LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar is de Sticky AGENDA GEBLEVEN??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet

Re: Waar is de Sticky AGENDA GEBLEVEN??

Ongelezen bericht door Piet »

Zodat een ieder die agenda punten heeft deze kan plaatsen die van belang zijn voor geïnteresseerde en of gedupeerden die het Tros radar forum lezen.
Het enige wat payback er vanaf november heeft opgezet zijn hun zitmiddagen en algemene ledenvergadering.
Terecht zijn een aantal van deze postings door de redactie verwijderd.
Deze postings waren ook al te lezen in hun eigen topics zoals:
Pay-Back en Beursklacht komen naar u toe

Groeten,
Piet

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

nvt
Laatst gewijzigd door Albert op 31 okt 2005 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:

!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Laat het dan ook een AGENDA blijven en geen uitnodiging van zittingen van wie dan ook!!!!!

JH

Ongelezen bericht door JH »

Janneke52, als jij deze topic niet had geopend, dan was er geen discussie over ontstaan. Overigens is de Agenda een service die door Tros Radar wordt verstrekt voor een ieder die belangrijke data in de agenda wil plaatsen aangaande de aandelenleaseproblematiek en mits het op dit onderwerp betrekking heeft.

Quote:
Bovendien is dit Radarforum algemeen en geen van de belangenbehartigers dient zich op te werpen als monopolist of dictator.

Quote:
Door de naam van de topic weer te hernoemen naar "Agenda" onder de eigen redactionele naam.
Zodat een ieder die agenda punten heeft deze kan plaatsen die van belang zijn voor geïnteresseerde en of gedupeerden die het Tros radar forum lezen.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Een laatste reactie hierover.
Er zijn met de redactie afspraken gemaakt over de inhoud van de sticky topic.
payback heeft toch gemeend om club informatie in de topic te plaatsen.
De redactie heeft dit diverse keren verwijderd, maar payback bleef eigenwijs.
Ook heeft de Agenda diverse keren op slot gestaan en ik heb dit weer ongedaan weten te krijgen na contact met de redactie.
De sticky Agenda voldeed nu niet meer aan haar doelstelingen; een algemene agenda met algemene informatie en geen club informatie e.d.

In plaats van de simpele oplossing om zelf een nieuwe topic te openen en deze Agenda te noemen, gaat iedereen in deze topic liggen rollebollen, iedereen weet het beter maar iets doen ho maar.
Typerend voor het forum van de laatste maanden, jammer.

Groeten,
Piet

Ps de Agenda is geen service die door de Tros wordt vestrekt.
Het kost mij tijd en geld om deze gegevens te verzamelen.
De service komt dus van PAL en niet de Tros.

Janneke52

Janneke52, als jij deze topic niet had geopend, dan was er geen discussie over ontstaan. Overigens is de Agenda een service die door Tros Radar wordt verstrekt voor een ieder die belangrijke data in de agenda wil plaatsen aangaande de aandelenleaseproblematiek en mits het op dit onderwerp betrekking heeft.
Allereerst JH, het viel me nu op omdat ik er regelmatig in kijk of er nog nieuwe data zijn. Ik vond het een belangrijke topic.
Ten tweede: wel eerst je huiswerk goed doen en kijken hoe dit ontstaan is :wink:

JH

Het kost mij tijd en geld om deze gegevens te verzamelen.
De service komt dus van PAL en niet de Tros.
Sorry Piet, je lift gewoon mee met de geboden service die Tros Radar je heeft aangeboden. Net als de heffing van sommige gemeentelijke belastingen via het Energiebedrijf bv.
Wel vreemd overigens dat de Agenda voor het algemeen belang is bestemd, maar dat er alleen maar PAL-mededelingen op mogen worden geplaatst. Ik kan het me niet voorstellen dat Tros Radar zo ver gaat om PAL in deze een voorkeursbehandeling te geven.

Janneke52

JH nu moet je WEL objectief blijven.
Er stonden data op van rechtszaken e.d. en als het weer eens uitgesteld werd, werden de data ook aangepast.

JH

Overigens is de Agenda een service die door Tros Radar wordt verstrekt voor een ieder die belangrijke data in de agenda wil plaatsen aangaande de aandelenleaseproblematiek en mits het op dit onderwerp betrekking heeft.

Dit is dus in jouw visie niet objectief, janneke52 :roll:
Wel de PAL-propaganda die overvloedig op dit forum verschijnt zoals destijds ook de vereniging schadeloossstelling :roll:
Overigens, ik ben niet tegen de belangengroepen, ik ( en met mij velen) trekken een eigen plan met behulp van dit forum. :!:

Gesloten