lees onderstaande. om je dood te lachen (let vooral even op het laatste zinnetje):
----- Original Message -----
From: <
[email protected]>
To: <*@*.NL>
Sent: Wednesday, December 21, 2005 10:33 AM
Subject: 21-12-2005 Mail van Service Center AS Watson, betreffende callnr
396796
>
> Geachte heer/mevrouw,
>
> Wij hebben uw vraag of opmerking op 21-12-2005 ontvangen. U heeft het
> volgende aangegeven.
>
> "wat fijn dat mijn klacht zo serieus wordt genomen door het met een
> automatisch gegenereerd reply-bericht af te handelen. u begrijpt dat ik
> het hier niet bij laat zitten. misschien dat jan met de pet dit afdoende
> vindt, zoals u blijkbaar uw klanten inschat, maar dat geldt niet voor mij.
> u speelt de bal terug naar de klant door te stellen dat deze geen goede
> (lees bevuilde) lenzen zou gebruiken. de betreffende lenzenvloeistof heb
> ik na een week al geretourneerd en het aankoopbedrag teruggekregen,
> overigens zonder aankoopbewijs. het betreffende kruidvat filiaal valt dan
> ook niets te
> verwijten mede omdat niet verwacht mag worden dat het personeel deskundige
> kennis van lenzen en vloeistof zal hebben.
> mijn klachten zijn niet afgenomen, eerder verergerd, hoewel ik direct na
> aanvang van de problemen (binnen een paar dagen) andere lenzen- en
> vloeistof heb gebruikt (die ik eerder zonder problemen heb gebruikt). deze
> reactie heb ik aan tros radar gekopieerd zodat wellicht via dat medium wat
> meer druk gezet kan worden op een normale en gewenste afhandeling van de
> vele klachten hieromtrent."
>
> Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.
>
> "hartelijk dank voor uw snelle reactie.
wij kunnen u melden dat op uw
> vraag geen automatische antwoord wordt verzonden. wij nemen elke klacht
> over elk product van ons erg serieus. het spijt ons dan ook te vernemen
> dat u zich niet serieus voelt genomen na uw klacht over onze lenzen.
>
> wij zijn op de hoogte van de mogelijkheid op een allergische reactie van
> onze nieuwe lenzenvloeistof. wij vinden dat ook bijzonder jammer omdat wij
> hierdoor helaas ook klanten kunnen kwijtraken wat zeker onze bedoeling
> niet is geweest. het spijt ons dan ook dat wij u niet beter kunnen
> berichten en hopen u binnenkort toch weer te mogen verwelkomen in ons
> filiaal."
>
> Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Doede Mijnheer
> Medewerker Service Center
> A.S. Watson (Health & Beauty Continental Europe)
> Website:
www.eu.aswatson.com
>
>
>
Deze mail is automatisch aangemaakt en verstuurd.
>
>