logisch, die heb ik ook. Maar de campings van Oostappen zijn gewoon goed te noemen, alle 8!

Fva
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2008 20:32

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Fva »

Hallo, Wij zijn vandaag terug gekomen van vakantiepark Prinsenmeer.
Onze ervaring met dit Park:
De camping was een opeenstapeling van caravans(gewoon volgepakt), het was volgens mij hoe meer er op een meter kunnen des te meer valt er te verdienen. Dit is natuurlijk ook de insteek van een onderneming maar je kunt ook overdrijven.
De challets en stacaravans idem, in ieder vrij hoekje stond er wel een tussen gepropt(het zier er ook erg rommelig uit). Verder zitten er ook veel Polen. De horeca: wij zijn twee avonden naar het buffet geweest. De eerste avond lauwe snitsel met lauwe friet. De tweede avond hadden wij weer twee snitsel menu's en twee kinder menu's besteld. De snitsel menu's werden voorzien van friet. De kinder menu's werden veel later voorzien van friet dus ons eten stond al weer koud te worden. Bij de kinder menu's zit standaard al drinken, dit bleek nu op te zijn net als de majo. We moesten dus terug naar het begin van het bufet om nog drinken te pakken voor de kleintjes welke daarna ook nog doodleuk betaald moest worden terwijl de drankjes eigenlijk al bij het kinder menu inbegrepen zat!?
Naar mijn idee werd het gehele gebeuren door vakantiehulpjes draaiend gehouden ik had niet echt het idee dat er iemand bij stond die het geheel controleerd. Voor ons; ééns maar nooit meer.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

wij zijn een weekje op camping de Hengelhoef van de Ooststappengroep geweest:

een propvolle camping met veel Polen erop.
restaurant matig eten en bediening
prachtig zwembad met voldoende controle
binnen speeltuin tegen betaling
kleine staanplaatsen

volgend jaar eens een andere camping voor de k,leinkids zoeken

fam van burik
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2008 21:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door fam van burik »

we zijn net terug van de prinsenmeer....en ik kan jullie vertellen wij hebben genoten!!! supermooi weer, heerlijk strandje, geweldig animatieteam, leuk zwembad (vooral de glijbanen), chalets zagen er prima uit...kinderen hebben genoten nou wat wil je nog meer. je kan je op deze site laten beinvloeden door ander mensen met negatieve ervaringen ik zal zeggen ervaar het zelf...sommige mensen zijn in een 5 sterren hotel nog niet tevreden...je moet er zelf ook iets leuks van maken. enne prinsenmeer ga zo door helemaal top :P

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Prinsenmeer is zeker geen 5 * camping , verder is het er goed verblijven, het binnen zwembad is aan uitbreiding /renovatie toe in vergelijking met andere aanbieders binnen dit prijsnivo

Gesloten