Pagina 2 van 2

Re: telefonie @home

Geplaatst: 28 okt 2005 09:39
door DJD
die klantenservice is altijd vet druk en lange wachttijden maar gelukkig is het voor telefonie een gratis nummer :D

Re: telefonie @home

Geplaatst: 29 okt 2005 12:02
door woepie
HET WIL ECHT NIET LUKKEN!
Sinds gistermorgen 10.00 uur de nieuwe modem aangesloten MAAR!!!!!!
we hebben nu helemaal niets geen telefonie en ook geen internet.
Volgens de heren van @home moet er iets gaan via beveiligde poorten en in plaats dat het naar poort 3 gaat, gaat het naar poort 6?!?!?!?!?!?
Dus wij hebben nu alweer 9 dagen helemaal geen telefoon en nu inmiddels de 2de dag geen internet. Hoelang dit nog duurt ??????
Niemand kan het vertellen.
Ik hou u weer op de hoogte.


DJD we weten inmiddels dat u geen problemen hebt (lees trouwens uw eigen mails nog even door waarin u zegt dat er iets met een modem ook niet goed was?????) maar ik zit hier echt geen onzin te vertellen en ik hoop dat u snapt dat als je inmiddels 8 weken problemen met telefonie hebt en nu dus ook met internet dat je daar echt niet vrolijk van wordt en de indruk krijgt dat er gewoon niets met je probleem gedaan wordt. :x

Re: telefonie @home

Geplaatst: 29 okt 2005 15:51
door DJD
Wij hadden met de moden dat ie zich niet kon aanmelden op het netwerk omdat er een aantal serie mac-nummers nog niet ingevoerd waren bij @home maar dat hebben heel veel mensen. En dat heeft een week geduurt en toen deed ie het, en nu nog :D gelukkig

Re: telefonie @home

Geplaatst: 30 okt 2005 13:13
door woepie
Gisteren om 10.00, 11.15, 12.15, 14.30 en 17.00 uur contact gehad met @home om te proberen of er iets gedaan kon worden aan het probleem.
Tijdens het laatste telefoongesprek werd ons duidelijk gemaakt dat er met de klachten van ons van deze dag door de technische dienst
HELEMAAL NIETS GEDAAN IS.

Waarvoor heb je dan een klantenservice en een technische dienst??????

Dus vandaag precies alweer 10 dagen helemaal geen telefonie en 3 dagen geen internet. WANNEER wordt ons probleem nou een serieus behandeld?????? :x

Re: telefonie @home

Geplaatst: 31 okt 2005 19:23
door woepie
Sinds vanmiddag wel weer internet maar nog steeds geen telefoon.
Ze kunnen het na bijna 8 weken en een nieuwe modem nog steeds niet vinden. :shock:

Re: telefonie @home

Geplaatst: 05 nov 2005 10:25
door woepie
:D Ik durf het nog niet te geloven maar sinds donderdagmorgen 11.00 uur hebben wij na 57 dagen eindelijk alle 24 uren van de dag telefoon.
Wat het probleem is geweest geen idee want de heren spreken elkaar op alle manieren tegen.
Mocht het zo blijven dan ziet u mij niet meer op deze site bedankt voor uw reacties. :)

Re: telefonie @home

Geplaatst: 08 nov 2005 16:16
door DJD
zag trouwens op de site van @home en op hometelefonie.nl dat aanmelden weer mogelijk is. Dus de kwaliteits problemen zullen wel voorbij zijn.

Re: telefonie @home

Geplaatst: 06 dec 2005 21:28
door kashmar
Zijn er nu werkelijk alleen klachten of lopen er ook mensen rond zonder problemen met bellen via @home? Ik heb al jaren internet van ze en heb nog nooit moeilijkheden gehad ik ben zelfs een keer verhuisd en zelfs toen ging alles goed. Zo'n jan doedel zaak is het nou toch ook weer niet??

Re: telefonie @home

Geplaatst: 07 dec 2005 21:06
door Sjors_B
mensen zonder problemen zie je hier niet, dat is ook een normaal beeld bij consumenten fora.

Re: telefonie @home

Geplaatst: 07 dec 2005 21:35
door kashmar
Ja dat is waar natuurlijk. Alleen hoe kom ik nu aan echt objectief advies? als ik dit allemaal lees begin ik er niet aan, maar ze zullen toch ook hun werk wel doen

Re: telefonie @home

Geplaatst: 08 dec 2005 12:56
door DJD
Nouw wij hebben geen problemen hoor :D :D :D

Re: telefonie @home

Geplaatst: 17 dec 2005 11:05
door Pe_Ma
Hier heb ik een mailtje gekregen dat ik me aan kon melden. Waren nog problemen met nummerbehoud (heb een Pilmo abonnement, geen KPN), werd daar over opgebeld, zou goed komen en wacht nu op installatie pakket.
Oh ja, hier is almelo
Mailtje is van ... ff kijken.... 25 oktober 2005


Enige tijd geleden heeft u zich opgeven als vooraanmelder voor @Home Telefonie. Hartelijk dank hiervoor.

Wellicht heeft u in de pers vernomen,dat @Home Telefonie korte tijd geen nieuwe abonnees heeft aangesloten. Deze onderbreking was nodig om de kwaliteit van onze dienst te verbeteren. Na een periode van verbeteren en uitvoerig testen met behulp van een groep abonnees voldoet
de dienst nu aan onze kwaliteitseisen.
U kunt nu abonnee worden van @Home Telefonie.

Meldt u vandaag nog aan!
Wordt u abonnee, dan kunt u gebruik maken van de volgende aanbieding:

GRATIS twee maanden 1e lijn abonnement
GRATIS @Home Telefonie installatiepakket t.w.v. €119
GRATIS behoud van uw huidige telefoonnummer
Daarom @Home Telefonie
Stelt u zich voor, u blijft gewoon op de oude vertrouwde manier bellen en toch betaalt u voor uw belabonnement ineens een flink stuk minder. Het abonnementstarief valt namelijk tot ruim 67% lager uit dan het standaard abonnement van KPN; BelBasis.

Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar het is zo geregeld. Via dezelfde kabel die u gebruikt voor internet en televisie kunt u nu ook telefoneren. Door het aanbieden van de combinatie van Internet & Telefonie* kunnen wij de abonnementskosten aanzienlijk lager houden dan andere aanbieders van vaste telefonie. En natuurlijk heeft @Home Telefonie gratis extra diensten als voice-mail, doorschakelen en nummerweergave.

Bent u geïnteresseerd? Meldt u dan vandaag nog aan!
Alleen via deze link kunt u zich aanmelden!

Wilt u meer weten over @Home Telefonie? Klik hier voor meer informatie.
We hopen u snel te mogen verwelkomen als @Home Telefonie abonnee.

Met vriendelijke groet,

Marco de Jong
Directeur Marketing & Sales



Even kort: In de week van 28 november gebeld dat ik nog niets had ontvangen of gehoord. Klopte, nummerportering moest handmatig gaan gebeuren. Wanneer komt het modem dan? Uiterlijk 1 december is het modem bij u binnen.

1 december: geen modem; gebeld, wordt opgestuurd meneer, uiterlijk zaterdag is hij bij u binnen meneer. Anders ivm weekend en afwezig zijn, dan wordt het maandag 5 december, dan wordt ook het nummer bij @home namelijk actief.

Op 1 december wordt de telefoon afgesloten van mijn oude provider (Pilmo; zie ook bevestigingsmail van Pilmo: Re: website question). Vanaf dat moment dus geen telefoon meer!

Zaterdag 3 december: geen modem

Maandag 5 december: geen modem; maar weer eens gebeld, Nee meneer, modem is vanmorgen om half negen hier vertrokken met Selekt vracht. Dan komt ie vandaag nog bij u binnen meneer, Selekt bezorgt dezelfde dag nog! Nou goed, dat geloof ik dus niet en ik zorg dus dat mijn buren het pakketje op dinsdag kunnen ontvangen.
Oude Motorola ondertussen al afgesloten! Geen internet EN geen telefonie meer ondertussen! Het moet niet gekken worden. Nog maar eens gebeld dus. Ja, dat gaat automatisch, daar kunnen wij niets aan veranderen. We gaan hem wel weer instellen, dan heeft u straks weer internet.
Goed, is gebeurd dus na een uurtje ofzo weer internet.

Dinsdag 6 december: modem ontvangen, aangesloten en zo'n drie uur gewacht; helemaal niets!
Maar weer even gebeld; nee meneer dat kan ook niet want het nieuwe modem is nog niet in het systeem gezet. Allerlei codes van het modem doorgegeven aan klantenservice en dan zou ik morgen (7 december) alles weer kunnen want aanmelden duurde nog geen twee uur. Morgenvroeg zou het modem helemaal werken.

Woensdag 7 december: niets, weer gebeld; Nee meneer, er wachten zoveel mensen op aanmelding van het modem in het systeem, dan kan tot twee dagen duren. Het is normaal dat dit zo lang duurt omdat mensen een week of drie voor de nummeractivering het modem al opgestuurd krijgen. Na vermelding dat mijn nummer al geporteerd is, krijg ik de reactie dat ze de interne afdeling nogmaals vragen dit uit te voeren.

Donderdag 8 december: niets, helemaal niets, weer twee keer gebeld, eerste keer weer hetzelfde verhaal van drukte, handmatig invoeren, ja is lastig voor u enz. kortom een ***gesprek. Tweede gesprek iemand aan de lijn gehad die meer begrip had voor het hele verhaal en die ook inzag dat er iets verkeerd was gegaan met de nummerportering en dat mijn geval anders was dan mensen die wel een modem hadden maar bij wie de nummerportering pas over een paar weken zou zijn. Hij zou nogmaals de interne afdeling die dit door moest voeren vragen om dat in mijn geval met prioriteit te doen. Hij adviseerde me om dezelfde avond of anders morgenvroeg (9 december) even contact op te nemen vwb de stand van zaken.

Vrijdag 9 december: niets, nog steeds. Weer gebeld, gevraagd naar stand van zaken; Nee meneer, staat nog niet in ons systeem. Doorverbonden met de tweede lijn, nee, kunnen we hier niets aan doen. We hebben geen direct contact met de afdeling die dat invoert. Gaan nogmaals een verzoek sturen. Ik moest 's avonds maar even een uurtje of drie het nieuwe modem aansluiten om te kijken of ie het doet. Op mijn vraag of ik dat ook kan merken aan mijn oude modem maw als mijn internetverbinding nu verdwijnt, is dan de nieuwe in uw systeem gezet? kreeg ik als antwoord: Ja, dat kunt u natuurlijk ook doen!?!
Vraag: hoe lang kan het dan nog duren? Antw. theoretisch kan het nog wel twee weken duren.
Ik zeg dan: theoretisch gezien kan het ook sneller als ik prioriteit krijg want het moet handmatig ingevoerd worden. Kunt u mij dan in contact brengen met de desbetreffende afdeling. Antw. Nee, dat kan niet

Zaterdag 10 december weer gebeld,
Tweede lijn te spreken gehad; nee, desbetreffende afdeling werkt niet in het weekend! maar ik ga er persoonlijk maandag achteraan.

Maandag 12 december
eind van de ochtend weer gebeld, nee, uw modem nog niet aangemeld (Tja, dat wist ik ook al) en ik kan zien dat ze ermee bezig zijn. Alle meldingen gaan tevens naar de persoon van de tweede lijn op zaterdag 10 december.
Om een uur of drie weer gebeld, helpdesk kon vertellen dat nummerportering niet goed gegaan was. Nee, nummerportering is te goed gegaan, mijn modem is nog niet aangemeld. Oh ja, ik zie het. Duurt inderdaad wel lang ja, ik zal er nog eens melding van maken. We kunnen ondertussen wel het nummer automatisch doorschakelen naar een mobiel nummer. Ik zeg tegen hem dat de kosten daarvan dan voor @home zijn? Nee, die zijn voor u meneer! Maar goed, als ik maar weer telefonisch bereikbaar ben maar tot op heden geeft mijn nummer nog steeds een in gesprek toontje.

Heeft iemand nog meer nieuws hierover? Het kan in mijn ogen toch niet zo moeilijk zijn om een nieuwe modem in te voeren in een systeem?? Misschien dat er toevallig een @home medewerker hier iets over leest en me kan helpen want ik vind dit wel heel erg knullig overkomen.

Is volgens mij toch niet normaal deze gang van zaken? Althans dat hoop ik dan maar. Misschien kun jij hier wat meer uitleggen over het hoe en waarom want ik snap dus echt niet waarom dat bij mij zo lang moet duren.

Dinsdag 13 december
Vandaag weer gebeld, om half tien was er iets geprobeerd maar kregen ze een error uit het systeem.
Doorschakelen naar mobiel is ze trouwens wel gelukt dus telefoonnummer is goed geporteerd dacht ik zo.

Woensdag 14 december
Weer gebeld, geen nieuws
KLachtenafdeling heeft allang een paar emails gehad ([email protected] en [email protected]) maar daar krijg ik dus ook geen antwoord op.
Als ik dit telefonisch meldt krijg ik de opmerking: Ja, dat is algemeen bekend, ze hebben een mail achterstand.
Tja, zo kom je er natuurlijk makkelijk vanaf als klachtenafdeling.

Zaterdag 17 december
Het is nu zaterdag en ik heb tot nu toe elke dag gebeld hoe het ermee was maar geen resultaat.
Ik ben het nu echt spuugzat, ik ben zelfs bereid om KPN weer in huis te nemen en een stabiele ADSL verbinding te nemen.

Off topic; tijdens mijn zoektocht naar iets leuks met ADSL (je weet wel die aanbiedingen met geen kpn rekening meer) maar dan staat er wel dat je een KPN lijntje moet hebben. Weet iemand of je dan ook de aansluitkosten bij KPN nog moet betalen?

On Topic; hoe kan ik nu onder mijn contract telefonie komen (dat klinkt een beetje huichelachtig maar vanaf 1 december geen telefoon en dat is volgens mij (na een aanmelding op 28 Oktober) lang genoeg om ze in gebreken te stellen en het contract te laten ontbinden).
Op mailtjes wordt dus niet gereageerd.
Zou ik het dan toch hogerop moeten proberen (Tros RADAR [ bij deze dus in het forum gezet ] , Consumentenbond, OPTA, nog meer suggesties???)

Iemand advies?
Wat is de redelijke termijn waarop zoiets geregeld moet kunnen zijn?\
De redelijke rermijn voor nummerportering is twee weken maar dat nummer is dus allang goed geporteerd, ik kan mijn modem dus niet aansluiten. Wat zouden jullie doen.

Re: telefonie @home

Geplaatst: 26 dec 2005 10:38
door Pe_Ma
Onderstaande brief heb ik op 22 december naar @home gestuurd.
Ik moet er wel bij zeggen dat de internetstoring zelf na twee dagen weer verholpen was.

Graag jullie reactie hierop.

22 december 2005
Essent Kabelcom
Afdeling @home
T.a.v. klachtenafdeling
Postbus 9501
9703 LM Groningen
Geachte heer/mevrouw,
Sinds mei 2004 ben ik in het bezit van een @home internetabonnement. Omdat we toen verhuisden en internettelefonie toen net opkwam, hebben we gekozen voor een internettelefonie-abonnement van Pilmo (zie www.pilmo.com voor meer informatie). Dit hield in dat we de beschikking moesten hebben over een breedband internetverbinding; vandaar @home omdat we dan geen aansluitingskosten kwijt waren aan de KPN. Tot zover alles OK, alles werkte maar soms viel de internetverbinding een seconde weg. Op zich niet zo heel lastig, ware het niet dat bij het versturen van grotere hoeveelheden data (denk aan foto’s online laten afdrukken) is dat heel erg lastig omdat je dat steeds opnieuw moet beginnen met uploaden. Probleem voorgelegd aan Pilmo en aan @home. Pilmo geeft de internetverbinding de schuld, @home verwijst naar het Pilmo kastje. Op zich allemaal begrijpelijk en aangezien we een jaarcontract hadden afgesloten bij Pilmo besloten we het maar zo te laten en de ongemakken voor lief nemen. Met behoorlijke interesse volgde ik dan ook het internettelefonie project van @home toen dat begon. Na van verschillende kanten gehoord te hebben dat er nogal wat opstartproblemen waren, hebben we het maar even zo gelaten in de veronderstelling (zoals @home ook vermelde) dat zodra de problemen uit de wereld waren we alsnog konden instappen in het project. Ik heb me dan ook aangemeld op uw website om op de hoogte gehouden te worden voor wat betreft @home telefonie.
Op 25 oktober ontving ik een mail met daarin de opmerking dat ik me kon aanmelden voor telefonie. Diezelfde dag nog aangemeld en een mail gestuurd met daarin de vraag of nummerportering ook kon vanaf een Pilmo account. Pilmo zelf had me eerder al de bevestiging gestuurd dat dit mogelijk was.
Voor de gehele procedure wil ik graag verwijzen naar de bijlagen waarin ik een aantal e-mails heb afgedrukt die mijns inziens goed aangeven hoe het één en ander gegaan is. Tevens wil ik de volgende referentienummers ook hier nog even vermelden om alles te verduidelijken. Het gaat in eerste instantie om referentienummer 3733448 (probleem wegvallende verbinding combinatie Pilmo - @home) waarbij we ervoor hebben gekozen om dit probleem te laten voor wat het was.
Ten tweede gaat het om referentienummer 3900549 waarbij ik de heren Ton xx xxxx en Dennis xxxxxx van de tweede lijn support hier over heb gesproken (meerdere mensen natuurlijk van de eerste lijn en ook van de tweede lijn maar aangezien er vaak hetzelfde antwoord kwam, heb ik de namen van deze personen niet genoteerd). Als u de tijd even neemt om dit referentienummer en de gehele gang van zaken door te nemen ben ik ervan overtuigd dat u zult zien waarom ik u deze brief stuur.
Ten derde, sinds gistermorgen (21-12-2005) ligt mijn internetverbinding er ook uit (referentienummer 3970956). Hierbij kreeg ik op woensdag 21 december de mededeling dat er een algemene storing was en dat het met twee uur voorbij zou zijn. Hedenochtend nog maar een keer gebeld en toen de heer Wisman gesproken die me om 10:30 terug zou bellen met meerdere informatie betreffende dit probleem. Zoals afgesproken belde hij me terug en wist te vertellen dat alle modems met de hand weer moesten worden ingevoerd en dat ik rond 13:00 weer internet zou moeten hebben.
Het zal u vast niet vreemd in de oren klinken dat ik hierbij uiterst teleurgesteld ben in de gang van zaken bij @home (en dat is dan nog zeer beleefd uitgedrukt).

Heel kort even samengevat:
• Vanaf 1 december 2005 geen telefoon meer
• Vanaf 5 december is het @home telefonie nummer geactiveerd (volgens mijn informatie) en is automatisch mijn oude modem gedeactiveerd wat na een telefoontje trouwens met twee uur weer geactiveerd was.
• 6 december arriveert het telefoniemodem pas
• Tot vandaag is het modem door een error melding nog steeds niet ingevoerd want dat moest handmatig gebeuren
• Ergens vorige week (exacte datum kan ik nu niet achterhalen want die staat op het forum van de consumentenbond, radar en Gathering of Tweakers maar aangezien het internet niet functioneert, kan ik u daar geen datum van geven) kreeg ik de melding dat het nummer wel doorgeschakeld kon worden naar een mobiel telefoonnummer! Nu vraag ik mij af waarom dat niet eerder vermeld wordt, had een hoop kopzorgen bespaard. Op mijn opmerking dat ze dat maar moesten doen en dat de kosten dan vanzelfsprekend voor @home zouden zijn werd lacherig gereageerd met de opmerking dat het natuurlijk nooit zo zou kunnen zijn dat @home betaalde omdat het mijn nummer was en dat ik dat liet doorschakelen.
• 21 december valt ook het gewone internet eruit. Het was een normale storing maar ik krijg vandaag 22 december dus precies hetzelfde antwoord als bij het Arris (telefonie) verhaal; de modems moeten handmatig ingevoerd worden.

U begrijpt natuurlijk dat ik de hele procedure van @home natuurlijk niet meer serieus kan nemen. Het geheel komt uiterst amateuristisch over en ik stel u dan vanzelfsprekend ook aansprakelijk voor alle gemaakte kosten.
Daarom ontvang ik graag van u zo spoedig mogelijk maar in ieder geval na uiterlijk vijf werkdagen een voorstel van u voor nummerportering naar de KPN waarbij ik zelf voorstel dat u de aansluitkosten à ongeveer €47,00 voor rekening neemt. Dan kunnen we overstappen naar één van de vele ADSL aanbieders. Tevens vraag ik als vergoeding van gemaakte kosten tot nu toe een bedrag van twee maanden abonnementskosten van @home basis à €29,95. Hier bovenop ontvang ik graag een vergoeding voor alle gemaakte mobiele kosten. Het is natuurlijk onmogelijk om personen die mij anders via het vaste nummer bellen te vergoeden maar veelal heb ik aangeboden om terug te bellen om zodoende het ongemak van hun kant te beperken. Ik ben geïnformeerd dat @home niet verder gaat dan €1,00 per dag maar ik verzoek u dan ook vanwege het uitzonderlijke falen van uw kant dat dit bedrag geheel vergoed gaat worden.
Het lijkt mij niet meer dan een billijk voorstel van mijn kant aangezien ik enkele dagen vanuit huis werk en zodoende afhankelijk ben van een internetverbinding en telefoon.
Als laatste wil ik nog wel even vermelden dat ik het onbegrijpelijk vind dat @home een product aanbied dat nog niet functioneert. Voor mijn gevoel word ik steeds maar weer aan het lijntje gehouden. Ik zie deze brief aan u dan ook als uiterste inspanning alvorens me te beraden op andere stappen. Tevens wil ik u nog melden dat een kopie van dit schrijven ook naar de consumentenbond en radar gaat en dat ik er melding van maak op de websites van gathering of tweakers en troubles@home.
Met vriendelijke groet,

Re: telefonie @home

Geplaatst: 26 dec 2005 10:51
door tester
Ik zelf heb ook internetplusbellen vankpn nu ongeveer een maand.
Gratis een monteur bij je thuis om alles aan te sluiten werkt allemaal super en dat allemaal voor 45 euro per maand.

Re: telefonie @home

Geplaatst: 26 dec 2005 14:31
door Pe_Ma
Sorry, misschien komt het ietwat bot over maar mijn eerste reactie op je bericht is:
ja, en, dus, enz.
Ik bedoel: wat wil je met je bericht zeggen?? :?:

Re: telefonie @home

Geplaatst: 10 jan 2006 13:20
door Mr.C.
Zoals velen op dit forum, ook bij mij vanaf het begin problemen en nog steeds.
Het begon eind mei 2005. Een nieuwe @home telefoonaansluiting kon niet tijdig worden geinstalleerd. Gevolg: 10 dagen zonder telefoon.

Na aansluiting bleek de lijn veelvuldig weg te vallen, geen kiesstoon of geen verbinding. UIteraard doorgegeven, zou opgelost worden.
In augustus 2005 verhuisd. Netjes een maand van te voren doorgegeven. Op de verhuisdatum geen telefoon op het nieuwe adres. Gevolg: 3,5 week geen telefoon.

Na uiteindelijke aansluiting op het nieuwe adres nog immer zelfde probleem met wegvallende verbindingen en geen kiesttoon. Wederom doorgegeven in september. Van september tot november elke week gebeld. Uiteindelijk een oplossing: er was een nieuw modem nodig. Deze is toegestuurd en zou dezelfde dag werkzaam zijn. Echter het modemnummer was foutief ingevuld. Gevolg: 10 dagen zonder telefoon.

Wederom keerden dezelfde problemen met wegvallende verbinding terug ook met het nieuwe modem. Uiteindelijk nu na zes maanden kunnen opzeggen zodra KPN weer actief wordt. Echter, in plaats van te wachten op het nummerinporteringsverzoek van KPN hebben ze mij de gehele aansluiting eind december geannulleerd.
Gevolg: nu voor de vierde keer al twee weken geen telefoon. Ik heb het helemaal gehad!

Ik sta met de rug tegen de muur. Ik heb zoveel kosten met mijn mobiele telefoon moeten maken het afgelopen jaar, heb op cruciale momenten niet thuis kunnen bellen of was niet bereikbaar. Uiteraard hebben zij wel de standaard vergoedingen á 1,- euro per dag gestort hetgeen bijlange na niet voldoende is voor alle doorschakelkosten en meer dan ongemak.

Volgens mij rest maar één oplossing: een collectief vormen van gedupeerde gebruikers en dit gemeenschappelijk aankaarten bij de geschillencommissie.

Re: telefonie @home

Geplaatst: 17 jan 2006 17:57
door Pe_Ma

Re: telefonie @home

Geplaatst: 17 jan 2006 18:04
door Pe_Ma
Oh ja, ik heb het voor elkaar, kan naar de KPN op hun kosten. Heb eindelijk een antwoordbrief gehad van @home.
Krijg volgende vergoed:
-twee maand internetaansluiting (@home basis a 29.95) uit coulance
-aansluitkosten kpn (of andere telefoonaanbieder naar keuze)
-gemaakte doorschakelkosten naar mobiel. (vanwege het feit dat het een uitzonderlijke storing is die nog steeds niet verholpen is en ze niet kunnen aangeven hoe lang het nog gaat duren)

Weet alleen niet of ik dan de 1 euro per dag dat ik niet kon bellen nog krijg maar dat zien we nog wel. Ik ga er eigenlijk vanuit van wel omdat ik al die tijd ook mijn mobiel heb moeten gebruiken.

Re: telefonie @home

Geplaatst: 27 feb 2006 20:52
door reneesteensma
Hallo ik ben Renee, ik wil ook even iets zeggen over het internetbellen via @home. Ik kreeg op 27 januari 2006 de telefoonmodem met een brief met al mijn gegevens in het kader van het gebruikerstest @home internetbellen een Sipura adapter met een @home telefoonnummer en gebruiksaanwijzing in het engels. Dus ik het internet op voor de nederlandse gebruiksaanwijzing. Alles aangesloten en ik zou in princiepe na 2 uur kunnen bellen. Jullie vaten hem al geen verbinding. via www.internetbellen.nu gratis softphone downloaden en nog steeds niets. Ik bellen met helpdesk. Stekker eruit ff wachten (5 minuten) stekker er in en u kunt bellen. Niet dus. U moet een dect telefoon hebben anders werk het niet. Dect telefoon aangeschaft. Wat denk je nog geen verbinding. Na ettelijke keren met helpdesk gebeld denk ik mailen met @home. veel heen en weer gemailt. Tot ik vorige week een mailtje kreeg dat ik niet geregistreerd sta voor een abbonement op internetbellen via @home. Ik ben een vrouw maar niet echt dom. Waarom sturen ze me een modem en een nummer als ik geen internettelefoon heb?????? Mijn gaat dit te boven.