LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Distributieriem Renault Scenic

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: Distributieriem Renault Scenic

Ongelezen bericht door keurmeester »

NAK,
ik hoef mezelf niet achter een schuil naampje te verbergen om allerlei dingen te roepen die je vervolgens niet hard kan maken! :shock:
kijk, ik als keurmeester ben in mijn vak gewoon goed/scherp en eerlijk, dat moet ook wel omdat er zoveel mensen toch weer vinden dat zij het beter weten van horen zeggen?
(Zie het negatieve beeld van de apk) :cry:
helaas vinden sommige mensen dat ze overal verstand van hebben en gaan dan andere zitten verbeteren of niet?
gelukkig zijn mijn klanten wel altijd tevreden!!!(en komen elk jaar weer terug)
en NAK denk om je taal gebruik ga anders je mond spoelen voor je weer reageer (denk het zelf niet meer hoor?)
van leo weten we wie hij is maar hoe the **** is NAK :twisted: (klinkt als juk )
groeten Rachid?Cor?Ruud?Rob? :wink:

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Distributieriem Renault Scenic

Ongelezen bericht door NAK »

hoe the **** is NAK
De kwelgeest van keurmeester. :P

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: Distributieriem Renault Scenic

Ongelezen bericht door keurmeester »

Er zou een NAK filter moeten bestaan 8)
dan zou deze hele site een stuk opgeruimder zijn, je geeft eindelijk toe toch een simpele spammer te zijn???? :cry: en zo je dag te vullen??? :roll:

angel1978
Berichten: 11136
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Distributieriem Renault Scenic

Ongelezen bericht door angel1978 »

volgens mij heeft de topicstarter helemaal niets aan dat geneuzel van jullie 2 !!!!
Geef elkaar jullie persoonlijke emailadres en ga elkaar daarop vervelen i.p.v. dit in een door iemand serieus bedoeld topic te dumpen !

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: Distributieriem Renault Scenic

Ongelezen bericht door keurmeester »

angel1978

hoi lezer, even voor de duidelijkheid het probleem van de topic starter is al lang opgelost hoor!
We wachten alleen nog op een reactie van Rene b. over zijn vraag/verhaal.
En mijn email adres staat er gewoon bij hoor!!!!
Geen anonieme berichten, gewoon laten weten wie je bent, zo weten de mensen dat je het serieus bedoelt. (vaak stellen de mensen ook via mail een vraag hoor!!)(dan krijg ik er geen spammers tussendoor)Jammer dat het niet altijd zo begrepen wordt!!
Groeten Leo

Gesloten