| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rechtshulp voor aandelenlease gedupeerden
Re: Rechtshulp voor aandelenlease gedupeerden
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ad snoeren
Begint het gedonder weer.Doe jij toch ook en jij vervalt volgens mij vaker in melig gegiechel dan bovengenoemde personen, onderbouwt of niet!
Waarom moet ik me altijd verdedigen.
Ik probeer aardig te blijven terwijl men mij voortdurend op een smerige manier onderuit probeert te halen. Nu heb jij het weer over chiechelen.
Wat wil je daar mee aangeven?
Dag in dag uit lopen de door jou genoemde figuren hier in te hakken op gedupeerden, en proberen ze weg te zetten als onbenullen.
Die ultrarechtse B+ die niets anders te doen heeft, JH die 80 uur per week gedupeerden pesten arbeid noemt en jij met je schikkingsreclame voor die rotbank. En chiechelen dat laat ik over aan degene die jullie allemaal serieus nemen, en het leuk vinden om te zien hoe mensen onderuitgehaald worden bah.
Idaho, je gaat toch niet ibebd achterna
en pipa, zo kan het ook, je informatie en verwijzing over de ins en outs van deze regeling is niet alleen voor mij belangrijk.
Meningen en gedachten uitwisselen is een goede zaak opdat een ieder er voordeel bij heeft
Ad, zo maak je geen vrienden, echter wij weten dat jij wel oke bent
en pipa, zo kan het ook, je informatie en verwijzing over de ins en outs van deze regeling is niet alleen voor mij belangrijk.
Meningen en gedachten uitwisselen is een goede zaak opdat een ieder er voordeel bij heeft
Ad, zo maak je geen vrienden, echter wij weten dat jij wel oke bent
Laatst gewijzigd door JH op 03 okt 2005 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij blijft ook eigenwijs hoor!!
Als je spaartegoed onder de 10.500 euro zit en je voldoet aan de andere criteria heb je gewoon recht op toevoeging.
Over een voorwaardelijke toevoeging:
Je kunt dan zelf beslissen of je dit voorstel wel of niet accepteert.
Groeten,
Piet
NEE, jhals men dus geen spaartegoed heeft en men heeft een minimuminkomen komt men dus voor rechtsbijstand in aanmerking.
Als je spaartegoed onder de 10.500 euro zit en je voldoet aan de andere criteria heb je gewoon recht op toevoeging.
Over een voorwaardelijke toevoeging:
Sommigen krijgen een voorwaardelijke toevoeging aangeboden door de RvR.Op zich zeker rechtvaardig te noemen, maar heeft iedereen hier wel rekening mee gehouden, in het kosten/baten plaatje?
Je kunt dan zelf beslissen of je dit voorstel wel of niet accepteert.
Groeten,
Piet
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Piet, laat ik dan maar eigenwijs blijven, ik heb mijn standpunt duidelijk verwoord. Ik las gisteren op jullie forum een bericht van ene pierrot bij de topic dexia en klaver 4, dat PAL maar een rare club is en het verder voor gezien houd. Heel saillant dat dit bericht inmiddels is verdwenen en wellicht dat ook de gebruiker is geweerd.Hij blijft ook eigenwijs hoor!!
http://www.platformaandelenlease.nl/php ... .php?t=115
Waarmee ik bedoel, dat ook jij geneigd bent tot eigenwijs gedrag en halsstarrigheid.
In aanvulling op het verhaal van Piet, Pipa en Alco, het volgende:
Veel klanten (en vaak ook met een laag inkomen) zijn 65+
Voor deze categorie geldt een verruimde vrijstelling van vermogen van maximaal 31.500 euro bij een gezamenlijk inkomen tot ca 1.400 euro netto per maand.
Daarnaast wordt een overwaarde van 65.344 euro in de zelfbewoonde eigen woning bij eenieder buiten beschouwing gelaten.
Voor deze categorie geldt een verruimde vrijstelling van vermogen van maximaal 31.500 euro bij een gezamenlijk inkomen tot ca 1.400 euro netto per maand.
Daarnaast wordt een overwaarde van 65.344 euro in de zelfbewoonde eigen woning bij eenieder buiten beschouwing gelaten.
Laatst gewijzigd door jll op 03 okt 2005 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
sorry jill, lees eens een paar postings terug dan zie je dat pipa en ook Alco de moeite hebben genomen om een en ander op te zoeken en te verduidelijken.In aanvulling op het verhaal van Piet,
die verduidelijkingen van jll zijn mij liever als die van jou JH
rasputin1 alias de gekke monnik
Als je eerst eens de moeite neemt de topic goed te lezen ipv meteen te reageren dat je niets van mij aanneemt dan zie je wie hier het duidelijkst is geweest.
Van mij hoef je ook niets aan te nemen,
Als je eerst eens de moeite neemt de topic goed te lezen ipv meteen te reageren dat je niets van mij aanneemt dan zie je wie hier het duidelijkst is geweest.
Om de informatie niet door Dexia te laten ondersneeuwen, enkele quotes uit dit onderwerp:
Hoeveel mag je verdienen om nog recht te hebben op toevoeging:
voor gehuwden/samenwonenden/éénoudergezinnen: max €2135,- (dit is netto per maand)
Hoeveel vermogen mag je hebben om nog recht te hebben op toevoeging:
voor gehuwden/samenwonenden/éénoudergezinnen: max €10500,-
www.rvr.org
klik aan: infobalie, gesubsidieerde rechtsbijstand, financiële grenzen
Als ik dit goed lees, dan is het dus zo dat wanneer je gewonnen hebt en je vermogen dus (in veel gevallen) behoorlijk toeneemt, dat je dan alsnog de volle mep moet betalen?
Op zich zeker rechtvaardig te noemen, maar heeft iedereen hier wel rekening mee gehouden, in het kosten/baten plaatje?
Ik heb vandaag gebeld naar de rvr. en volgens de medewerkster kan ik op basis van mijn gegevens een toevoeging krijgen ook in Amsterdam.
Mensen die niet zeker zijn kunnen beter even bellen en de foutieve informatie op dit forum van Piet even checken. Alles is anders.
Piet geloof hem Niet. Vecht voor jezelf anders is er Leaseproces.
Marja
Mensen die niet zeker zijn kunnen beter even bellen en de foutieve informatie op dit forum van Piet even checken. Alles is anders.
Piet geloof hem Niet. Vecht voor jezelf anders is er Leaseproces.
Marja
Heel goed marjal, wees geen PALjas maar trek je eigen plan en weeg de info die via de fora en media worden aangereikt.Piet geloof hem Niet. Vecht voor jezelf anders is er Leaseproces.
Marjal,
Kunt u in detail aangeven wat er niet klopt aan de informatie van Piet?
Kunt u in detail aangeven wat er niet klopt aan de informatie van Piet?
jill, doe als marjal en waag er een telefoontje aan naar het rvr. Baat het niet dan schaadt het zeer zeker niet en met de juiste info bij de hand kom je door het ganse land 
Geplaatst op 03 Okt 2005 00:57 door Xantippe5
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn inziens is het een interessante procedure. etc
Geplaatst op 03 Okt 2005 01:01 door marjal
--------------------------------------------------------------------------------
Velen met jou Sara.
Marjal,Geplaatst op 30 Aug 2005 21:39 door marjal
Uw eerste bijdrage op dit forum is van 30 augustus 2005. De bijdragen van Sara dateren van lang, lang geleden. Kunt u dit verklaren?
Terug naar het onderwerp:
Bron: http://www.rvr.orgGeplaatst op 03 Okt 2005 15:28 door jll
Om de informatie niet door Dexia te laten ondersneeuwen, enkele quotes uit dit onderwerp:
Quote:Quote:Hoeveel mag je verdienen om nog recht te hebben op toevoeging:
voor gehuwden/samenwonenden/éénoudergezinnen: max €2135,- (dit is netto per maand)
Hoeveel vermogen mag je hebben om nog recht te hebben op toevoeging:
voor gehuwden/samenwonenden/éénoudergezinnen: max €10500,-
Quote:www.rvr.org
klik aan: infobalie, gesubsidieerde rechtsbijstand, financiële grenzenQuote:Als ik dit goed lees, dan is het dus zo dat wanneer je gewonnen hebt en je vermogen dus (in veel gevallen) behoorlijk toeneemt, dat je dan alsnog de volle mep moet betalen?
Op zich zeker rechtvaardig te noemen, maar heeft iedereen hier wel rekening mee gehouden, in het kosten/baten plaatje?Veel klanten (en vaak ook met een laag inkomen) zijn 65+
Idaho,
Je krijgt vooraf een voorwaardelijk toevoeging of een definitieve toevoeging.
Bij een definitieve weet je precies waar je aan toe bent. Je betaald dan het bedrag van de toevoeging en eventuele griffie kosten. Mocht je eigen vermogen boven het vastgestelde bedrag uitkomen, dan heb je geluk gehad. Definitief is definitief.
Bij een voorwaardelijke toevoeging wordt van te voren kenbaar gemaakt dat jouw toevoeging een voorwaardelijke is. Is jouw vermogen na de rechtzaak zodanig verbetert, dat je boven het vastgesteld (eigen vermogen) bedrag komt, dan moet je inderdaad alsnog de kosten van de advocaat betalen.
Pewi
Je krijgt vooraf een voorwaardelijk toevoeging of een definitieve toevoeging.
Bij een definitieve weet je precies waar je aan toe bent. Je betaald dan het bedrag van de toevoeging en eventuele griffie kosten. Mocht je eigen vermogen boven het vastgestelde bedrag uitkomen, dan heb je geluk gehad. Definitief is definitief.
Bij een voorwaardelijke toevoeging wordt van te voren kenbaar gemaakt dat jouw toevoeging een voorwaardelijke is. Is jouw vermogen na de rechtzaak zodanig verbetert, dat je boven het vastgesteld (eigen vermogen) bedrag komt, dan moet je inderdaad alsnog de kosten van de advocaat betalen.
Pewi