LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beknopte gebruiksaanwijzing voor letselschadeverhaal
Re: beknopte gebruiksaanwijzing voor letselschadeverhaal
@Pieter Romein,
hier kun je niet pos. schrijven.
Dan vallen velen over je heen.
Ik had eerst als tegenpartij de verzekering Royal Nederland (ongeluk in 1993) en die zijn nu overgenomen door Allianz.
En een advocaat van "No cure no Pay" of te wel geen geld niet betalen is prima hoor.
De eerste advocaat stuurde de rekening naar de tegen partij die dus ook betaalde.
En dat was in 5 jaar al f 32.000,--
Ik was niet schuld, ben tegen een auto aangereden met ong 80 km die de voorrangs weg op reed.
Zij negeerde een stopbord en stopstreep en ging meteen de linker rijstrook op zodat ze na 1500 meter niet hoefde voortesorteren.
Ik reed ong 80 km en mevrouw ong 15 km en ramde links achter in haar auto.
De advocaat kosten zijn een groot bedrag hoor, er is toen ook een uitbetaling geweest aan mij en wij wilde het afsluiten onder voorwaarden.
Dat wilde Royal Nederland niet dus de zaak bleef altijd "open".
In 1999 was dat.
Ik kreeg steeds meer problemen en was intussen werkloos geworden door het ongeluk en ook verhuisd, ben toen naar Pals in Emmen gegaan.
Die wilde het helemaal niet wat het was verjaard??
Dus niet want het was noch niet afgelopen.
Naar een andere letstelschade advocaat gegaan en die heeft 19 maand geleden de zaak weer opgepakt en zeer tot mijn tevredenheid.
Je zult het zelf moeten doen hoor, wordt bv lid van de Whiplash vereniging.
Die hebben tips waar je wat aan hebt.
En die vele loze kreten die hier staan.
3x niks zijn de lange brieven vaak die hier staan.
En op het forum zul je volgens mij ook geen oplossing vinden.
Misschien tips.
Mijn advies is gewoon zoek een goede letselschade advocaat en niet zo een groot bureau.
Ik schat dat nu binnen een jaar ook alles is afgehandeld, ook voor de toekomst nog op te lopen financieële schade
En samen sta je ook niet sterker hoor.
Wat voor vuist zou je willen maken?
Ik had eerst als tegenpartij de verzekering Royal Nederland (ongeluk in 1993) en die zijn nu overgenomen door Allianz.
En een advocaat van "No cure no Pay" of te wel geen geld niet betalen is prima hoor.
De eerste advocaat stuurde de rekening naar de tegen partij die dus ook betaalde.
Ik was niet schuld, ben tegen een auto aangereden met ong 80 km die de voorrangs weg op reed.
Zij negeerde een stopbord en stopstreep en ging meteen de linker rijstrook op zodat ze na 1500 meter niet hoefde voortesorteren.
Ik reed ong 80 km en mevrouw ong 15 km en ramde links achter in haar auto.
De advocaat kosten zijn een groot bedrag hoor, er is toen ook een uitbetaling geweest aan mij en wij wilde het afsluiten onder voorwaarden.
In 1999 was dat.
Ik kreeg steeds meer problemen en was intussen werkloos geworden door het ongeluk en ook verhuisd, ben toen naar Pals in Emmen gegaan.
Die wilde het helemaal niet wat het was verjaard??
Dus niet want het was noch niet afgelopen.
Naar een andere letstelschade advocaat gegaan en die heeft 19 maand geleden de zaak weer opgepakt en zeer tot mijn tevredenheid.
Je zult het zelf moeten doen hoor, wordt bv lid van de Whiplash vereniging.
Die hebben tips waar je wat aan hebt.
En die vele loze kreten die hier staan.
3x niks zijn de lange brieven vaak die hier staan.
En op het forum zul je volgens mij ook geen oplossing vinden.
Misschien tips.
Mijn advies is gewoon zoek een goede letselschade advocaat en niet zo een groot bureau.
Ik schat dat nu binnen een jaar ook alles is afgehandeld, ook voor de toekomst nog op te lopen financieële schade
-
Antonh,
Dat is tenminste een verhaal
Quote:
een uitbetaling geweest aan mij en wij wilde het afsluiten onder voorwaarden.
Dat betekent dat er een voorschot is betaald, wat in theorie nog altijd teruggevorderd kan worden door Allianz, maar dat is dus nog geen onbetwist deel van de schadeclaim, waar nu als eerste recht op hebt volgens de nieuwe afspraken n.a.v. normering letselschade UVT? Als het onbetiste deel is uitgekeerd, kunnen ze dat niet meer terugvorderen en dat hoort een hoger / substantieel deel van de schadeclaim te zijn.Dan hoort men over de rest van de schadeclaim verder te onderhandelen.
Dat onbetwiste deel hebben slachtoffers o.a. al te danken aan “”samen een vuist maken” via st. De Ombudsman en TROS RADAR. Het rapport van hen heeft er via de politiek toe geleid, dat UVT het project normering heeft gerealiseerd met een aantal oplossingen en verbeteringen. We zijn benieuwd hoe dat nu in de praktijk loopt en als er vorderingen of misstanden zijn, dan zien we die graag op het forum.
Waar bestaat die tevredenheid uit? Wat heeft hij inmiddels concreet gerealiseerd?
wordt bv lid van de Whiplash vereniging.
Dat kan inderdaad nuttige tips opleveren voor mensen die dat nog nodig hebben.
Quote:
Klopt, daar ben ik het mee eens en liefst niet achter een schuilnaam of fantasienaam verstopt.
Populair klinkende namen zoals Mr. Claim dus niet nemen. Zie Zembla uitzending op dit forum
(Als een advocaat een absurd dure auto rijdt, dan kan dat wel eens betekenen dat jij die als slachtoffer betaalt. Dat geld ook voor peperdure panden en interieurs.)
Quote:
Er zijn dus geen knelpunten? Als die er wel zijn, dan vernemen we dat graag. Misschien dat we er samen wat aan kunnen doen.
Quote:
De verbeteringen die onlangs zijn bereikt hebben slachtoffers te danken aan die vuist maken, maar dat heb ik al toegelicht.
Als zich er weer (meer) misstanden openbaren en structurele problemen waar de politiek wat aan moet doen of UVT, dan kan dat alleen maar door samen “een vuist te maken””
Bedankt antonh en ik hoop dat je nog meer positiefs wilt publiceren, daar hebben anderen tenminste ook wat aan.
Dat is tenminste een verhaal
Quote:
een uitbetaling geweest aan mij en wij wilde het afsluiten onder voorwaarden.
Dat betekent dat er een voorschot is betaald, wat in theorie nog altijd teruggevorderd kan worden door Allianz, maar dat is dus nog geen onbetwist deel van de schadeclaim, waar nu als eerste recht op hebt volgens de nieuwe afspraken n.a.v. normering letselschade UVT? Als het onbetiste deel is uitgekeerd, kunnen ze dat niet meer terugvorderen en dat hoort een hoger / substantieel deel van de schadeclaim te zijn.Dan hoort men over de rest van de schadeclaim verder te onderhandelen.
Dat onbetwiste deel hebben slachtoffers o.a. al te danken aan “”samen een vuist maken” via st. De Ombudsman en TROS RADAR. Het rapport van hen heeft er via de politiek toe geleid, dat UVT het project normering heeft gerealiseerd met een aantal oplossingen en verbeteringen. We zijn benieuwd hoe dat nu in de praktijk loopt en als er vorderingen of misstanden zijn, dan zien we die graag op het forum.
Waar bestaat die tevredenheid uit? Wat heeft hij inmiddels concreet gerealiseerd?
wordt bv lid van de Whiplash vereniging.
Dat kan inderdaad nuttige tips opleveren voor mensen die dat nog nodig hebben.
Quote:
Klopt, daar ben ik het mee eens en liefst niet achter een schuilnaam of fantasienaam verstopt.
Populair klinkende namen zoals Mr. Claim dus niet nemen. Zie Zembla uitzending op dit forum
(Als een advocaat een absurd dure auto rijdt, dan kan dat wel eens betekenen dat jij die als slachtoffer betaalt. Dat geld ook voor peperdure panden en interieurs.)
Quote:
Er zijn dus geen knelpunten? Als die er wel zijn, dan vernemen we dat graag. Misschien dat we er samen wat aan kunnen doen.
Quote:
De verbeteringen die onlangs zijn bereikt hebben slachtoffers te danken aan die vuist maken, maar dat heb ik al toegelicht.
Als zich er weer (meer) misstanden openbaren en structurele problemen waar de politiek wat aan moet doen of UVT, dan kan dat alleen maar door samen “een vuist te maken””
Bedankt antonh en ik hoop dat je nog meer positiefs wilt publiceren, daar hebben anderen tenminste ook wat aan.
En dit zijn nu zaken waarvoor je een advocaat in handen neemt.
En hier kun je niet uitgebreid over discusieren op het forum want dan ben ik de gehele dag aan het schrijven.
En bij de Whiplash stichting zitten deskundigen, daar heb ik tips gelezen die ik hier nog niet gezien heb.
En ga vooral op je eigen gevoel af, als je niet er voor 1000% zelf achter staat niet doen.
Luister niet naar "Borrelpraat".
En ga niet zelf de "Deskundige" uithangen naar de verzekering maar laat dat over aan een advocaat!
En hier kun je niet uitgebreid over discusieren op het forum want dan ben ik de gehele dag aan het schrijven.
En als de verzekering de schade aan auto, advocaat en "smartegeld" en overige kosten betaald is er niets meer te betwisten Pieter Romein en ook niet terug te vorderen.Dat betekent dat er een voorschot is betaald, wat in theorie nog altijd teruggevorderd kan worden door Allianz, maar dat is dus nog geen onbetwist deel van de schadeclaim, waar nu als eerste recht op hebt volgens de nieuwe afspraken n.a.v. normering letselschade UVT? Als het onbetiste deel is uitgekeerd, kunnen ze dat niet meer terugvorderen en dat hoort een hoger / substantieel deel van de schadeclaim te zijn.Dan hoort men over de rest van de schadeclaim verder te onderhandelen.
En bij de Whiplash stichting zitten deskundigen, daar heb ik tips gelezen die ik hier nog niet gezien heb.
En ga vooral op je eigen gevoel af, als je niet er voor 1000% zelf achter staat niet doen.
En ga niet zelf de "Deskundige" uithangen naar de verzekering maar laat dat over aan een advocaat!
Ach ja, het ene topic is nog niet verwijderd of ze beginnen weer vrolijk met een nieuw ( oud) topic.
Redactie: Kunnen jullie van Aarle en Romein niet helemaal verwijderen?
Redactie: Kunnen jullie van Aarle en Romein niet helemaal verwijderen?
-
antonh
ik heb gemeld dat dat theorie is, maar natuurlijk komt dat in de praktijk niet veel voor, dat een deel teruggevorderd wordt en dan hebben we het over een voorschot dat onder onder algemene titel is verstrekt. Maar je hebt als slachtoffer nog geen zekerheid als op een of andere manier niet te kennen is gemaakt, dat en welke posten onbetwist zijn begrepen in de (voorschot)betaling als het geen slotbetaling is. Een voorschot kan altijd verrekend worden positief of negatief. Kennelijk is dat bij jou dan wel aangegeven? Op welke wijze is dat aangegeven?
Vanzelfsprekend zijn autoschadevergoedingen onbetwist als die uitbetaald zijn, maar dat is ook geen letselschade.
Smartengeld is ook onbetwist als dat op basis van een eindsituatie en de medische eindreportage erkend is en als zodanig is uitbetaald. Met een voorschot daarop als de eindrapportage er nog niet is of het eindstadium nog niet bereikt is kan dat anders zijn. maar men vertrekt in de regel geen smartengeldvoorschot dat bij voorbaat te hoog is, dus dat is ook theoretisch.
Dat wil niet zeggen, dat ieder idee zonder meer overgenomen kan worden omdat zaken natuurlijk kunnen verschillen. het zal aan die zaak of situatie aangepast moeten worden als dat nodig is.
Tot slot nog even je eerste opmerking:
En als de verzekering de schade aan auto, advocaat en "smartegeld" en overige kosten betaald is er niets meer te betwisten Pieter Romein en ook niet terug te vorderen.
ik heb gemeld dat dat theorie is, maar natuurlijk komt dat in de praktijk niet veel voor, dat een deel teruggevorderd wordt en dan hebben we het over een voorschot dat onder onder algemene titel is verstrekt. Maar je hebt als slachtoffer nog geen zekerheid als op een of andere manier niet te kennen is gemaakt, dat en welke posten onbetwist zijn begrepen in de (voorschot)betaling als het geen slotbetaling is. Een voorschot kan altijd verrekend worden positief of negatief. Kennelijk is dat bij jou dan wel aangegeven? Op welke wijze is dat aangegeven?
Vanzelfsprekend zijn autoschadevergoedingen onbetwist als die uitbetaald zijn, maar dat is ook geen letselschade.
Smartengeld is ook onbetwist als dat op basis van een eindsituatie en de medische eindreportage erkend is en als zodanig is uitbetaald. Met een voorschot daarop als de eindrapportage er nog niet is of het eindstadium nog niet bereikt is kan dat anders zijn. maar men vertrekt in de regel geen smartengeldvoorschot dat bij voorbaat te hoog is, dus dat is ook theoretisch.
Dat klopt, daar hebben de meesten op dit forum vewel aan gehad, te meer daar er een link naar de Whiplash Stichting op dit forum staat en we mensen daarmee daarnaar verwijzen. We gaan niet alles wat de whiplashstichting meldt nog een keer op dit forum zetten als ze het daar allemaal kunnen vinden. Een link is genoeg zie dat onderwerp letelschadelinken.En bij de Whiplash stichting zitten deskundigen, daar heb ik tips gelezen die ik hier nog niet gezien heb.
Dat klopt, maar ervaringen van andere slachtoffers zijn welkom, want dat is geen gevoel maar proefondervindelijke ervaring waar anderen lessen uit kunnen halen en hun voordeel mee kunnen doen.En ga vooral op je eigen gevoel af, als je niet er voor 1000% zelf achter staat niet doen.
Dat wil niet zeggen, dat ieder idee zonder meer overgenomen kan worden omdat zaken natuurlijk kunnen verschillen. het zal aan die zaak of situatie aangepast moeten worden als dat nodig is.
Tot slot nog even je eerste opmerking:
op het letselscahdeslachtoffersforum kun je wel degelijk positief schrijven. het is waar dat soms enkele je proberen te misleiden en van dit forum proberen te krijgen, maar die dienen kennelijk niet niet de belangen van letselschadeslachtoffers.@Pieter Romein,
Laatst gewijzigd door Pieter Romein op 13 jan 2008 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
caruso, kun jij ook iets positiefs op dit forum melden voor slachtoffers?
Ben jij ongevalsslachtoffer? ik heb niets van je kunnen vinden op dit forum, maar je bent wel bij heel erg veel andere onderwerpen te vinden en meldt veel negatieve uitlatingen. Wat is er met je aan de hand? Kunnen we je daarbij helpen of adviseren? Wat is de bedoeling van je tekst hier?
Heb je die naam caruso gekozen omdat je een slachtoffer bent dat een coma heeft gehad? (zie medisch woordenboek: cárus = coma, doodslaap, diepe slaap) Heb je problemen of vragen, of wat zou je daarover bijvoorbeeld aan positiefs bij kunnen dragen op dit forum, zodat anderen daar ook voordeel bij hebben?
Ben jij ongevalsslachtoffer? ik heb niets van je kunnen vinden op dit forum, maar je bent wel bij heel erg veel andere onderwerpen te vinden en meldt veel negatieve uitlatingen. Wat is er met je aan de hand? Kunnen we je daarbij helpen of adviseren? Wat is de bedoeling van je tekst hier?
Heb je die naam caruso gekozen omdat je een slachtoffer bent dat een coma heeft gehad? (zie medisch woordenboek: cárus = coma, doodslaap, diepe slaap) Heb je problemen of vragen, of wat zou je daarover bijvoorbeeld aan positiefs bij kunnen dragen op dit forum, zodat anderen daar ook voordeel bij hebben?
@Pieter Romein,
hoe ben jij eigenlijk op dit forum beland eigenlijk?
Wat voor letsel heb je en hoe heb je het opgelopen en wanneer?
Ik vindt het overigens overbodig zoals jij steeds schrijft.
Alles met een Quote te herhalen.
Veel letters en weinig zinnigs.
En overigens stel je wel vaak vragen die heel persoonlijk zijn hier op het forum waar je dan graag een toelichting op wilt.
En als je zo kundig ben zo als je je voordoet zou dat niet nodig zijn.
Ik zou die vragen trouwens hier nooit beantwoorden.
hoe ben jij eigenlijk op dit forum beland eigenlijk?
Wat voor letsel heb je en hoe heb je het opgelopen en wanneer?
Ik vindt het overigens overbodig zoals jij steeds schrijft.
Alles met een Quote te herhalen.
Veel letters en weinig zinnigs.
En overigens stel je wel vaak vragen die heel persoonlijk zijn hier op het forum waar je dan graag een toelichting op wilt.
En als je zo kundig ben zo als je je voordoet zou dat niet nodig zijn.
Ik zou die vragen trouwens hier nooit beantwoorden.
@pieter; je hoeft niet zo debiel te reageren, jij hoeft me zeker nergens mee te helpen, als ik al hulp nodig zou hebben!
Ik heb echter een pesthekel aan gasten zoals jij die alleen maar kennis lijken te hebben van letselschade en daar iedereen mee lastig vallen. Zeker als blijkt dat ze daarbij alleen maar van hun eigen gelijk uitgaan!
Dan ook nog reageren op hun onderlinge postings, ("wat heb je dat mooi geformuleerd")blablabla...
In mijn ogen ben je gewoon een zielig mannetje met een tunnelvisie dat van echt belangrijke zaken in het leven geen verstand schijnt te hebben.
De mazzel!
Ik heb echter een pesthekel aan gasten zoals jij die alleen maar kennis lijken te hebben van letselschade en daar iedereen mee lastig vallen. Zeker als blijkt dat ze daarbij alleen maar van hun eigen gelijk uitgaan!
Dan ook nog reageren op hun onderlinge postings, ("wat heb je dat mooi geformuleerd")blablabla...
In mijn ogen ben je gewoon een zielig mannetje met een tunnelvisie dat van echt belangrijke zaken in het leven geen verstand schijnt te hebben.
De mazzel!
-
ik ben hier beland door iemand die een zwaar ongeval had en heb mij dat persoonlijk zeer aangetrokken, omdat er zo veel mis is in de letselschadeafwikkeling. in mijn kennissenkring zijn er ook al enkele gevallen. Veel heb ik op dit forum kunnen vinden om die persoon / personen te helpen en daar alles wat ik te weten kom net zo goed op het forum kan zetten om anderen weer mee te helpen, doe ik dat, want dat levert weer contacten en informatie op om verder te komen. Bedenk dat het jezelf ook kan overkomen. De forum (wissel)werking / uitlwisseling van positieve en negatieve ervaringen en informatie levert iedereen voordeel op en niet alleen slachtoffers, maar ook verzekeraars belangenbehartigers medici.
Wat jou betreft antonh, komt het zo over alsof je erg wantrouwend en gestressed bent en je uit dat en je onzekerheden met negatieve vooringenomenheid en negativiteit. Dat is niet persoonlijk bedoeld als verwijt, want dat hebben heel veel slachtoffers. Daarom is het goed om te leren relativeren en die stress een ""plaatsje te geven"". hetgeen kan met de anti stress-cursus op dit forum Zie dat onderwerp. Print hem uit en lees hem door kost =/- een half uurtje. je zult daarmee leren anders tegen dingen aan te kijken en je oplossend vermogen wordt groter, waardoor je positiever in het leven komt te staan: Je kunt meer aan en krijgt meer draagvermogen en het leven wordt leuker.
Verder: Het is natuurlijk allemaal vrijblijvend wat ik en anderen adviseren op dit forum. ik probeer alleen maar iedereen verder te helpen en kom zelf ook meer te weten. Ik hoop dat jij desnoods nog anoniemer dan nu straks ook je positieve adviezen gaat geven. zoek mee linken en verwijzingen naar deskundige stukken en plaats ze hier op dit forum. Dan wordt de doolhof voor slachtoffers bewegwijzerd.
Wat jou betreft antonh, komt het zo over alsof je erg wantrouwend en gestressed bent en je uit dat en je onzekerheden met negatieve vooringenomenheid en negativiteit. Dat is niet persoonlijk bedoeld als verwijt, want dat hebben heel veel slachtoffers. Daarom is het goed om te leren relativeren en die stress een ""plaatsje te geven"". hetgeen kan met de anti stress-cursus op dit forum Zie dat onderwerp. Print hem uit en lees hem door kost =/- een half uurtje. je zult daarmee leren anders tegen dingen aan te kijken en je oplossend vermogen wordt groter, waardoor je positiever in het leven komt te staan: Je kunt meer aan en krijgt meer draagvermogen en het leven wordt leuker.
Verder: Het is natuurlijk allemaal vrijblijvend wat ik en anderen adviseren op dit forum. ik probeer alleen maar iedereen verder te helpen en kom zelf ook meer te weten. Ik hoop dat jij desnoods nog anoniemer dan nu straks ook je positieve adviezen gaat geven. zoek mee linken en verwijzingen naar deskundige stukken en plaats ze hier op dit forum. Dan wordt de doolhof voor slachtoffers bewegwijzerd.
Iemand een teiltje?
-
caruso, wat doe jij dan op dit forum? alleen maar je ongenoegens spuien en projecteren op anderen? Wil je graag met negatieve uitingenaandacht krijgen?
Als je niets positiefs of nuttigs te melden hebt, dan verzoek ik je weg te blijven van dit forum.
Als je niets positiefs of nuttigs te melden hebt, dan verzoek ik je weg te blijven van dit forum.
P. van Aarle alias Romein.
Ik heb het al eens eerder gevraagd. Ik geloof 1,5 jaar geleden al: als je niets zinnig hebt te melden ga dan eens ergens anders jezelf zitten vervelen.
Alvast bedankt voor de moeite.....
Ik heb het al eens eerder gevraagd. Ik geloof 1,5 jaar geleden al: als je niets zinnig hebt te melden ga dan eens ergens anders jezelf zitten vervelen.
Alvast bedankt voor de moeite.....
He Romein, ga van je letselschadevergoeding een bril kopen! Als jij niet goed kan zoeken en er vanuit gaat dat ik alleen negatief reageer, dan heb je echt een bril nodig, blinde!
@Pieter Romein
ik had al zo een gevoel.
Daar doet iemand heel gewichtig en weet en kan alles en hij heet ook nog Pieter Romein of p.vanaarle.
Een en de zelfde persoon.
Hij heeft zelf niets maar trekt zich het lot van andren aan
Ik zou gaan vragen zoals caruso, heb je een teiltje.
Ik had me al een beeld van gevormd en het klopte ook nog.
Iemand die niets heeft en belangrijk wil doen met steeds topics naar voren halen.
En dan de deskundige wil uithangen, advocaten en bureaus deugen niet wel Pieter Romein cq p.vanaarle.
En niet alleen bij letselschade maar ook bij anderen doeje het.
En ik zou je willen verzoeken dat niet meer te doen of je eigen raad maar eens op te volgen.
Het enige wat iemand kan doen is een goede advocaat te nemen en dan op de basis die jij niet wilt
No cure, no pay.
Dat bevalt mij heel goed.
ik had al zo een gevoel.
Daar doet iemand heel gewichtig en weet en kan alles en hij heet ook nog Pieter Romein of p.vanaarle.
Een en de zelfde persoon.
Hij heeft zelf niets maar trekt zich het lot van andren aan
Ik zou gaan vragen zoals caruso, heb je een teiltje.
Pieter Romen cq p.vanaarle, ik krijg toch wel heel erg braakneigingen hiervan allemaal.ik ben hier beland door iemand die een zwaar ongeval had en heb mij dat persoonlijk zeer aangetrokken, omdat er zo veel mis is in de letselschadeafwikkeling. in mijn kennissenkring zijn er ook al enkele gevallen. Veel heb ik op dit forum kunnen vinden om die persoon / personen te helpen en daar alles wat ik te weten kom net zo goed op het forum kan zetten om anderen weer mee te helpen, doe ik dat, want dat levert weer contacten en informatie op om verder te komen. Bedenk dat het jezelf ook kan overkomen. De forum (wissel)werking / uitlwisseling van positieve en negatieve ervaringen en informatie levert iedereen voordeel op en niet alleen slachtoffers, maar ook verzekeraars belangenbehartigers medici.
Ik had me al een beeld van gevormd en het klopte ook nog.
Iemand die niets heeft en belangrijk wil doen met steeds topics naar voren halen.
En dan de deskundige wil uithangen, advocaten en bureaus deugen niet wel Pieter Romein cq p.vanaarle.
En niet alleen bij letselschade maar ook bij anderen doeje het.
En ik zou je willen verzoeken dat niet meer te doen of je eigen raad maar eens op te volgen.
Want het heeft geen nut jouw vragerij allemaal, goede raad geven en topics naar voor halen.Als je niets positiefs of nuttigs te melden hebt, dan verzoek ik je weg te blijven van dit forum.
Het enige wat iemand kan doen is een goede advocaat te nemen en dan op de basis die jij niet wilt
No cure, no pay.
Dat bevalt mij heel goed.
-
antonh,
Jammer voor je, maar je hebt het vrijwel geheel mis, op het punt na, dat je natuurlijk een goede adovaat moet hebben. Jij hebt die blijkbaar?
Heeft hij het nieuwe keurmerk?
Om die te beoordelen staat er juist veel hierover op het forum. Hoe weet je dat je een goede belangenbehartiger hebt?
Veel slachtoffers hebben geen goede belangenbehartiger / adovcaat omdat er te veel belangenbehartigers kiezen voor gemakkelijk en meer geld verdienen ten koste van slachtoffers door verzekeraars te dienen
Als slachtoffers met cryptische brieven / informatie geconfronteerd worden hebben ze het gevoel dat die niet kloppen en doorzien ze niet op de werkelijke 2de vanzelfsprekende betekenis. Met dergelijke brieven worden hun rechten uit handen gespeeld.
Het gaat om de rechten, plichten en feiten antonh, en iedereen kan nazoeken of die kloppen. Deze goede en vooral slechte ervaringen staan op het forum.
Zie zie dat onderwerp op dit forum:uitzending letselschade Zembla 11 november 2007 ,
No cure no pay is overigens verboden. Belangenbehartigers die geen advocaat zijn mogen het wel en via hen wordt de wet omzeild.
Helaas maken ze veel slachtoffers en laten slachtoffers absurd veel betalen voor erkennning van de aansprakelijkheid die al lang erkend is.
Zie ook het onderwerp op dit forum: No cure, no pay kan pijn doen
Jammer voor je, maar je hebt het vrijwel geheel mis, op het punt na, dat je natuurlijk een goede adovaat moet hebben. Jij hebt die blijkbaar?
Heeft hij het nieuwe keurmerk?
Om die te beoordelen staat er juist veel hierover op het forum. Hoe weet je dat je een goede belangenbehartiger hebt?
Veel slachtoffers hebben geen goede belangenbehartiger / adovcaat omdat er te veel belangenbehartigers kiezen voor gemakkelijk en meer geld verdienen ten koste van slachtoffers door verzekeraars te dienen
Als slachtoffers met cryptische brieven / informatie geconfronteerd worden hebben ze het gevoel dat die niet kloppen en doorzien ze niet op de werkelijke 2de vanzelfsprekende betekenis. Met dergelijke brieven worden hun rechten uit handen gespeeld.
Het gaat om de rechten, plichten en feiten antonh, en iedereen kan nazoeken of die kloppen. Deze goede en vooral slechte ervaringen staan op het forum.
Jij verdedigt no cure no pay en wilt dat slachtoffers ""positief adviseren"'"" Maar wat je schrijft in je artikel van 12 januari klopt niet, want dat is geen no cure no pay:Het enige wat iemand kan doen is een goede advocaat te nemen en dan op de basis die jij niet wilt
No cure, no pay.
Als de kosten op de tegenpartij verhaald worden, want die moeten je kosten van belangenbehartiging naar redelijkheid ook vergoeden als ze aansprakelijk zijn, dan is dat geen no cure no pay. Bij no cure no pay laat een belangenbehartiger je namelijk juist wel zelf betalen als er resultaat bereikt wordt. En dat is tegen de wet als het een advocaat is.En een advocaat van "No cure no Pay" of te wel geen geld niet betalen is prima hoor.
Zie zie dat onderwerp op dit forum:uitzending letselschade Zembla 11 november 2007 ,
No cure no pay is overigens verboden. Belangenbehartigers die geen advocaat zijn mogen het wel en via hen wordt de wet omzeild.
Helaas maken ze veel slachtoffers en laten slachtoffers absurd veel betalen voor erkennning van de aansprakelijkheid die al lang erkend is.
Zie ook het onderwerp op dit forum: No cure, no pay kan pijn doen
Laatst gewijzigd door Pieter Romein op 15 jan 2008 11:09, 2 keer totaal gewijzigd.
pieter romein,
u heeft zonder noodzaak een draadje dat al 1 1/2 jaar niet op was gereageerd naar boven gehaald.
Zullen we deze discussie nu afsluiten en dit draadje een stille dood laten sterven?
Zoniet sruur ik een mail naar trosradar om dit draadje in zij geheel te verwijderen.
u heeft zonder noodzaak een draadje dat al 1 1/2 jaar niet op was gereageerd naar boven gehaald.
Zullen we deze discussie nu afsluiten en dit draadje een stille dood laten sterven?
Zoniet sruur ik een mail naar trosradar om dit draadje in zij geheel te verwijderen.
Hé sukkel: kotsend over een teiltje lees ik jouw debiele stukje proza. Inderdaad heb ik geen verstand van letselschade1 Daar hebben we jou toch voor, inclusief de geitenwollensokken die je ongetwijfeld zult bezitten.Als mensen "kreten als kotsen braakneigingen en een teiltje en dergelijke'"" gebruiken zoals jij en caruso, dan komen ze al niet erg deskundig en betrouwbaar over, maar tonen daarmee gedrag van verliezers, onzekere mensen, die de zaak zelf niet aankunnen wegens gebrek aan eigen oplossend vermogen. Dergelijke mensen lopen juist in de val van verkeerde belangenbehartigers.
Spijtig en eigenlijk héél zielig is het feit dat ik moet constateren dat jij alleen maar van dit onderwerp kennis schijnt te hebben. Vooral houden zo, zo'n bekrompen, beperkte geest.
Belangenbehartigers heb ik niet nodig, ik heb altijd prima mijn eigen boontjes kunnen doppen. Dat jij daar al 20 jaar voor nodig hebt zegt mij genoeg!
Over de rest van je semi-intellectuele opmerkingen laat ik me maar niet uit, ik sta mijlenver boven jou en je zieke, door schade aangetaste brein (als je dat al hebt).
Gegroet, stakker!
@Pieter Romein,
het enige wat jij als "deskundige zonder letsel" bereikt is dat er mensen komen met teiltjes.
En op alles heb jij een wedervraag maar zelf lever je niets, alleen wordt er gevraagd naar een teiltje na het lezen van jouw berichten.
Ik kan het me heel goed voorstellen.
Ik heb op andere topics geschreven naar jou, "je kunt beter gaan plassen".
En daar blijf ik bij.
Puma73 geeft het ook al aan.
Ga toch plassen man en stop een met dat gezeur van je.
het enige wat jij als "deskundige zonder letsel" bereikt is dat er mensen komen met teiltjes.
En op alles heb jij een wedervraag maar zelf lever je niets, alleen wordt er gevraagd naar een teiltje na het lezen van jouw berichten.
Ik kan het me heel goed voorstellen.
En daar blijf ik bij.
Puma73 geeft het ook al aan.
Iets anders doe je niet Pierter Romein cq p.vanaarle.heeft zonder noodzaak een draadje dat al 1 1/2 jaar niet op was gereageerd naar boven gehaald.
-
vogels, caruso, antonh,
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, is het spreekwoord. Je kunt een nachtegaal niet verwijten, dat hij niet zo lelijk kan krassen als een raaf en omgekeerd een raaf niet verwijten dat hij niet mooi kan zingen als een nachtegaal. Je kunt ook een giraffe niet verwijten, dat hij zijn lange nek uitsteekt. Dat is soortgebonden en zo zijn ze geboren en opgegroeid.
Ik verwijt jullie daarom ook niets en heb er alle begrip voor dat jullie schuttingtaal gebruiken (kotsen, braakneigingen, teiltje, sukkel enz) en blijkbaar is die aanleg / dat pseudotalent geschikt en bedoeld om mensen er op dit forum van te proberen te weerhouden oprechte informatie te verschaffen aan met name nieuwe etselschadeslachtoffers om hen te waarschuwen voor foute belangenbehartigers en de juiste weg te wijzen.Dat is toch jullie beweegreden / jullie belang om met deze schuttingtaal op het forum te
komen? Of is er een andere reden?
voorbeelden van schuttingtaal en weing respect:
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, is het spreekwoord. Je kunt een nachtegaal niet verwijten, dat hij niet zo lelijk kan krassen als een raaf en omgekeerd een raaf niet verwijten dat hij niet mooi kan zingen als een nachtegaal. Je kunt ook een giraffe niet verwijten, dat hij zijn lange nek uitsteekt. Dat is soortgebonden en zo zijn ze geboren en opgegroeid.
Ik verwijt jullie daarom ook niets en heb er alle begrip voor dat jullie schuttingtaal gebruiken (kotsen, braakneigingen, teiltje, sukkel enz) en blijkbaar is die aanleg / dat pseudotalent geschikt en bedoeld om mensen er op dit forum van te proberen te weerhouden oprechte informatie te verschaffen aan met name nieuwe etselschadeslachtoffers om hen te waarschuwen voor foute belangenbehartigers en de juiste weg te wijzen.Dat is toch jullie beweegreden / jullie belang om met deze schuttingtaal op het forum te
komen? Of is er een andere reden?
voorbeelden van schuttingtaal en weing respect:
Geplaatst op 14 Jan 2008 16:06 door vogels
--------------------------------------------------------------------------------
Mag ik ff kotsen
Geplaatst op 14 Jan 2008 20:31 door caruso
--------------------------------------------------------------------------------
Hé sukkel: kotsend over een teiltje lees ik jouw debiele stukje proza.
.................... ik sta mijlenver boven jou en je zieke, door schade aangetaste brein (als je dat al hebt).
Geplaatst op 14 Jan 2008 21:34 door antonh
@Pieter Romein,
En daar blijf ik bij.
Gegroet, stakker!
Het kan allemaal wel wat genuanceerder, maar ik begrijp de frustratie en irritatie wèl.