LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RESPECT !

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Oude Rot

Re: RESPECT !

Ongelezen bericht door Oude Rot »

als U nou eens vertelt wat Uw achtergronden en motieven zijn?
:?:

Annelies77

Ongelezen bericht door Annelies77 »

Waar blijven de resultaten nu dan Oud Rot???

Zo moeilijk is dat toch niet...
Heeft u een bedrijf benaderd? of zijn de cliënten zelf benaderd door een uitzendbureau of werkgever, waarna u de centen heeft opgestreken?
Heb een donkerbruin vermoeden dar u hier niks zal plaatsen qua resultaten, alleen maar peptalk??...

Jan Jurk

Ongelezen bericht door Jan Jurk »

Annelies77, ook al heb je zelf een baan gevonden, dan nog kan dat zijn doordat een re-integratiebedrijf je goed heeft ondersteund!

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

In de efteling hebben ze een sprookjesbos. :lol: :lol: :lol:

Jan Jurk

O o Lang Haar nou moet je ophouden je opmerkingen zijn gewoon té leuk..! Haha wat een komiekeling zeg... alleen bij de tandarts voor een zenuwbehandeling heb ik nóg meer pret

Annelies77

Ongelezen bericht door Annelies77 »

Mijn vermoeden word bevredigt, geen enkel bewijs van resultaten.
Helaas is dit weer een voorbeeld van "onder het tapijt schuiven" van de waarheid.
Was het nu zo moeilijk om voor al de duizenden werkzoekenden een lijst te publiceren?, als je niks te verbergen had deed u het wel....
Maar het is prachtig voor een (consulent of hoe die dan ook mag heten) om ellelang te praten over hoe aan een baan te komen.
1 ding staat toch voorop. WERK...en niet urenlang discussies voeren hoe je dan wel aan een baan kan komen.
Sommigen zeggen hier dat je niet kan zeggen of het RIB debet is aan de baan....tuurlijk gaan ze zich verdedigen....
De Kliqs en de Agens en de Van Dreumeltjes moeten ook geld op het plankje hebben...
Leugen voor bestwil, zullen we maar op zijn haags zeggen......

Jan Jurk

Wat een flauwe reactie zeg :cry:

Oude Rot

Helaas is dit weer een voorbeeld van "onder het tapijt schuiven" van de waarheid.
Vanmiddag was goddank weer even de laatste infuuskuur! Over een maandje start het ged... weer opnieuw, maar ik ga dus lekker de komende tijd mn achterstanden opruimen... ook hier.
Ik verzoek U mijn column op pagina 1 een aantal keer te lezen en niet 'zomaar'' wat te roepen over iets met 10000! Vragen nav de column zal ik graag beantwoorden :!:

henk goossens

Ongelezen bericht door henk goossens »

Oude Rot,
blijf toch maar de puntjes op de i zetten!
Het is alweer een tijdje geleden, maar het Groene Boekje is nu uit en wat blijkt: de spelling van het woord 'reïntegratie' is (ondanks uw belerende woorden) ongewijzigd. Ik zou haast een term gebruiken die niet in het Groene Boeje voorkomt: Zwatelaar.
Met vriendelijke groet,
HG.

kidcat

Ongelezen bericht door kidcat »

Nieuwe Groene Boekje bij de hand HG?
pag. 752 linkerrij, bijna onderaan: re-integratie. Is dus wel degelijk gewijzigd. Vraag me niet waarom, ik zie er het nut er niet van in. :roll:

Zwatelen staat er wel in, zwatelaar helaas niet. Misser van de samenstellers!

Overigens is de discussie inmiddels wel erg off-topic geraakt... Jammer.

Groet,
Kid 8)

Oude Rot

Mijn vermoeden word bevredigt, geen enkel bewijs van resultaten.
http://www.uwv.nl/overuwv/Beleidsinform ... rijven.asp
:wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Oude Rot,
mijn excuses voor de opmerking over de juiste spelling van re-integratie. Ik baseerde mij op de meest recente 'on-line' versie van van Dale. Daarin is paardenbloem wél vernieuwd maar 'reïntegratie' niet. En er werd juist beloofd dat de spelling vanaf nu gelijk zou zijn tussen de verschillende woordenboeken, maar ziedaar... weer niet. Zelfs van Dale en het Groene Boekje zijn het al niet met elkaar eens.
Maar terug dan naar het onderwerp. Bedankt voor de link met de overzichten van de resultaten. Volgens de verklaring is het getal dat genoemd wordt "... het quotiënt van het aantal plaatsingen en het aantal gestarte trajecten", waarbij onder plaatsing wordt verstaan (zo begrijp ik) een arbeidsovereenkomst van minimaal 6 maanden.
Als deze interpretatie juist is, is het slagingspercentage wel héél erg laag. Bij Agens bijvoorbeeld vanuit een WW-situatie: 2,2%. Dat is toch wel een droevig resultaat!!! Wil dat zeggen dat er voor die vele miljoenen overheidsgeld slechts 2 op de 100 WW-ers (mogelijk) door toedoen van Agens aan werk geholpen werden? Terwijl UWV-ers, CWI-ers en Agens-medewerkers ons véél hogere percentages proberen wijs te maken! Dan begrijp ik de commotie over deze sector.
Groet, HG.

Oude Rot

Gsst: Heel verwarrend allemaal ja. Fideel dat U er even op terug komt. We schrijven re-integratie dus voortaan op deze manier, maar moeten wel zorgen dat we de puntjes op de i blijven zetten. :wink:

Verder wbt de cijfers. Ik weet zeker dat ELK re-integratiebedrijf graag 100% zou willen scoren. De 1 omdat het graag mensen helpt, de ander om maximaal geld te kunnen declareren. (een gunning krijgen, betekent niet dat je dan al het geld krijgt!!). In een tijd met hoge werkloosheid is 100% natuurlijk niet te verwachten! Jammer dat de ''aanbestedingen'' en ''vrienden'' uit de oude sector, zoveel slimme trucs hebben opgeroepen. DAAR zijn we nu mee bezig! :wink:

Gesloten