| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ..
-
Ikwaseenbeetjedom
Re: ..
zeg ehh.. dames (?) ..
je kunt het een haan toch niet kwalijk nemen dat ie gedrag heeft ???
Of hebben jullie besloten om haantjes te gaan discrimineren?
Trouwens, jullie vertonen anders ook nogal gedrag hoor!
En ik vind dat.. hoe moet ik dat nu voorzichtig zeggen.. een beetje vreemd gedrag.. wijneierstokkenlease..
Tjonge, dexia heeft wel een slagveld aangericht zeg..
nog even en jullie gaan allemaal, als je nog iets hebt tenminste, jullie laatste centjes geheel vrijwillig aan dexia geven... en het wordt de rest van je leven melk drinken i.p.v. eierwijn.
je kunt het een haan toch niet kwalijk nemen dat ie gedrag heeft ???
Of hebben jullie besloten om haantjes te gaan discrimineren?
Trouwens, jullie vertonen anders ook nogal gedrag hoor!
En ik vind dat.. hoe moet ik dat nu voorzichtig zeggen.. een beetje vreemd gedrag.. wijneierstokkenlease..
Tjonge, dexia heeft wel een slagveld aangericht zeg..
nog even en jullie gaan allemaal, als je nog iets hebt tenminste, jullie laatste centjes geheel vrijwillig aan dexia geven... en het wordt de rest van je leven melk drinken i.p.v. eierwijn.
-
Ikwaseenbeetjedom
Separate the yolks from the whites of the eggs. Beat the yolks slowly while simultaneously adding the sugar; do this until the mixture is pale and golden. Now slowly add in the brandy and rum, then beat in the milk and half the cream. Set aside until just before serving, then whisk the egg whites until stiff and fold them into the eggnog mixture. Whip the remaining cream and icing sugar until thick. Top each glass of eggnog with whipped cream and a shake of nutmeg. Variation: heat the nog until mildly warm and then proceed. This recipe yields eight servings.
Overigens, er wordt nergens zo veel "gerommeld" als in de wijnhandel. Van in Nederland geproduceerde wijn is verder ook bekend, dat deze doorgaans opgemengd moet worden met zuidelijker soorten of andere chemicalien om zijn naam "eer" aan te doen.