| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SCHIKKING RIJMT NIET!!!
-
hoekandat1
Re: SCHIKKING RIJMT NIET!!!
“Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!” 
Hetgeen dus mijn bericht bevestigd van : 26 Okt 2005 13:38Janny,
Mijn vrouw stuurt regelmatig e-mails naar Kamerleden en diverse Partijen aangaande de Leaseaffaire.
Meestal krijg ze een antwoord met ongeveer dezelfde inhoud als het onderstaande;
Beste ……………….
Wat er bij die lease van aandelen is gebeurd is inderdaad een schande. Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar de vraag is dus hoe het nu zit met de regeling die is getroffen, de zogenaamde Duisenberg-regeling. Helaas bezit ik niet veel kennis over die regeling, maar het lijkt me dat het niet de bedoeling van die regeling geweest kan zijn dat veel mensen buiten de boot vallen.
Ik denk alleen niet dat ik de aangewezen persoon ben om hier iets aan te doen. Wat ik u wel kan aanraden is contact opnemen met de partijen die betrokken zijn bij deze affaire: de stichtingen leaseverlies en eegalease, de consumentenbond en de vereniging van effectenbezitters.
Het enige dat ik eventueel voor u zou kunnen doen is dit onderwerp bij de kamerleden van GroenLinks aankaarten, maar dan wil ik graag veel meer concrete informatie. En dan moet het ook duidelijk zijn waarom hiervoor een bepaalde minister ter verantwoording moet worden geroepen, of wat voor wetswijziging nodig is om dit in de toekomst te voorkomen. Maar volgens mij is men nu al bezig met een wetsvoorstel met betrekking tot financiele bijsluiters.
Met vriendelijke groet,
.............................
En verder komt ze niet!!
Het is ronduit bedroevend dat de bewuste dame, met al haar gemeende goede bedoelingen evenmin iets van de materie begrijpt, maar ook niet de moeite neemt om daadwerkelijk er een dag voor uit te trekken waarop ze zich grondig laat voorlichten.Terwijl ze op het plein roept dat ze wel alles begrijpt . dat is je dus vasthouden aan een snijdend riet.Quote:Doordat zeer velen waar je van zou mogen verwachten dat ze wisten van de hoed en de rand, Blijkt het dat veel kamerleden en ook ministers er absoluut geen kaas van gegeten hebben, wat nou precies De WCAM en die dexia afaire inhouden. Ze vinden, Ooh dan kan mooi samen. Nee dat kan dus niet, geen appels in de perenmand.Bij de beantwoording door Donner van de schriftelijke vragen van de aanbieders van deze wet, notabene een aantal 2e-Kamerleden uit diverse partijen, gaf Donner al zwart op wit aan, dat deze nieuwe wet toepasbaar zou zijn en een uitstekende oplossing zou zijn op/voor de aandelenlease-affaire.
Ze leven nou eenmaal in een andere belevingswereld dan de man en de vrouw in de straat.
Ze zijn onvoldoende met de werkelijkheid op de hoogte. Daarvoor zijn veel redenen aan te wijzen, maar dat is hier niet aan de orde.
Het is van hetzelfde probleem dat er ook nu nog steeds mensen wakker worden, voor het feit dat ze wel met de Dexiaafaire te maken hebben
En omdat ze niet weten waarover ze oordelen, kunnen ze ook niet een deskundig oordeel vellen. Toch nemen ze besluiten. Dat is nu juist het funeste voor ons. Dat ondeskundigen oordelen op fronten waar ze niet zijn ingewerkt.
Ze moeten zoals we wel eens zeggen , afdalen uit de ivoren toren en de werkvloer op.
Janny
Janny
Ter informatie, de gegevens van PAL zijn ook aan haar doorgeven!Het is ronduit bedroevend dat de bewuste dame, met al haar gemeende goede bedoelingen even iets van de materie begrijpt, maar ook niet de meoite neemt om daadwerkelijk er een dag voor uit te trekken waarop ze zich grondig laat voorlichten.
Janny
Vrg.
Anton
dus zou ze beter moeten weten.
Janny
Janny
Janny,
Ik vrees dat ze daar zijn aangenomen om te 'zitten' en niet om 'op te letten'!
[H.Elsink]

Ik vrees dat ze daar zijn aangenomen om te 'zitten' en niet om 'op te letten'!
nou valt me de bek open.!
had ik nog hoop op een volksvertegenvoordiging die kundig was, maar moet dus constateren dat ik . de goede niet te na gesproken, me erg vergist heb,in de kwaliteiten van de dames en heren.
Jammer maar de waarheid. ze moeten nog veel leren.
Janny
had ik nog hoop op een volksvertegenvoordiging die kundig was, maar moet dus constateren dat ik . de goede niet te na gesproken, me erg vergist heb,in de kwaliteiten van de dames en heren.
Jammer maar de waarheid. ze moeten nog veel leren.
Janny
Als ik me verkiesbaar stel voor welke partij dan ook, mag je van die partij ook verwachten dat zij weten.welke capaciteiten ik bezit. of niet bezit.Hoe kun je hen verwijten dat zij geen kwaliteit hebben als de doorsnee bevolking die ook niet heeft.
De partij waarvoor je , je verkiesbaar steld moet weten wat je kan. maar ook wat je niet kunt. dus.!
Dat geld nog veel meer voor de landelijke politiek. daarop behoren geen mensen te staan die hun werk niet verstaan. Dus niet alleen maar grote schreeuwers, maar mensen die uitblinken in bepaalde takken .De mensen waar ik mijn stem aan geef zijn uitermate capabel !!!!!
Dus het verwijt dat ze geen kwaliteit hebben is de partij aan te rekenen.
De doorsnee bevolking zit niet in de kamer. je moet erbovenuit steken wat je kwaliteiten betreft.
Janny