Eddy 2
Gaarne meer details toezenden omtrent de LACHWEKKENDE toestanden.
We bundelen dit in een WITBOEK.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Agens
Re: Agens
Bij mij was die chemische reactie wat betreft AGENS snel uitgewerkt. Succes ermee, en wen vooral aan dat schreeuwende AGENS. Ik hoop dat je van kaartspelletjes houdt op kleuterniveau. Daar zal je bij AGENS nog genoeg mee te maken krijgen. Tevens met het kleineren en schofferen van jou en je mede lotgenoten.
Re: Agens
Ja , dit is modern.
Kon je vroeger nog met een gesubideerde baan aan het werk nu wordt het daar aan geven.
Meer opleiding zonder werk .Een heleboel vallen nu buiten de boot omdat ook niet iedereen het allemaal kan.
Maar je kan altijd nog verplicht onder minimum loon gaan werken .
De moderne werkverschafing is weer terug.
Dit vervangt dadelijk natuurlijk weer regulaire arbeid die dan ook weer zonder werk komen.
Die dit allemaal hebben verzonnen zitten dadelijk wel van onze belastingcenten weer op wachtgeld als ze dat zelf ook eens keer overkomt.Iets wat je van werknemersverzekeringen niet kan zeggen.
Heb voor mijn WAO best genoeg verdient maar door ooit al korter te werken ,is mijn WAO na de herkeuring ,als ook mijn WW nog afloopt ,onder het bijstand niveau (sociaal minimum) gekomen..
Dat is goed voor de huizenmarkt weer eentje die zijn huis kan verkopen.
En wat wordt alles nu beter.Ja voor wie eigenlijk?
Kon je vroeger nog met een gesubideerde baan aan het werk nu wordt het daar aan geven.
Meer opleiding zonder werk .Een heleboel vallen nu buiten de boot omdat ook niet iedereen het allemaal kan.
Maar je kan altijd nog verplicht onder minimum loon gaan werken .
De moderne werkverschafing is weer terug.
Dit vervangt dadelijk natuurlijk weer regulaire arbeid die dan ook weer zonder werk komen.
Die dit allemaal hebben verzonnen zitten dadelijk wel van onze belastingcenten weer op wachtgeld als ze dat zelf ook eens keer overkomt.Iets wat je van werknemersverzekeringen niet kan zeggen.
Heb voor mijn WAO best genoeg verdient maar door ooit al korter te werken ,is mijn WAO na de herkeuring ,als ook mijn WW nog afloopt ,onder het bijstand niveau (sociaal minimum) gekomen..
Dat is goed voor de huizenmarkt weer eentje die zijn huis kan verkopen.
En wat wordt alles nu beter.Ja voor wie eigenlijk?