Dag allemaal,
Ik lees hier en daar dat jullie aangetekende brieven hebben verstuurd. Je kan de ontvangst van zo een aangetekende brief toch heel makkelijk nachecken op de internetsite van TPG post..
https://secure.postplaza.nl/tracktrace/
http://www.tpgpost.nl/voorthuis/postzak ... /index.jsp
Dat ten eerste.
Wat ik heb geleerd van incassobureau's is dat je goedkoper uitkomt, wanneer je meteen dat bedrag betaald en dan een advocaat erop zet, of zelf een rechtzaak opent tegen ze.
Het is niet de moeite waard om met een discussie aan te gaan, die mensen zijn zo koppig en eingenwijs als ik weet niet wat. Bovendien stress je dan heel veel. Makkelijkste is om dat bedrag te betalen en dan terug te vorderen,..tja..je hebt dan wel misschien meer kosten gemaakt...maar dat is minder dan de uiteindelijke kosten bij zo een incassobureau.
Ma goed ik wens jullie veel succes.
---
Speedlinq ja. Daar wil ik het ook nog over hebben. Heb al nu 7 maanden deze internetverbinding, maar ik ben werkelijk helemaal kapot van ze. IK ben het zo zat, dat ik me verbinding ga afkopen. Brief vandaag in de post gedaan..ik hoop dat ze het (willen) ontvangen..O_o
Ik ga over op XS4all,...beste provider.
Mijn problemen met speedlinq.
Ik heb al sinds de eerste week dat ik verbinding had problemen met ze. Het zijn echte oplichters. Geen grap.
In het begin viel me verbinding steeds weg. Heel kort..maar was reuze-irritant omdat ik online games speel en dan opeens wegval..waardoor het niet saved ed. Goed ik bellen met ze, met pijn in me hart..want die helpdesk is echt duur. NIet normaal. Probleem was me router(heb 2 pc's in huis) volgens hun. Ik geloofde hen en zorgde voor zo een multipc modem. 70 euro + 20 euro kosten voor retour. Die 20 euro was onterecht, omdat ik binnen de tijd die zij zeiden me modem heb veranderd. Ik heb brieven aan geschreven en ze gebeld erover..maar kreeg geen reactie hierop. Inmiddels al meer dan 20 euro besteed aan het bellen ed. Toen dacht ik laat ook maar zitten.
Maar nu komt de grote grap, het probleem was niet mijn router, want als ik nu me router op me huidige modem zet, heb ik geen problemen. Het was die modem van ze. Ik kan niks bewijzen. Weggegooid geld: 70 euro modem+ 20 euro retourkosten + 30 euro bellen ed. en een router die ik hiervoor voor niks had gekocht(40 euro)= 160 euro. in de eerste week. Knap he?
Was dat maar alles...
Zoals ik al zei probleem was niet mijn router, probleem leek opgelost,, maar was het niet. Ik had nog steeds problemen met me verbinding...Goed gingen 'we' verder zoeken..me verbinding was dusdanig slecht dat ik bijna elke week die klantenservice belden. En als ik belde..was het wel weer oke.
Een keer belde ik ze op..en zei wat er momenteel speelde..Maar toen zei de meneer van de helpdesk..dat het zei er helemaal niks aan deden, dus die verbinding toevalsgewijs slechter en beter werd. Elke keer belde ik dus feitelijk voor niks. Lol.
Moest ik een tracert uitvoeren en een ping naar het adres van de gameserver. Gedaan...probleem lag volgens hun BUITEN hun netwerk, dus ze konden weinig doen. Ik moet maar -TELIA- bellen een zweedse telecomnetwerk, waarbij de hoge pingwaardes waren. Goed ik bellen naar telia en ze uitleggen hoe en zat enzo...en de helpdesk van telia zei tegen mij: ze lachten me uit..want ze zeiden dat die pingwaardes geheel normale waardes zijn, en dat de probleem toch bij speedlinq zat...routeringsprobleem zeiden ze.
we zitten nu even voor de goede orde in de 6de maand en inmiddels heb ik voor die helpdesk al tegen de 200 euro telefoonkosten betaald. Me moeder helemaal boos op me.. O_o
Maar ik ben nog niet van ze af...nu weet ik eindelijk dat het een routeringsprobleem is, mede dankzij de helpdesk van telia en hulp van derden van internet...ik heb er niet veel verstand van.
Dus ik heb ze nu geconfronteerd met dit feit.Dit is echt te gek voor woorden. Nog geen reactie ontvangen op me brief en 4 mails die ik ondertussen heb verstuurd.
Inmiddels heb ik ook die kneuzen gebeld van die helpdesk..en nu zegt weer iemand dat ze er niks tegen kunnen doen,..dat die routering automatisch gebeurt..maar!!! ik kan wel iets doen, het is wel ingewikkeld volgens hun..maar ik kan zelf manueel gaan routeren. WAAAAAA.. die mensen denken echt dat ik een netwerkexpert ben ofzo..dus ik heb dat nagevraagd hoe het moest...want...ik wilde graag weer is een keer normaal spelen..(heb medelijden met mij)...dus ik hier en daar vragen..hoe dat moest aan expert en zelfs aan de technical support van die game...maar ik heb te horen gekregen dat dat niet mogelijk was...
Ik loop nu al 3 weken met zo een hoge pingwaarde..ik bel ze ook niet meer op..en stuur geen brieven ofzo..kost alleen maar meer...maar diep in me hart weet ik dat ze gebeld willen worden....(want als ik bel...wordt me verbinding voor een paar dagen weer normaal)..maar ze zeggen dat ze er niks tegen aan doen..dus toeval is. ALs dat zo was..had ik nu niet voor 3 weken een slechte verbindng...(het duurde nooit zo lang)
ALles wat ze vertelden tegen mij was een GROTE LEUGEN. Ik voel me echt misbruikt om steeds die klantenservice te bellen. Ben tegen de 400 euro kwijt....heb ook geen bewijzen ofzo..
Dus ik ga nu die verbinding afkopen en daar XS4all. voor 50 euro p/mdn. Gemiddeld veel goedkoper dan die Speedshit.
..waardeloos. Het zijn echt oplichters..en die mensen bij die helpdesk zijn echte KNEUZEN. Ze weten echt helemaal niks. ALlemaal dom. (en dat is geen generalisatie)
--
Wees blij dat je niet in zee met ze bent gegaan, WANT DAT IS PAS ECHT STRESS.
Ik hoop dat RADAR of iemand anders,,.. iets doet tegen deze oplichtbureau...want dat zijn ze Écht. IK TWIJFEL NIET, NU DAT IK ZE AL 7 MAANDEN KEN.
Heb ook mijn beleefdheid verloren....me laatste mail was meer een scheldmail dan een klachtmail.. Oo..
Heb ze heleemaal verrot uitgescholden. Ben er ook heel erg tevreden mee.
--
HET Enigste wat ik nu hoop is dat ze mijn 'afkoopbrief' willen ontvangen....anders zit ik vast aan die vervelend oplichtbedrijf. Dus ik kan nog hoogstens 125 euro (5 * 25 euro abonnementskosten)..kwijt aan ze. Ten minste dat hoop ik..,..