LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
roma55
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2005 06:10

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door roma55 »

als jouw perfect draft zoveel herrie maakt zou ik eens bij de winkel langsgaan of bij iemand die er ook een heeft.
als hij koelt hoor je wel iets maar dat is minimaal en als het vat op druk wordt gebracht is het een heel stuk minder herrie als bij de beertender.

herrie is een relatief begrip, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat jouw ventilator of zo iets dergelijks niet helemaal correct werkt.

piloot
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:58

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door piloot »

is ie al te koop dan heb gisteren pas de eerste reclames gezien en nu al klachten

Jazzpa
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2005 16:51

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door Jazzpa »

Piloot, het apparaat is al sinds begin oktober te koop. Het is een prima apparaat, maar de ventilator maakt wat teveel geluid. Zie ook andere reviews op kieskeurig.nl

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Misschien moet je met je Perfect Draft ff langs Philips gaan voor een demonstratie ;)

winemate
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 17:53

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door winemate »

Behalve wijn drink ik ook wel bier, maar dan wel ECHT bier - zoals La Chouffe - uit België. Zolang voor beide apparaten alleen slappe pils beschikbaar is zal ik geen van beide aanschaffen. Het wachten is op vaatjes La Chouffe. Tegen die tijd zal de techniek ook wel verbeterd zijn.

loesbloem
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 okt 2005 21:47

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door loesbloem »

Dit lijkt mij de oplossing, kijk maar voor info op Homepub.nl

Of is het niks?


Gr. Loesbloem

jcwammes
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 okt 2005 11:17

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door jcwammes »

Ik ben degen die het bericht als eerste plaatste en ben Geen krups medewerker, anders had ik geen TWEE perfect drafts gekocht.

Ook bij de belgische site van testaankoop staan er nu al meerdere klachten over de perfect draft, luchtlekkage, slecht koelen, en slecht aangeven van de bierhoeveelheid in de display

E-CARE in duiven en leiden repareert de perfect darft in opdracht van philips.

Nogmaals ik vindt het een mooi apparaat maar om niet teveel op de beertender te lijken is er gekozen voor een opdruktapunite met veel rubberen aansluitpunten, wat gewoon zwakker is in betrouwbaarheid als het slangetjessysteem van de beertender.........

jcwammes
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 okt 2005 11:17

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door jcwammes »

Het si gewoon nog erg vroeg, let maar op straks komen er nog veel meer mensen met genoemde problemen met de PFD, kijk maar eens op dit duitse bierforum daar is het apparaat al wat langer te koop:

http://forum.biersekte.de/topic,127,400 ... Becks.html

Jumpie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2005 11:49

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door Jumpie »

Heb dus het probleem van luchtlekkage.....elke 15 a 20 minuten slaat de pomp irritant aan en moet het systeem de druk opbouwen.

Heb contact gehad met Philips en kan de Perfect Draft terugsturen. Belooft is dat hij binnen 3 werkdagen weer retour komt.

Voor de rest perfect systeem.

Nu maar hopen dat het met de lekkage ook goed komt.

Sergio2
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 aug 2005 11:07

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door Sergio2 »

Er is nu een manier om Beertender vaatjes bij te vullen.

Ik drink nu mijn Hertog Jan uit de Beertender voor de helft van het geld :)

http://www.xslutterx.nl/Beerthender/

larocca
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2005 19:56

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door larocca »

Heb hem nu enkele weken in bezit, perfect apparaat.
De 3 graden die Philips noemt hoef je niet op te wachten, bij 5 graden smaakt je biertje al uitstekend.
Hij heeft naar mijn mening maar 1 minpunt en dat is de taphendel, die zit er een beetje klungelig/wankel op, die had wat vaster mogen zitten.
En al dat gezeur over geluid van ventilatoren en pompjes is ook niet terecht, je weet dit van te voren. En als je pc de hele dag aan staat hoor je de ventilator ook, daar klaagt nooit iemand over

nielsje
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2005 15:29

Re: NIEUWE BIERTAP PERFECT DRAFT LEKT LUCHT GROOT PROBLEEM

Ongelezen bericht door nielsje »

Hallo,

Heb sinds enkele dagen de PD in huis, echt goed over te spreken, maakt nauwelijks geluid, vaatje was in de PD in zo'n 11 uur tot 3 graden gezakt. goede straa en heerlijk biertje (Jupiler) Vanaf de 21 november is er Grolsch verkrijgbaar en daar gaat als echte tukker mijn voorkeur naar uit. Ik woon vlak aan de grens en ik lees overal dat de vaatjes in duisland stukken goedkoper zijn, weet iemand wat zo'n vaatje daar ongeveer kost? ik heb gehood dat er in duitsland de volgende bieren verkrijgbaar zijn:

Beck's Pils - purer frischer Pilsgeschmack
Beck's Gold - erfrischend spritzig mild
Diebels Alt - Das Bier passend zum Lebensgefühl einer ganzen Region
Diebels Pils - Die freundliche Pils-Frische
Hasseröder Premium Pils - Erfrischend echt!
Dinkelacker CD Pils - edelherb und mit feiner Hopfennote

ik hoop dat iemand mij de prijzen kan geven en of het de moeite waard is om naar duitsland te gaan..

greetzz

Gesloten