LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia voorstel aan de advocaat
Re: Dexia voorstel aan de advocaat
Bij een verzekering is het zo dat de verzekeraar -bijvoorbeeld DAS of ARAG- een vordering heeft op de schadeveroorzaker -zoals AEGON of DEXIA. ARAG kan de door haar gemaakte kosten dus wel verhalen op AEGIN, maar de verzekerde -zoals Croosjes- niet. Die is al schadeloosgesteld door de verzekering. Premie betalen wordt niet gezien als schade, want de schade kon je niet voorzien ten tijd van het afsluiten van de verzekering. Dat is nu juist het idee van en verzekering: je weet niet of je er wat aan hebt maar je dekt je in tegen onzekerheid.
Het kan dus voorkomen dat iemand zijn leven lang voor niets premie betaald. Maar je doet het toch want je weet het niet zeker. Dat is dus geen schade.
Als iemand tegen jouw auto botst en jij krijgt geld van jouw verzekering, dan hoeft degene die tegen jouw auto is gebotst ook niet achteraf al je premies te betalen.
Het kan dus voorkomen dat iemand zijn leven lang voor niets premie betaald. Maar je doet het toch want je weet het niet zeker. Dat is dus geen schade.
Als iemand tegen jouw auto botst en jij krijgt geld van jouw verzekering, dan hoeft degene die tegen jouw auto is gebotst ook niet achteraf al je premies te betalen.
mali, maar als je de premié betaald hebt,heb je wel recht op een advocaat als dit in je verzekeringspakket zit verwerkt. En ik heb het niet gehad over de premié opvoeren als schade. En inderdaad niemand kan in de toekomst kijken maar wel een zekerheid inbouwen.
Mvg.Andre
Mvg.Andre
-
Geplaatst op 17 Mrt 2006 12:03 door Loeke de Waal
Die kwestie is geregeld iwebd
Geplaatst op 17 Mrt 2006 14:20 door croosjes
En voor de rest heb je al antwoord van Loeke de Waal gehad.dus niet.
inderdaad, dus niet.
Nu weet ik dus nog steeds niet of dexia zelfstandig ook aan Nederlanders een schikkingsaanbod doet, wat lijkt op het aanbod wat ze hun Belgische slachtoffers later ook heeft gedaan.
De duidelijkheid die sommige mensen wel van anderen verwachten, zijn ze dus zelf niet bereid te geven.
-
iwebd geef me maar een geldig e-mailadres dan krijg je de details van me, ik heb een geheimhouding getekend snap je
Is dat alleen voor IWEBD of mag die informatie ook naar andere gedupeerden op dit forum ?
Groet,
Martin
Groet,
Martin
-
ls alleen voor iwebd omdat die mij uitdaagt Sorry Martin anders heeft de geheimhouding ook geen zin natuurlijk. Het moet natuurlijk geen hotmailadres of iets dergelijks zijn.
Groeten
Groeten
Ik snap het....
Mocht je nog veranderen van gedachte, Ik heb geen hotmail adres..
Groet,
Martin
Mocht je nog veranderen van gedachte, Ik heb geen hotmail adres..
Groet,
Martin
Het lijkt er meer op dat L. de Waal op dit forum de zaak alleen maar "" opnaait".
Een email-adres geheim houden t.o.v. hem lijkt mij erg op zijn plaats gezien zijn lastercampagnes en van hem zelf uitgaande uitdagerij.....
Een email-adres geheim houden t.o.v. hem lijkt mij erg op zijn plaats gezien zijn lastercampagnes en van hem zelf uitgaande uitdagerij.....
Laatst gewijzigd door Elias op 18 mar 2006 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ach Elias leuk commentaar zeker jaloers dat jij nog geen deal hebt
Nou niet jaloers hoor, ieders eigen keus.
Ik hecht meer waarde aan een door de rechter opgelegde "deal" conform de feiten, wettelijke bepalingen, de overtredingen van wet en regels door Dexia c.s. in aanmerking genomen, dan die bedrieglijke en zogenaamde "dealdrift" van Dexia c.s.
Ik hecht meer waarde aan een door de rechter opgelegde "deal" conform de feiten, wettelijke bepalingen, de overtredingen van wet en regels door Dexia c.s. in aanmerking genomen, dan die bedrieglijke en zogenaamde "dealdrift" van Dexia c.s.
-
Is ook een mening Elias je doet maar !
-
Loeke de Waal,
naar welk e-mailadres kan ik mijn e-mailadres sturen?
Ik vind jou hier trouwens knap geheim daar ik absoluut niet weet wie jij bent...
Geplaatst op 17 Mrt 2006 18:36 door Loeke de Waal
iwebd geef me maar een geldig e-mailadres dan krijg je de details van me, ik heb een geheimhouding getekend snap je
naar welk e-mailadres kan ik mijn e-mailadres sturen?
Ik vind jou hier trouwens knap geheim daar ik absoluut niet weet wie jij bent...
-
Ik dacht dat jij iets wilde weten Laat maar waaien verder Ik ben familie van..........
Ook succes gewenst verder
Ook succes gewenst verder
Nou....
Ik durf het wel aan met Loeke hoor...
Groet,
Martin
Ik durf het wel aan met Loeke hoor...
Groet,
Martin
Loeke de Waal, stuur het dan maar naar mij als Ikwaseenbeetjedom geen e/mail wil geven. Het gaat toch om het belang van de gedupeerden. En als je het wilt houden we het geheim in de vereniging en de aangesloten advocaten..
Ik denk dat ze bluft of een spelletje speelt zoals gewoonlijk hier op dit forum.
Mvg.Andre
Ik denk dat ze bluft of een spelletje speelt zoals gewoonlijk hier op dit forum.
Mvg.Andre
-
ik heb ook familie..
het was me al duidelijk, maar jij hebt het alleen maar bevestigd!
Zo weten we ook weer wat voor rol 'Loeke de Waal' op dit forum speelt.
het was me al duidelijk, maar jij hebt het alleen maar bevestigd!
Zo weten we ook weer wat voor rol 'Loeke de Waal' op dit forum speelt.
-
Waarom haal je eigenlijk dit topic naar boven Ik geef je een antwoord en vervolgens kat je me afGeplaatst op 15 Sep 2005 19:01 door Loeke de Waal
Geplaatst op 17 Mrt 2006 02:48 door Ikwaseenbeetjedom
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe is dit afgelopen Loeke de Waal, of wil je er niets over zeggen?
Welke rol speel jezelf
-
Geplaatst op 17 Mrt 2006 10:54 door Ikwaseenbeetjedom
Hallo Croosjes,
Mijn vraag was eigenlijk niet voor jou bedoeld,
maar voor Loeke de Waal,
omdat ik benieuwd ben of dexia zelfstandig ook aan Nederlanders een schikkingsaanbod doet, wat lijkt op het aanbod wat ze hun Belgische slachtoffers later ook heeft gedaan
en luidde:
Hoe is dit afgelopen Loeke de Waal, of wil je er niets over zeggen?
waar staat je antwoord dan, of vind jij
vraag: hoeveel is één + één
antw: dat is B
ook een antwoord?