LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OVER HET PUTJE DAT REINTEGRATIE HEET

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Eddie2

Re: OVER HET PUTJE DAT REINTEGRATIE HEET

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Man, man wat zitten er hier een dodo's zeg. Die 10 jaar is zuiver hyphotetisch bedoeld. En wie zegt dat ik hoogopgeleid ben? Ik heb een middelbare technische opleiding en heb altijd gewerkt kleuter. Ik ben nu twee jaar werkloos, dus ook van jou moet ik nu zeker wasknijpers in elkaar gaan zetten? Rot toch op man.

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

Eddie2, T2 is een vrouw zegt ze.

Eddie2

En er zijn genoeg woordenboeken waar je moeilijke woorden zoals hyphotetisch ik kan opzoeken.

Eddie2

oke, langhaar, ik heb het eigenlijk ook tegen de gast die een verhaal over zijn rug begon. Die begint van alles te schreeuwen zonder dat hij of zij ook maar iets van me af weet.

Langhaar

Weet T2 wel wat een woordenboek is dan?

Ik betwijfel het.

Ongelezen bericht door »

Hahahahahaha. Dit maakt me aan het lachen en droevig genoeg doet het mij ook realiseren dat ik hard toe ben aan een nieuwe baan.

langhaar

Ongelezen bericht door langhaar »

T2 GOED ZO :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Goh t2 nog steeds met a; je "capaciteiten" en "plaatsingsresultaten" geen nieuwe baan?

Wilje eigenlijk wel werken in een echte baan? Ik kom zoveel consulenten tegen die niet willen werken. Ze vinden het wel best. De hele dag koffie drinken en met collega's kletsen Eventjes 10x per dag tegen reintegranten roepen dat e niet gemotiveerd zijn en ze nog eens extra de grond in trappen. Subsidie opstrijken over de ruggen van werkwilligen die helemaal zelfstandig een baan vinden.
En omdat de consulenten de hele dag niks uitgevoerd hebben, hebben ze naast hun werk nog genoeg energie om er een priveleven op na te houden/

**** ik heb zelf het verkeerde vak gekozen :wink: , wan tik ben geen consulent (kan namelijkniet liegen en conuslenten liegen in hun rapportages dat het een lieve lust is).

Flutforum

Ongelezen bericht door Flutforum »

Jemig zeg, wat een gefrustreerde ziel!! Jij moet ook helemaal niet bij een reïntegratiebureau zijn, maar bij een échte psychiater die je van je waanbeelden afhelpt!!

Langhaar

Het is zo kenmerkend voor mensen zoals flutforum dat ze typen,
zoek een psychiater en het is allemaal onzin.

Ik ken maar één soort die daar de hele tijd mee aan komt. :lol:

Weet je niks anders?

Lichtje

Ongelezen bericht door Lichtje »

Ik wil wel eens raden: Langhaar; veel te lang gestudeerd op onze kosten en moet nu eindelijk z'n haartjes knippen en z'n handen uit de mouwen steken. Blijft echter nog een beetje steken in onvolwassen studenticoos geneuzel met lachebekjes. Beetje infantiel, maar zotten en dwazen hebben ook een functie in dit land toch? :idea:

Langhaar

Lichtje, mijn dag kan niet meer stuk.

Eddie2

Nou en of die een functie hebben. We worden door ze geregeerd, en we hebben ze niet eens echt gekozen.

Ongelezen bericht door »

Ha! Ik heb al een aantal banen afgeslagen, voor goede commerciële mensen is er altijd werk. Maar ik ben kritisch en pak niet zomaar wat aan. Dat hoef ik ook niet, ik heb tenslotte al werk. Zodra ik wat anders heb horen jullie het.

Gast

En als je niets vindt hoef je het ook niet te zeggen hoor.

Zo interresant is dat ook niet voor ons

Oude Rot

Ongelezen bericht door Oude Rot »

Kan iemand mij nog 1 keer uitleggen wat het aardige is om op de man/vrouw te spelen in plaats van de bal? Zo heb je toch geen enkele discussie, maar alleen gekets? Misschien is T2 wel een heel bevlogen iemand geweest die oprecht gemeend heeft dat ze mensen kon helpen. Hebben jullie ooit wel eens iemand ECHTgeholpen? :cry: Zelfs als T2 geen SP er is (en dat is ze duidelijk niet), dan kun je toch wel op een productiever manier discussieren dan nu gebeurt?

Rom

Ongelezen bericht door Rom »

Ha! Ik heb al een aantal banen afgeslagen, voor goede commerciële mensen is er altijd werk. Maar ik ben kritisch en pak niet zomaar wat aan. Dat hoef ik ook niet, ik heb tenslotte al werk. Zodra ik wat anders heb horen jullie het.

:wink: één van de commerialtjes die zich door mooi lullen een baan heeft verschaft...commericeël is bedrog..zo veel mogelijk mensen geld afhandig maken.....jij hoort dus ook bij de WITTE BOORDEN CRIMINELEN.
Veel lullen op het forum, maar werken (EHHHH) teren op de belastinggeld... :wink: :wink:

Gast

Ha! Ik heb al een aantal banen afgeslagen, voor goede commerciële mensen is er altijd werk. Maar ik ben kritisch en pak niet zomaar wat aan. Dat hoef ik ook niet, ik heb tenslotte al werk. Zodra ik wat anders heb horen jullie het[/quote]

Dit is m.i. een groot probleem. Een re-integratieedrijf zou dienstverlenend moeten zijn en niet commercieel.

Uit eerdere berichten van T2 op dit forum meen ik toch op te maken dat we hier met een commerciële tijger van diens hebben.

In de verkoop is er niks mis met commerciële tijgers, maar voor het begeleiden van (vaak) kwetsbare mensen zijn toch echt andere capaciteiten nodig.

Wat dat betreft moet ik T2 prijzen dat ze een andere baan zoekt, omdat ze waarschijnlijk zelf ook wel inziet dat ze in een echte commerciële functie waarbij men "over lijken" moet gaan om bijvoorbeeld een product te verkopen meer op haar plaats is.

Lichtje

Ongelezen bericht door Lichtje »

Knap hoor: de ene keer deugt het RIB niet omdat er teveel softies werken die te veel kletsen... de andere keer niet omdat er een commerciele tante werkt die mensen WEL kan plaatsen! :idea:

Ongelezen bericht door »

Ik denk dat de meeste mensen niet beseffen dat een goede verkoper juist veel inlevingsvermogen moet hebben. Hoe beter jij je klant kunt inschatten hoe beter je je verkooptechnieken kan toepassen op iemand. Dan maakt het niet uit of het gaat om het verkopen van een product, het ´verkopen´ van een kandidaat aan een werkgever, of het verkopen van een vacature aan een kandidaat.

Er is wel een grens aan hoever je je moet inleven in je kandidaat en in hoeverre je mee moet voelen. Aan meehuilen heeft niemand iets. Ik merk dat mijn kandidaten het juist prettig vinden dat ik zo concreet en eerlijk ben.

Gesloten