Pagina 2 van 2

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 17:39
door b0440d21
Sinds 22-08-2005 ben ik bezig na de installatie van de telefonie aansluiting, nummerportering gerealiseerd te krijgen, ik was aangesloten bij KPN middels een ISDN aansluiting, echter mijn standaard telefoonnummer is niet te gebruiken bij casema maar een van de vier ISDN nummers (fax-nummer) om een en ander om te kunnen laten zetten heb ik 6x gebeld (lange tot zeer lange wachttijd)
werd ik steeds aan het lijntje gehouden door te zeggen dat ik mobiel zou worden teruggebeld, :!: niet dus, 6 email klachten berichten verzonden waarop niet gereageerd is, KPN zou 24-08-2005 worden afgelsoten, niet dus, ik heb nu de beschikking over 3 KPN nummers, waarvan mijn standaard nummer, en 1 casema nummer.

heden 25-10-2005 weer gebeld, hoe lang gaat het duren op antwoord

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 18:05
door pjmheuvel
ook e-mailen werkt niet bij casema ,of je krijgt je eigen abonnement
weer opnieuw aangeboden op ander tijdstip.(digitale t.v.)
of je krijgt helemaal niets meer en heb je een decorder van 150 euro voor niks gekocht.
na 8 e-mails maar gestopt totaal zinloos en moedeloos van casema geworden.
ik reclameerde alleen maar omdat ik eerst een minuut naar een scherm moest kijken periode verlopen en dan kwam er pas beeld.
dit ervaarde ik als uiterst vervelend.
bellen lukte soms en dan was het een dag goed en daarna weer het zelfde liedje.

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 19:22
door anniepat
ik heb dezelfde problemen. ik ben al vanaf 18 augustus an het wachten op de modem voor digitale telefonie. afspraak was er maar geen monteur te zien of te horen. als je probeert te bellen is er altijd het bandje dat de wachttijd meer is dan 30 min. of je word er gewoon uitgegooid. ik heb inmiddels mijn 5e afspraak staan omdat de afspraken lijn het steeds het niet regeld met het kantoor die de monteurs regeld. ik heb op een gegeven moment twee en een half uur aan de telefoon gehangen en steeds door verbonden maar omdat ik na 4 keer voor niets thuis gezeten zo boos was dat volgens mij niemand er iets aan durfde te doen. als je beld en je krijgt na zo'n lange tijd iemand aan de lijn leven ze met je mee maar oplossen ho maar. ik heb nu elke dag een gratis fax verstuurd en gemaild en nog geen reactie. nu mijn laatste afspraak staan. komt er weer niemand dan kunnen ze het in hun .... stoppen.
waar is de klantenservice gebleven???????????????

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 19:53
door hjvantrigt
Wij hadden een afspraak voor 5 september j.l. Op die datum kwam de monteur precies volgens afspraak.
Hij heeft alles keurig geinstalleerd. Het enige wat er niet goed is gegaan is, dat hij had moeten zeggen dat pas na 4 dagen de KPN verbinding verbroken zou worden. Het ene stekkertje er in en het andere er uit. Dit werd door Casema verteld nadat ik ze gebeld heb. Dit alles duurde nog geen 5 minuten. Nadeel was dat ik eerst na 2 dgn er op geattendeerd werd dat ik telefonisch niet bereikbaar was. Dit was fout van monteur en kan je Casema niet aanrekenen. :lol:

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 20:24
door EdyEdy
Krijg bijna wekelijks reklame binnen van casema over digitale TV en telefonie aansluiting.Geen haar op m`n hoofd die er aan denkt hier op in te gaan.
Heb nu een jaar adsl van demon en ben hier uiterst tevreden over.
Ben dus al 12 maanden weg bij casema maar er wordt nog steeds 1,95 euro van m`n rekening af geschreven!
Helpdesk bellen- mailen- brief schrijven-rode kaart sturen om incasso te stoppen niks helpt.
Die 1,95 was voor virusscanner op email.
Casema zegt je moet bij wannadoo zijn en wannadoo zegt je moet bij casema zijn.
De bank kan de incasso ook niet stoppen, dus er zit niets anders op om elke maand het terug te boeken.
Dit is mijn ervaring met casema.

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 20:59
door rood
:evil: Lang gewacht op bevestiging. In de bevestigng maanden later een verkeerd telefoonnummer, dat nota bene bestond op een andere naam Doorgegeven Geen reactie. :( Monteur geweest op afgesproken dag en doorgegeven dat telefoonummer verkeerd was. Dagen later aangesloten met het verkeerde telefoonummer. Na 4 maal Helpdesk :!: ( totaal ca 1 uur wachttijden) eindelijk op zaterdagavond ca 22.00 uur binnen 10 minuten aangesloten door de Helpdesk met het goede nummer, na 3 maal eerder met verschillende smoesen weggestuurd te zijn.Telefoon werkt nu goed, maar nog geen rekening ontvangen.Daar schijnt ook nog wel eens iets mis te gaan hoorde ik van kennissen. :roll:

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 21:47
door A. Toet- van Rijsbergen
Ons kabelbedrijf voor tv is Casema en die voldoet prima. Daarom besloot ik om ook voor internet kabel van Casema te kiezen. Aanmelden is zo gebeurd, afspraak werd nagekomen, alles werd geïnstalleerd en daarna zat ik 2 weken zonder internet. Veel heen en weer gebeld en uiteindelijk kreeg ik een nieuwe modem. Toen werkte alles naar behoren. Casema kwam toen met een leuke actie: als je digitale telefonie nam, dan kreeg je € 5,- korting op je internetabonnement. Daar had ik wel oren naar, dus doe maar. Ook deze afspraak verliep gladjes, maar toen we van vakantie terugkwamen bleken we al 3 weken zonder telefoon te zitten. Toen dat gladgestreken was hadden we opeens geen nummerweegave meer. Volgens Casema lag dat aan het toestel (KPN). Zou ik een ander toestel kopen, dan zou ik weer wel nummerweergave krijgen. (Nu kan het ineens wel: Casema heeft onlangs iets veranderd en ik heb weer nummerweergave...) Deze maand kregen we een nieuw telefoonboek en hierin blijken we plotseling niet meer vermeld te worden. Na ettelijke mailtjes kreeg ik eindelijk het antwoord: "Wij weten ook niet waar dat aan ligt...". Verder wordt elke maand blind een bedrag afgeboekt van onze rekening, zonder specificatie. Een hele maand ben ik aan het mailen geweest voordat ik antwoord kreeg! Inmiddels heb ik dat antwoord, waarin Casema zijn verontschuldigingen maakt. De rekeningen van de afgelopen 3 maanden heb ik per post thuisgestuurd gekregen en de rest hopen ze op internet te kunnen tonen.
Mijn conclusie: Casema zegt van alles toe, álles kan, maar uiteindelijk kan er NIETS!
Casema: SLECHTE SERVICE!!! :twisted:

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 22:52
door dhoogenr
Ook ik heb vervelende ervaringen met de diensten van CASEMA. Om een lang verhaal kort te houden is de situatie thans zo dat ik momenteel alle diensten van Casema afneem t.w. digitale televisie (incl. canal-plus), digitale telefonie en internet/breedband en dat zonder noemenswaardige problemen.
Echter 2 problemen zijn nog niet opgelost.
1. Ik moet iedere maand langdurig bellen met Casema om de programma-gids van Canal-plus te ontvangen. Normaal gesproken zou dat automatisch moeten gebeuren.
2. Bij mijn overgang van de telf. van KPN naar de dig. tel. van Casema zou Casema alles richting KPN regelen. Dat hebben ze ook gedaan, zij het dat ik van KPN een eindfactuur kreeg waarop stond dat ik ook een bedrag van euro 12,97 moest betalen ivm het niet in acht hebben genomen van 1 mnd opzegtermijn. Ik heb alweer een tijdje geleden Casema hiervoor aansprakelijk gesteld, maar nog steeds geen reactie hierop gekregen. Wie hebben nog meer dit soort ervaringen en wat is nu verstandig om te ondernemen richting Casema.
groetend, Dick Hoogenraad

Re: bellen met casema

Geplaatst: 25 okt 2005 23:50
door kruimeltje
Hallo Dick,

Na alle ervaringen (zie mijn verhaal boven) weet ik dat het geen zin heeft om te proberen het op de normale manier te regelen met Casema. Telefonisch onbereikbaar, niet reageren op mails, niet op brieven reageren zelfs niet op aangetekende. Zelf heb ik inmiddels contact opgenomen met de geschillen commissie centrale antenne inrichtingen ( www.geschillencommissie.nl )maar als antwoord kreeg ik dat zij deze zaak niet aan konden nemen omdat het om digitale televisie gaat en niet om de staandaard kabel tv. In de brief gaven ze mij het advies om het geschil voor te leggen aan de burgerlijke rechter. In dat geval is het zinvol om contact op te nemen met het bureau voor rechtshulp. Maar als je lid bent van een vakbond, een consumentenorganisatie (consumentenbond, ANWB, Vereniging eigen huis) of een rechtsbijstandverzekering heb dan kan je wellicht daar een beroep op doen.
Het zal je waarschijnlijk wat te ver gaan gezien het relatief lage bedrag waar het in jouw geval om gaat. Maar volgens mij is dat de enige mogelijkheid die je hebt als je echt wil verhalen aangezien Casema verder toch nergens een reactie op geeft.
Ik ga wel alles op hen verhalen want het gaat ondertussen om 90 euro voor de ontvanger, 17 euro telefoonkosten, 6,50 voor de aangetekende brief en dat ik nu betaal voor ontvangst die ik niet heb. Alles bij elkaar tikt het behoorlijk aan. Gelukkig ben ik lid van de consumentenbond en heb ik een rechtsbijstandverzekering en daar zal ik ook zeker gebruik van maken. Nu ik dit verhaal zit te tikken zit ik me ondertussen weer behoorlijk kwaad te maken over zulk stom klant onvriendelijk gedrag.
Vanavond heb ik nog een bericht verzonden naar RADAR via de contact link en gevraagd of zij aub gezien de vele reacties die er alleen vandaag al zijn binnen gekomen aandacht kunnen besteden aan het probleem Casema. Want blijkbaar worden gigantisch veel mensen gedupeerd door Casema. Probeer het anders ook via de contact mogelijkheid.
Succes

Re: bellen met casema

Geplaatst: 26 okt 2005 13:35
door honda98
ik wil even reageren op de negative reacties over bellen met casema ! ik heb dezereacties zitten lezen en zet zet daar een groot vraag teken achter ! ! er is een spreekwoord ! deklant is koning mits hij/zij zig koninklijk gedraagt ! ! ik heb ook alles van casema en ook kenissen en die zijn alle maal tevreden en willen de ze negativereacties niet eens lezen ! ! er kan altijd wel wat mis gaan dat heb ik ook wel eens bij casema meegemaakt ! maar aktijd goed op gelost ! ik hoop ook niet dat RADAR daar op in gaat ! ! !

Re: bellen met casema

Geplaatst: 26 okt 2005 13:59
door Davina
Nou....janvankampen, ik heb ook alles van Casema, nooit ontevreden geweest behalve nu met Casema Telefonie. Mijn problem is niet groot als je het vergelijk met anderen. Aanmelding, afspraak en aansluiting perfect nagekomen maar geheim nummer volgens contract is nooit na gekomen. Radar moet het zeker nakijken.

Re: bellen met casema

Geplaatst: 26 okt 2005 14:10
door kruimeltje
de klant is koning???? Het mag dan wel een gezegde zijn maar bij Casema is dat zeker niet zo. En kom niet met dat verzonnen stukje over dat van mits de klant zich koninklijk gedraagt want wij hebben niets misdaan. Wij nemen producten af waar zij reclames voor maken en betalen alles netjes op tijd. Maar zij komen hun beloftes niet na en geven ook niet de service die ze beloven. Dat jij tevreden bent over hun service, gefeliciteerd, je bent echter één van de weinigen waar het wel goed bij gaat. Uit al deze reacties blijkt dat er wel degelijk problemen zijn bij Casema die hoognodig aangepakt moet worden.

Re: bellen met casema

Geplaatst: 26 okt 2005 14:37
door honda98
hier bij een reactie op een geheim nummer ! als je even naar casema beld is het zo geregeld ! ik heb ook een kennis die een geheim nummer ! ! op die andere reactie ga ik nog niet eens op in ! ! ik ben toch al niet zo tevreden over forum leden ! als ik de verhalen lees denk ik dikwijls laat maar zitten en reageer niet ! ! ! er zijn op inter net veel betere dingen te beleven ! !

Re: bellen met casema

Geplaatst: 26 okt 2005 19:18
door Brasker
:evil: hallo ja wij hebben ook slechte ervaring met casema, We zouden 30 sept. overgaan van KPN naar casema maar toen we het kabeltje over hadden gezet deed onze telefoon helemaal niets. De kpn -lijn was immers inmiddels ook opgeheven. Na vele malen bellen telkens een half uur wachten en telkens andere medewerkers die ons beloofde terug te bellen op de gsm gebeurde er niets. Na 3 weken hebben we een aangetekende brief gestuurd met de mededeling dat ze één week de tijd hadden om de telefoonlijn in orde te maken.
Een dag voor ons ultimatum belde we nog een keer, en toen hadden we eindelijk iemand aan de telefoon die zei: DIT KAN ZO NIET LANGER, MORGEN KOMT ER EEN MONTEUR LANGS. Wat bleek het kabeltje dat ze geplaatst hadden was niet goed. Eindelijk na 4 weken weer telefoon, heeft ons wel een kapitaal gekost omdat we telkens met onze pre-paid gsm moesten bellen. ;LANG LEVE CASEMA!!
Nu krijgen we van ACN waar we eerst waren een brief dat we een 4 cijferige selectie-code van casema moeten invoeren, anders kan je na 4 weken niet meer bellen. Na casema gebeld en gemaild te hebben zeggen die dat ze van geen code afweten! Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft en zoja hoe los je het op? Gr.A

Re: bellen met casema

Geplaatst: 26 okt 2005 19:27
door flepp
Als het goed is heb je de code toegezonden gekregen, de monteur heb deze nodig voor de installatie.

Re: bellen met casema

Geplaatst: 27 okt 2005 08:03
door Davina
jan van kampen....even bellen naar Casema? Denk je dat ik dat niet heb gedaan? Via fax en hun website ook al gedaan. Tja...wat doe je hier eigenlijk?

Re: bellen met casema

Geplaatst: 27 okt 2005 11:11
door honda98
wat ik hier doe vraag ik me ook af ! ! ik heb geen zin meer om met deze mensen in discussie te gaan om dat ze simpel van geest zijn ! ! !

Re: bellen met casema

Geplaatst: 27 okt 2005 13:09
door layla
De bereikbaarheid van de klantenservice is vreselijk. Ik heb me eind augustus aangemeld voor internet en ik heb nog steeds geen modem gekregen. Ik heb al 2 x een bezorgingsdatum afgesproken, maar op deze data komt er niemand. Ik heb vorige week gebeld en gevraagd of ze in godsnaam dat modem niet per post kunnen opsturen en dat zouden ze doen, ik heb ze 1 week de tijd gegeven om het modem te leveren, anders kunnen ze hem ergens steken waar de zon nooit schijnt.