LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goed Nieuws over Digitale Televisie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie

Re: Goed Nieuws over Digitale Televisie

Ongelezen bericht door hoffie »

ik ben geen zuurpruim hoor, maar ja, dat denken jullie bij UPC van elke klant die geen ja en amen zegt.....

het enige wat UPC wil is klanten die op hun knieen UPC gaan bedanken omdat de rekening hoger wordt.....

Mag ik a.u.b. 3 keer zoveel betalen als bij de concurent mijnheer.... ohhh kijk nou eens wat UPC gevonden heeft, een tv kanaal over groeiend gras, natuurlijk betaal ik daar graag weer 3 euro extra voor mijnheer UPC

en dan doen we net alsof we gaan investeren

Rob A.

Ongelezen bericht door Rob A. »

Beste Hoffie,

Dan ga je toch lekker bij de concurrent naar wazig en blokkerig beeld zitten kijken. Ik hoop voor je dat er geen verkeer, zoals brommers, voorbij jouw huis komt, want daar kan de digitale tv van KPN al helemaal niet tegen.
Het is dan wel een beetje goedkoper (zeker geen drie keer zoals jij hardnekkig blijft beweren), maar je krijgt daarvoor terug: prut en weinig keuze.
Maar goed, als jij 50 cent korting zou kunnen krijgen wanneer je weer zwart/wit zou gaan kijken, dan zou je het nog doen ook.

Dus veel kijkplezier met KPN digitaal, als je al beeld hebt.
Rob

hoffie

Moet ik hier echt serieus op ingaan????????

Ik zie het al helemaal gebeuren, problemen met je digitale kastje van UPC, dat zal wel hetzelfde gaan zoals het nu gaat met de storingsdienst van UPC.......
Over 3 weken komen we langs mijnheer....... vrije dag nemen, en er komt van alles langs maar geen UPC.... maar weer eens bellen met dat dure nummer van UPC...... staat niet in de computer mijnheer ..... kunnen wij een nieuwe afspraak maken???? ja hoor dat is weer 3 weken verder ..... en ondertussen 1.5 maand geen tv.......

En dan durf jij over kwaliteit te beginnen ....................... :?:

Rob A.

hoffie
Geplaatst op: 10 Okt 2005 09:51

Moet ik hier echt serieus op ingaan????????

Ik zie het al helemaal gebeuren, problemen met je digitale kastje van UPC, dat zal wel hetzelfde gaan zoals het nu gaat met de storingsdienst van UPC.......
Over 3 weken komen we langs mijnheer....... vrije dag nemen, en er komt van alles langs maar geen UPC.... maar weer eens bellen met dat dure nummer van UPC...... staat niet in de computer mijnheer ..... kunnen wij een nieuwe afspraak maken???? ja hoor dat is weer 3 weken verder ..... en ondertussen 1.5 maand geen tv.......

En dan durf jij over kwaliteit te beginnen .......................
Jij en serieus.... nee hoor, daar ga ik niet vanuit.
Als er al een probleem zou zijn met zo'n digitaal kastje van UPC (een hele kleine kans), dan wordt het gewoon opgelost. Dat is ook het voordeel van UPC Digital, het werkt gewoon goed, en als het niet goed werkt, dan is er een probleem dat opgelost kan worden, bijvoorbeeld door een nieuw kastje.
Bij KPN zou je het k*t beeld en de vele storingen als problemen kunnen beschouwen, maar dat hoort zo, dus daar wordt niets aan gedaan. Ook niet na 1.5 maand. Daar moet je gewoon mee (leren) leven.
Dus ik durf rustig over kwaliteit te beginnen, UPC biedt kwaliteit en kwantiteit en KPN biedt prut en te weinig zenders. In het buitenland is digitale tv door de ether gratis en WEL in een goede kwaliteit met meer zenders, hoe durft KPN geld te vragen voor die troep en karig aanbod, 1 euro zou nog te duur zijn.
Maar ja, jij, een medewerker van KPN, bent daar natuurlijk blind voor. Net zo goed als dat je blind bent voor het feit dat het Klantenservicenummer van KPN OOK 10 cent per minuut kost, wat ik overigens, net als dat van UPC, wel een redelijk tarief vind.
Jij en serieus?? Echt dus niet!!

Gasssst

Ongelezen bericht door Gasssst »

Dat is ook het voordeel van UPC Digital, het werkt gewoon goed, en als het niet goed werkt, dan is er een probleem dat opgelost kan worden, bijvoorbeeld door een nieuw kastje.
Laten we het erop houden dat de service van dezelfde bekende kwaliteit zal zijn als bij de internetmodems, die ook digitaal zijn en ook gewoon goed werken en waarvoor desalnietemin ook wel eens een keer een monteur langs moet komen, en daarbij in het midden laten hoe goed of slecht die betreffende service is...
het feit dat het Klantenservicenummer van KPN OOK 10 cent per minuut kost, wat ik overigens, net als dat van UPC, wel een redelijk tarief vind.

En laten we de helpdeskkosten niet afmeten aan de gesprekskosten per minuut maar aan de totale belkosten per oplossing. Ook weer daarbij in het midden latend hoe hoog of hoe laag die zijn.

Rob A.

Televisie's en computers zijn totaal verschillende apparaten.
Een decoder kan iedereen aansluiten en daar valt weinig aan fout te doen. Bij een computer kan er van alles aan de hand zijn waarbij de gebruiker zelf iets fout doet, zonder dat zelf te weten en dan al gauw UPC de schuld gaat geven van het niet (optimaal) functioneren van het Internet of de modem.

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Ik ben ook al jarenlang SUPERTEVREDEN over al mijn UPC produkten. Bijna al mijn vrienden, collega's en kenissen hebben ook alle UPC produkten tot VOLLE tevredenheid.

Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?

Gizmo255

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Ik ben ook al jarenlang SUPERTEVREDEN over al mijn UPC produkten. Bijna al mijn vrienden, collega's en kenissen hebben ook alle UPC produkten tot VOLLE tevredenheid.

Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Wie wat wat ben je nouw, een virus? Ik heb je bericht al 4 keer gelezen over de hele forum.

Mischa0320

Oh sorry Gizmo,

ik reageerde eigenlijk alleen maar op jouw fantastische, supervriendelijke en o zo lieve posting op mij.

Maar goed, sorry hoor, mijn excuus. Hopelijk vind je het toch niet erg als ik PRO UPC blijf, ok?

Want ook vandaag weer een supersnelle stabiele internetverbinding en op dit moment onbeperkt, ja echt, onbeperkt GRATIS bellen naar alle vaste telefoonaansluitingen binnen Nederland.

Rekeningen altijd op tijd, nooit gezeur, nee ik ben een echt heel tevreden U P C klant.

Gizmo255

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Oh sorry Gizmo,

ik reageerde eigenlijk alleen maar op jouw fantastische, supervriendelijke en o zo lieve posting op mij.
Oke, het is al goed hoor :lol:
Maar goed, sorry hoor, mijn excuus. Hopelijk vind je het toch niet erg als ik PRO UPC blijf, ok?
Dat vind ik wel oke, als ik maar geen pro upc hoef te zijn dan vind ik alles oke. :wink:

deethan

Ongelezen bericht door deethan »

Ik heb ook alle produkten van UPC.

Wij zijn er erg over te spreken.
De internet verbinding is supersnel, de digi tv is echt prachtig en ook het telefoongedeelte werkt prima.
Mensen die hier weleens over de vloer komen en niet gewend zijn aan digitale tv vallen om van verbazing.
Geen storingen, alleen werd afgelopen zomer de settop-box soms een beetje te warm omdat we die in een kast hadden staan, en dan schakelt het ding zichzelf uit.
Dat hebben we verholpen door 'm wat ruimer te plaatsen zodat er wat meer luchtkoeling bij kan.

Gr
D

hoffie

Het goede nieuws is dat UPC stopt met de uitgifte van de decoders :wink: :lol:

Toekan

Ongelezen bericht door Toekan »

Kan Rob A. mij aub uitleggen waarom hij zo veel positiefs weet te melden over een bedrijf dat in alle consumentenprogramma's en bij de consumentenbond regelmatig - op z'n zachtst gezegd niet zo positief - beoordeeld wordt?
Volgens mij ben jij marketingmedewerker bij UPC of werk je bij het PR- of reclamebureau van UPC.

Digitale televisie via de kabel is onzin voor de gemiddelde Nederlandse tv-kijker. Aan de - nu 10 Nederlandse netten heeft volgens mij de grootste groep kijkers al genoeg (zie de kijkcijferonderzoeken)
Nog geen 10 % kijkt regelmatig naar buitenlandse zenders.
Maar er is nieuwe techniek en die probeert men door onze strot te duwen. Omdat die investering van ruim 1000 piek per aansluiting toch een keer terugverdiend moet worden.

Niet intrappen!

Mischa0320

Toekian begrijpt niet waarom Rob zo positief over UPC kan praten, want UPC is..... en ..... en ..... en ......

Zeg Toekan, ben jij niet gewoon zo een naprater??

Rob A.

Geplaatst op 15 Okt 2005 13:52 door Toekan

--------------------------------------------------------------------------------

Kan Rob A. mij aub uitleggen waarom hij zo veel positiefs weet te melden over een bedrijf dat in alle consumentenprogramma's en bij de consumentenbond regelmatig - op z'n zachtst gezegd niet zo positief - beoordeeld wordt?
Volgens mij ben jij marketingmedewerker bij UPC of werk je bij het PR- of reclamebureau van UPC.
Dat kan Rob A. wel. Er zijn zoveel producten van UPC waar ik als gebruiker echt van geniet. Digitale televisie is één van die producten. Het is echt een hele verbetering ten opzichte van analoge televisie. Zelf heb ik UPC Digital al vanaf het begin, al toen het nog niet eens digitaal en van UPC was. Nu is het dan eindelijk zover dat iedereen een decoder gaat krijgen en dat daardoor de prijs omlaag gaat voor de mensen die het al hebben. Mensen zoals ik dus en ik ben uiteraard zeer content met de korting van 10 euro per maand.
Dat UPC vaak bij consumentenprogramma's niet zo positief wordt beoordeeld, komt door het feit dat ze heel erg veel klanten hebben en waar gehakt wordt, daar vallen spaanders, waar heel erg veel gehakt wordt, daar vallen nog veel meer spaanders. Eigenlijk wel logisch. Zelf heb ik in alle jaren nog geen 1x storing gehad bij welke dienst dan ook.
Je vergist je als je denkt dat ik een marketingmedewerker bij UPC ben en ik werk ik ook niet bij het PR- of reclamebureau van UPC.
Heeft u ervaring met UPC. En bent u niet tevreden hierover? Of misschien bent u juist wel tevreden. Geef hier uw mening.
Net zo goed mag je op dit forum dus ook dingen melden als je tevreden bent. Dat Hoffie en zijn andere aliassen het daar niet mee eens zijn, dat is zijn probleem.
Digitale televisie via de kabel is onzin voor de gemiddelde Nederlandse tv-kijker. Aan de - nu 10 Nederlandse netten heeft volgens mij de grootste groep kijkers al genoeg (zie de kijkcijferonderzoeken)
Nog geen 10 % kijkt regelmatig naar buitenlandse zenders.
Maar er is nieuwe techniek en die probeert men door onze strot te duwen. Omdat die investering van ruim 1000 piek per aansluiting toch een keer terugverdiend moet worden.
Voor de gemiddelde Nederlander van nu is het misschien wel onzin, maar over een tijdje als iedereen gewend is aan digitaal, dan wil ook Nederland, net als de rest van de wereld, niet anders meer. Er waren vroeger ook mensen die kleuren onzin vonden, of teletekst, stereo geluid, groot beeld, plat beeld enz. maar gelukkig hebben deze mensen niets te vertellen gehad!! Ja en dat die 1000 piek terugverdiend moet worden, vind je het vreemd? Is er iemand die toen dacht dat UPC dat niet zou willen terugverdienen, duh.
Niet intrappen!
Er valt niets aan te doen, je krijgt het gewoon. Ooit zul je de voordelen wel gaan inzien en blij zijn dat UPC het er toch doorheen gedrukt heeft. :D

hoffie

Net zo goed mag je op dit forum dus ook dingen melden als je tevreden bent. Dat Hoffie en zijn andere aliassen het daar niet mee eens zijn, dat is zijn probleem.
kijk zo houden ze bij UPC vol dat er een heel klein aantal mensen zijn die problemen met de producten, maar nog veel meer het de handelswijze van hebben....

Om de paar weken duiken er hier weer een paar nieuw namen op die alleen maar gedurende een paar weken vertellen dat ze onze lieve heer op de blote knietjes danken dat UPC er is voor hun.......

En dan vinden ze het nog steeds vreemd dat we ze niet geloven.....

Rob A.

Om de paar weken duiken er hier weer een paar nieuw namen op die alleen maar gedurende een paar weken vertellen dat ze onze lieve heer op de blote knietjes danken dat UPC er is voor hun.......
Dus ik moet net als jij tien jaar blijven rondhangen op dit forum?
Op een gegeven moment hebben normale mensen het wel gezien en dan stoppen ze er weer mee, dan gaan ze weer een tijdje iets anders doen. Ik kan wel maanden blijven roepen dat Digitale Televisie van UPC geweldig is, maar dat doe ik denk ik niet. Maar euh.... het is dus wel geweldig die Digitale Televisie van UPC en de mensen mogen inderdaad onze lieve heer op hun blote knietjes danken dat zij daar straks ook, voor heel weinig geld, naar mogen kijken. :lol:

Gesloten