LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
robbiejan
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 jul 2005 13:54

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door robbiejan »

Hallo allemaal
Ik heb sinds 20-09-2004 een sony dvd recorder met 160 gb harde schijf type rdrhx900 nog nooit 1 probleem gehad neemt prima op copieren geen probleem kortom om prima recorder toen wel een hoge prijs voor betaald de op volger van deze recorder hx 710 kost geloof ik net 500 euro beslist een aanrader speelt ook jpech af die van mij niet.Mijn advies kijk altijd voordat gaat kopen op de site van kieskeurig daar staan zeer veel gegevens op.
R.S.

Gus
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2005 20:45

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door Gus »

M'n eerste philips dvdr520h - dvd recorder met harde schijf - vertoonde veel kuren, moest herhaaldelijk gereset worden (lastig telkens de stekker uit het stopcontact halen, waarom - het is toch een computer - geen resetknop aan de voorkant gemaakt?); Ter reparatie aangeboden (via een servicecentrum voor een aantal merken, werkt prima) nieuwe laserunit gekregen, maar toch binnen een aantal weken alweer problemen; opnieuw ter reparatie aangeboden en binnen 3 weken had ik een hele nieuwe. Maar helaas, ook die vertoont alweer kuren (stopt soms midden in een opname, een andere keer was de "opnameadministratie" blijkbaar beschadigd, want de tijden bij alle opnames stonden op 0 minuten; waarmee alle opnamen onbruikbaar waren geworden. Da's goed balen als daar net die ene film bij zit waar je al heel erg lang op wachtte...Toch aarzel ik om hem opnieuw ter reparatie aan te bieden, de laatste 2 maanden gaat het goed. Maar met dergelijke ervaringen wordt wel je vertrouwen geschaad en ben je al blij met elke geslaagde opname. Dat een dvd recorder een bijdrage levert aan je dagelijkse portie stress: 't zou wettelijk verboden moeten worden...;-)
10-aug-05: je zult het niet geloven (ik geloof het zelf nog nauwelijks) maar hij doet het niet meer....:cry:

f.vanrhijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2005 09:47

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door f.vanrhijn »

Kocht twee en een half jaar geleden een Philips DVD recorder. Na 2 jaar bleef de recorder op NO DISC hangen, en moest ik het apparaat terugbrengen naar de verkoper.
Ik betaalde 50 euro om hem te laten repareren en 50 euro om hem weer op te halen. Dwz ik kreeg een nieuwe, ter waarde van 189 euro. Na veel problemen (no disc en het opnemen van programma's die ik niet had ingeprogrammeerd en het niet opnemen van programma's die ik wel had ingeprogrammeerd), deed ik er afgelopen zaterdag een dvd'tje in om Idols op te nemen. Toen ik de opgenomen programma's wilde bekijken, kreeg ik een foutmelding te zien op mijn tv-scherm: recording canceled due to no disc. Eerst dacht ik dat ik zelf een fout had gemaakt, maar het plastic hoesje van de dvd was leeg, dus ik moet die dvd er wil in gedaan hebben. Toen ik dat wilde verifieren, en het laatje wilde opendoen, kwam er een foutmelding op mijn dvd-display: BLOCKED. Stekker eruit en erin loste het probleem niet op. Vanmiddag dus maar weer met de recorder naar de zaak waar ik hem heb gekocht.
Op kieskeurig.nl zag ik dat ik niet de enige was, die problemen heeft met Philips dvd-recorders. Het is een grote schande dat Philips zulk ondeugdelijk materiaal op de markt durft te brengen. Mijn advies is: koop geen Philips-dvd recorder... !![/quote]

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door queenfan »

Lees veel op andere sites dat de DVD R 3305 zeer betrouwbaar is, en voor de DVD r615 (en ook 610) moet je een update ophalen en dat met het ook perfect werken.

Ik heb veel apparaten van Philips en heb er nooit geen problemen mee, altijd gebruiksvriendelijk.

Sony en JVC neemik nooit weer daar heb ik zoveel problemen mee gehad. Met tv's, radio's, dig. camcorder (JVC) en 2 autoradio's. Tot nu toe is Pioneer goed bevallen en Philips ook.

T ft. D
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2005 14:06

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door T ft. D »

Heb anders een Philips DVD recorder nu ruim 2jaar, en hij werkt nog steeds hartstikke goed. Nooit geen problemen mee gehad.
Heb ook Philips breedbeeld tv, veel beter dan mijn oude Sony breedbeeld TV. Alleen met mijn Philips Hi-fi set heb ik problemen gehad. Soms las ie de CD niet goed en is toen na één reparatie (binnen de garantie periode) gemaakt, en nu doet ie het weer goed.
Om dus Philips af te schrijven is onzin. Het is 1 van de betere elektronica merken. Alleen de cd/dvd lasers van EN Philips, EN Sony, staan bekend dat ze het niet altijd goed doen. Dit is echter niet een probleem exclusief voor Philips. En komt vaker voor bij de wat goedkopere modellen.'

Heb meer problemen gehad met andere oosterse merken. Mijn JVC camcorder is een R-A-M-P. Mijn oude breedbeeld televisie deugde ook niet.

Het is natuurlijk enorm balen, maar om het hele merk af te schrijven is overdreven.

leraar
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:42

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door leraar »

Ik ben van plan om me een PHILIPS DVDR 5350 H aan te schaffen maar hoor telkens weer over haperingen en schoonheidsfoutjes praten.
Heeft er iemand met zulk toestel ervaring ? + Weet er iemand of het guide-systeem ook in Belgie reeds actief is ?

Dank je voor het reageren !

flierefluit
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2005 19:28

Re: BCC/Philips dvd recorder DVDR3305

Ongelezen bericht door flierefluit »

Ik ben de gelukkige eigenaar van een pioneer 433 hs. Een geweldig :D goede recorder die gewoon doet wat hij moet doen, zonder mankementen! Voor mij blijft Pioneer de beste keus!

Gesloten