LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer poppenkastpoppen van AH

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
futterjoop
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:01

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door futterjoop »

Weer een actie van AH, weer te weinig voorradig :cry: .
Net als vaak bij dvd aanbeidingen, vaak niet voorradig :evil:
Ook controle Air Miles, niet genoeg op pas :?: terwijl er het drie dubbelen opstaat :twisted:
Nu nog even alles onder eigen merk :P , waar gaan de merk artikelen dan heen :?: .
Let goed op de kleintjes :wink: :wink: :wink:

pietje pech
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2005 23:14

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pietje pech »

ik heb ook een kleine we hebben al zes poppen voor drie kaarten.
en de poppen kosten bij de kassa zes euro en nog wat centjes.
waarom zou je gaan spaaren. dat is met sparen drie honderd euro en als je ze koopt is het tussen de dertig 'a vijf en dertig euro een verschil van jawel twee honderd en vijvtig euro. :lol:

marjuultje
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2005 23:18

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door marjuultje »

ik wist niet dat je die dingen kon kopen!!!! dAS WEL MOOI KAN IK ER ALSNOG 1 VOOR MIJN KIND HALEN

Gijss
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2005 10:10

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Gijss »

Zoals veel konsumenten ''sparen'' wij ook voor de poppen, echter er is duidelijk een verschil per vestiging kwa verkrijgbaarheid.

Hier in mijn woonplaats blijkt dat de franchise nemer de poppen via de servicebalie ''verkoopt'' en het eigen AH filiaal gewoon via een display in de winkel.

Hoezo service!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Koop die rommel dan ook niet. Zo heel veel stellen die poppen nu ook weer niet voor en binnen 2 weken ligt het verscheurd ergens in een hoek. Het enige wat je ermee bereikt is een goedgevulde portemonnee voor meneer AH omdat consumenten massaal die zooi gaan aanschaffen.

de
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 sep 2005 08:34

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door de »

Was net bij appie, ze geven geen zegels meer en er zijn ook geen poppen meer.

jos kroon
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2005 21:22

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door jos kroon »

vrijdag 28 oktober, in de middag lagen er nog meer dan voldoende poppen, hedenavond bij alle appies in eindhoven geen pop meer te krijgen. Overal hetzelfde formulier aan de wand met de mededeling dat de poppen op zijn. :!: :(
Dus voor Eindhoven geldt; geen ah pop meer in de appie winkels.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door eeliane »

Weer die poppendiscussie... begrijp gewoon niet dat u naar de AH gaat voor die stomme poppen. Leuk voor de kids voor 5 minuten, net als die macdonalds zooi, maar zo stom, dat t binnen 5 minuten in een hoek gegooid wordt. Kassa van appie en mac gespekt en u een lege portomonnee!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja maar de Appie speelt erop in dat mensen die rotzooi toch wel kopen omdat kinderen de kop gek gemaakt wordt met reclame en dergelijke.

Net zoals die McDonalds rommel is het inderdaad binnen 5 minuten kapot en heb je er niets meer aan...

Maar ja, de kinderen zijn heilig, stel je voor dat ze niet krijgen wat ze hebben willen.

Joline
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2005 15:58

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Joline »

Wat echt heel lullig is dat de cassieres van AH aan familie vrienden stapels van die stickers voor de poppen uitdelen.Ik spaar me een ongeluk met maar 3 stickertjes per week dus ik krijg nooit de serie poppen bijelkaar voor een kindje (niet van mij) die toch al niets heeft. Zelfs al koop ik voor 19,95 dan krijg ik heus geen 2 stickers. Kijk dat vind ik dus ontzettend lullig!
Dit terwijl familie en vrienden van AH medewerkers allang de poppenserie in huis hebben!

Dit gebeurt zeker niet overal. Ik ben zelf cassière bij Albert Heijn en we mogen absoluut geen stickers weggeven voor niets aan familieleden of kenissen. Veel van mijn collegas moeten hun uiterste best doen om de poppen bij elkaar te sparen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ha ha das een goeie, leer mij de AH medewerkers kennen. Ik weet uit ervaring dat de poppen, theelepels of wat er dan ook maar in de aanbieding is eerst onder het personeel verdeeld worden en de overblijfsels naar de klanten gaan.

Menige AH medewerker zal dus de complete serie poppen al in huis hebben.

olle
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2005 19:57

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door olle »

Inderdaad die poppen zijn nu dus op. Hoe zat dat ook als weer met die ezel en die steen, AH kent dat spreekwoord blijkbaar nog niet.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door eeliane »

Tuurlijk kennen ze dat spreekwoord wel, tis maar hoe je t bekijkt. Appie was weer even in de picture, stapels hollende mensen naar hun zaken, hoop gezeik en gezeur van allerlei mensen( alhier)( wie is hier de ezel?) maar de volgende keer rennen deze weer net zo hard omdat prinsje of prinsesje zo heeeeeeeeeeeeel graag die poppetjes willen hebben.
Komt het in die mensen wel eens op om gewoon nee te zeggen tegen drammertje??!!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Komt het in die mensen wel eens op om gewoon nee te zeggen tegen drammertje??!!
nee dat kunnen ze niet en dat doen ze niet. Het kind is heilig en krijgt alles wat het wil. Dat heet modern opvoeden. Een pak slaag is er niet meer bij tegenwoordig.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door bot321 »

Je mag ze niet meer slaan van Donner,
anders krijg je zelf straf.

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Kijk om je heen op straat, en je ziet wat er van zo'n softe opvoeding terechtkomt; jengelende kids, jongeren die zich niet weten te gedragen en die alles menen te kunnen krijgen. Dat is tenslotte aangeleerd.

Mijn jongens eten ook heus wel eens bij Mc Donalds, en het speeltje verdwijnt dan tussen het andere speelgoed. Bij ons krijgen ze dit bij uitzondering, niet als gewoonte. Ze komen niets tekort en zijn gelukkig, tevreden en dankbaar. Zo kan het gelukkig ook nog !

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ben ik geheel met je eens. Steeds meer jongeren worden het slachtoffer van de softe opvoeding van tegenwoordig. Alles moet maar kunnen en mogen en als je een hand naar het kind uitsteekt ben je meteen aan het mishandelen.

Poppen van de AH of speeltjes van de Mac, het is allemaal zooi en geen enkel kind heeft het nodig.

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Ook ik heb heftig gespaard voor de poppen. Zonder dit overigens aan mijn zoontje te vermelden. In verband met teleurstelling en gezeur vooraf )
Vrienden en kennissen door het land spaarden mee voor de poppenkast poppen. Zodat de hele klas van mijn zoontje voorzien kon worden van poppenkast poppen. Het zijn maar 7 kinderen dus moest lukken. Leuk dachten we zeker voor doven en slechthorende kinderen kunnen ze praten zonder gebaren ( oefenen) met pop in de hand!! Dus 8 kaarten vol en geen pop meer te krijgen. Tja zelf kopen :evil: Geen geld dus voor!
Uiteindelijk toch nog 2 dezelfde poppen bemachtigd en nog 5 volle spaarkaarten thuis liggen daar niets meer te krijgen valt.
Baal sterk iedereen doet mee en het resultaat is zwaar onder de maat! AH mag wel eens meer op de kleintjes gaan letten en dan niet in eigen portemonnee maar op de kleine kinderen

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Mensen moeten gewoon leren om niet in elke verkooptruc te trappen en als een gek te gaan sparen voor iets wat niet eens de moeite waard is. In plaats van al je geld te besteden aan dure boodschappen bij de Appie had je ook goedkoper boodschappen kunnen doen bij Aldi of Lidl en van het bespaarde geld de poppen kunnen kopen desnoods.

pamalu
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2005 08:45

Re: Weer poppenkastpoppen van AH

Ongelezen bericht door pamalu »

Tja dat hebben we ook gedaan en alleen de aanbiedingen bij de Ah gekocht. Daarom kwam ik ook niet alleen aan die spaarpunten maar werd er juist door familie en vrienden meegespaard!!!

Gesloten