LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet bellen wel gebeld worden.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

te wijzigen,
je wijzigt de instellingen van het modem

>kermit<
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2005 01:15

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door >kermit< »

Nou, dat geloof ik niet zo hoor, eerlijk gezegd. De stroom van je modem afhalen lijkt mij geen wijzigen van de instelling van het modem!
Maar zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van..maar Hoffie waar basseer je deze info op? Zijn het je eigen conclusies of..heb je dat nagevraagd bij Upc?

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

yep dat is mij ooit door de helpdesk verteld, toen ik weer eens dat standaard antwoord kreeg, en vertelde dat ik dat al geprobeerd had............ :?

>kermit<
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2005 01:15

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door >kermit< »

Ja, oke, dan snap ik dat maar volgens de voorwaarden zou dat zogezegd niet mogen. Maar hoe lossen we dit probleem anders op??
Ik ben eigenlijk wel '''blij'' met deze oplossing..

IkBenJan

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Dit stomme gedoe van UPC komt bij ons thuis de strot uit het is elke dag wel weer raak dat je de stekker er weer uit kunt doen en dan weer na een minuut er weer in kan doen en als dat nu eens help NEE HOOR.
Kun je weer de klanteservice bellen.
Gerrit, wat was nu eigenlijk je motivatie om voor UPC te kiezen, en zijn je verwachtingen uitgekomen? Zo niet, waarom ga je dan niet terug naar je vorige -of een andere- provider, maar denk je UPC te kunnen veranderen?

Hartog
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 nov 2003 11:35

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door Hartog »

mijn ouders hebben ook upc genomen om te bellen,maar t was idd vaak drama, ik heb gewoon telkens een email gestuurd en daar heb ik antwoord op gekregen, eerst lag het aan de aansluiting binnen in huis toen lag het aan de pc van upc, dat geen verbinding kon krijgen op modem? laatste email kreeg ik als antwoord, we hebben de lijnen bekeken en alles moet nu goed zijn en idd tot nu doet hij het...........

Gesloten