LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maatregelen tegen impact
-
Re: Maatregelen tegen impact
Groot gelijk ga ook maar weer terug naar Arizona of zo Justice man
daar hebben we die laffe poortwachter van dexia weer
Ga maar weer in je mandjeGeplaatst op 10 Aug 2005 20:12 door Rasputin1
--------------------------------------------------------------------------------
Kor S en Pluutje
Veel succes tegen HvdB en Co
Ik haak ook af na de ban van de TROS
Rasputin
De Ban is al lang opgeheven. Was onterecht net als de ban van Ad.
Dag HvdB
Dag HvdB
-
Dan is er ook nog zoiets als het dexiaoplichtingellendevoorveeeelenverhaal!!!!!
Laten we het daar over hebben!!
DAAR GAAT DIT FORUM OVER.
Ik ben blij met mensen die mij willen verdedigen, maar de aandacht die steeds daardoor op mij word gericht vind ik langzamerhand moeilijk.
Ik ben namelijk niets anders dan een gewoon mens met een behoorlijk gevoel voor eigenwaarde, en dat krijgen dergelijke figuren niet verstoord.
Soms schrik ik even, van wat individuén zomaar over je durven roepen, (want het zal B.V je overbuurman maar zijn die zoiets over je roept) maar dat gaat dan wel weer over op het moment dat ik me realiseer waar echte gedupeerden mee te maken hebben, en alle ellende waar vele mensen mee te maken hebben.
Ik red het wel.
Laten we het nu maar weer over DEXIA hebben.
Laten we het daar over hebben!!
DAAR GAAT DIT FORUM OVER.
Ik ben blij met mensen die mij willen verdedigen, maar de aandacht die steeds daardoor op mij word gericht vind ik langzamerhand moeilijk.
Ik ben namelijk niets anders dan een gewoon mens met een behoorlijk gevoel voor eigenwaarde, en dat krijgen dergelijke figuren niet verstoord.
Soms schrik ik even, van wat individuén zomaar over je durven roepen, (want het zal B.V je overbuurman maar zijn die zoiets over je roept) maar dat gaat dan wel weer over op het moment dat ik me realiseer waar echte gedupeerden mee te maken hebben, en alle ellende waar vele mensen mee te maken hebben.
Ik red het wel.
Laten we het nu maar weer over DEXIA hebben.
Oké Ad, ik zal je niet meer verdedigen jij redt het wel. Gelukkig ken je me en weet je ook mijn standpunt over discriminatie, ik zal me koest houden. Behouw je eigenwaarde, je bent een fijn mens. Toch begrijp ik niet dat er hier figuren postingen plaatsen die onder aliassen ( terwijl ze dezelfde persoon zijn ) jou verdedigen en vertrappen. Ik zal geen namen noemen maar vind het onvoorstelbaar wat hier gebeurd. Er worden hier mensen vernederd om ontoelaatbare redenen. Of jij, impact, Piet, enz. of ik het ben doet er niet toe, duivels plezier hebben ze erin om te sarren. De essentie van dit forum gaat ten onder aan naar crimineel neigende gedragingen door sommige figuren. Ik schaam me om nog te posten hier, wil hier eigenlijk niet bij horen. Ontmaskeren van deze personen doe ik niet meer,hoewel ik zeker weet wie het zijn. De redactie weet ervan maar ze zijn ongrijpbaar. Jammer maar helaas. Verder ga ik voor mezelf met de strijd tegen Dexia door. Daar heb ik niemand voor nodig alleen mijn advocaat. Nieuws en wetenswaardigheden die van belang zijn plaats ik niet meer, die mail ik wel persoonlijk naar gedupeerden die er prijs op stellen. Voor de rest kan iedereen hier de boom in.
Anne.
Anne.
-
Anne, we gaan gewoon door, Thats the spirit!!