LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door wreker »

Idaho, nu doe je weer alsof je niet weet op welke manieren dit soort wanproducten aan de man zijn gebracht. :?:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door wreker »

Maar om 90.000,= in te leggen is natuurlijk ook wel een grote gok, tenzij je natuurlijk goed in de slappe was zit, maar dan is het weer niet te verklaren dat je aandelen leased en niet rechtstreeks aanschaft. Of is het geen inleg?
Door deze opmerking kreeg ik die indruk.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nou Impie ik vind dat je HELEMAAL verkeerd bezig bent.
WAKE UP!!! Pipa strijdt in dezelfde groep als ik.
En een leeghoofd is ze al helemaal niet. Dat jij strijdt voor jouw zaak is je goed recht, maar niet iedereen is een Dexiaan, die het daar niet zo maar mee eens is.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Al dat gebek en gescheld met elkaar begint me de keel uit te hangen.
Kan dat niet anders? Gewoon niet reageren. Ik wijs niemand in het bijzonder aan.
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 16 okt 2005 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Piet »

Al maanden wordt dit forum bestookt met negatieve berichtgeving en postings, alleen maar bedoelt om verdeeldheid, onzekerheid en onrust te brengen.
Het werkt!

Ik hoef alleen maar naar een aantal postings te kijken in deze topic, dan zie ik gedupeerden die elkaar afvallen en aanvallen.
We laten ons beïnvloeden en manipuleren door een paar figuren als JH, Joop K, Blokkie, HvdB, Idaho enz.
Trap er niet in! Laten we ons alseblieft niet laten beïnvloeden door dit soort lieden, laten we elkaar steunen en helpen in deze moeilijke periode.
Dit soort lieden probeert juist zo te manipuleren en te schrijven dat wij elkaar gaan afvallen i.p.v. elkaar te helpen.
Waar is dit forum voor?
We lopen met z’n allen te klagen dat dit soort figuren het forum loopt te verzieken en vervolgens doen we hier aan mee door mede gedupeerden aan te vallen.
Laten we hier mee stopen en juist een blok vormen tegen die negatievelingen die alleen tot doel hebben ons verzet te breken tegen Dexia en de andere aanbieders.
Laat ze hier niet in slagen en tel tot tien voordat je reageert op een posting van een ander.
Probeer het positief te houden en help elkaar en breek elkaar niet af.
Wat is ons doel?
Ons gelijk in deze aandelenlease affaire en het veroordelen van de aanbieders.
Dat kan, maar wel SAMEN, SAMEN moeten we die vuist vormen tegen de aanbieders en niet tegen elkaar.

Groeten,
Piet

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door wreker »

Goed plan Piet :!:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Feydakin »

We lopen met z’n allen te klagen dat dit soort figuren het forum loopt te verzieken en vervolgens doen we hier aan mee door mede gedupeerden aan te vallen.
Misschien dat er eens wat minder geklaagd moet worden op dit forum.

Met klagen los je niks op, schouders er onder en niet lopen te ouwebeppen en gaan waar je voor wilt gaan, jezelf niet ophemelen aan andermans postings en er zeker geen slaatje uit slaan om je eigen doel beter voor het voetlicht te krijgen.

Dat eeuwige gezeur hier, "o hemel dat is een dexiaan, troll, leugenaar, misschien wel bruneel zelf" hou toch op.

Piet staat blijkbaar pal achter PAL, prima, beperk je dan ook tot die mensen en probeer niet om postings van anderen voor jouw doeleinden te gebruiken, ben je het niet met deze mensen eens, hou dan gewoon je mond en spreek over je eigen opvattingen.

Je bent toch niet bang dat men zo langzamerhand het vertrouwen in PAL begint te verliezen?

Sta nu maar gewoon pal achter PAL en laat de rest rusten, het doet je eerder kwaad dan goed lijkt me.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Elias »

Pipa,
Piet zegt nergens in zijn bericht dat iemand die tegen is, een dexiaan is. Dat hoef je dus ook inderdaad niet te geloven....
Wie is of wanneer ben je tegen ? Dat is ook nogal zwart-wit denken. Je kunt ook op een aantal details anders van mening zijn.

Elias.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Piet »

Beste Piet, waarom mail je Impact dan niet gewoon rechtstreeks?
Beste Pipa, dat heb ik gedaan en ik hoop dat de onderlinge "onenigheden" opgelost kunnen worden.

Dit aandelenlease schandaal duurt al jaren en vreet aan ons, letterlijk en figuurlijk.
We hebben juist nu elkaar nodig, juist nu hebben wij steun nodig om door te gaan.
Juist die irritatie die BEWUST door een aantal figuren op dit forum wordt aangewakkerd, levert een onverdraagbare spanning op tussen gedupeerden onderling.
Bij het minste geringste vallen wij elkaar blindelings en vol emotie aan, i.p.v. de serieuze mening van een ander te respecteren.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar laat elkaar in zijn/haar waarde.
Ik ben het hier volkomen mee eens
Soms is dit heel moeilijk als je een posting ziet over jezelf, maar tel tot tien en denk waarom zit ik op dit forum?
Om te katten en elkaar onderuit te halen met "slimme" opmerkingen?
Ik denk dat we hier op het forum zitten om elkaar te helpen en om hulp en steun te zoeken.
Hulp en steun die iedereen nodig heeft, ik ook.
Zonder die steun en opbeurende woorden van veel mede gedupeerden (zoals die van Pipa maar ook van Impact!) had ik het nooit kunnen volhouden.

Nog iets over Bruneel, ik heb hem al diverse keren ontmoet en praat gewoon tegen hem, ook al is hij Dexiaan en ondanks dat ik hem in mijn gedachten wel kan wurgen voor dat wat hij en Dexia de gedupeerden heeft aangedaan.

Als laatste een paar zinnen uit een e-mail die ik vanavond kreeg:
Wel worden de brieven van de kant van Dexia steeds dreigender en is er al gedreigd met een incassobureau om de restschuld op te eisen.
Mijn ouders slapen er inmiddels niet meer van en ik zou graag van u horen wat wij nu moeten doen
Samen die vuist vormen is zo belangrijk!
Alleen redden we het niet, we hebben elkaar nodig, we hebben elkaars wederzijdse en gezamenlijke steun nodig om hiertegen te kunnen vechten.
Samen staan we sterk en ondelinge verdeeldheid maakt ons slap en kwetsbaar.

Groeten,
Piet

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door empie »

Zie 15 okt. 19.38 door Idaho;
Zeker in het hele Eegalease verhaal vind Idaho de schikking meer dan schappelijk.
16 okt. 13.29 heb ik hierop gereageerd. Natuurlijk kon ik verwachten dat Idaho hierop zou reageren en ja hoor, daar was hij dan om 14.37.

Idaho begrijpt natuurlijk niet dat het mij ging om de uitspraak dat hij de schikking meer dan schappelijk vond.
Ik gaf alleen maar aan wat Dexia onder schikken verstaat. Het gaat niet over dat ik een van de weinige zou zijn, U neemt dat aan? Hoe komt U aan deze wijsheid?
Het heeft ook niets te maken met slappe was of iets dergelijks.

Tot zo, Idaho !!!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: rechtbank arnhem 4 x uitsprak

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten