LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

ik ben ook beet genomen als iemand nog meer informatie heeft over bulkvoordeel of finmars sales hoor ik dat graag!

ik heb een lg flatscreen bestel voor 400 euro

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Ik heb inmiddels speurders.nl en marktplaats geattendeerd op deze oplichters.

Van speurders heb ik bericht ontvangen dat zij twee waarschuwingen aan bulkvoordeel hebben verzonden. Wordt hier tot morgenmiddag niet op gereageerd, dan wordt de account geblokkeerd!

Help voorkomen dat er nog meer mensen slachtoffer worden van deze zakkenvullers! Ik heb inmiddels een e-mail en een aangetekende brief verstuurd dat ik van de koop afzie en mijn geld terugeis binnen 24 uur. Ik stel voor dat jullie allemaal direct hetzelfde doen.

Voorts heb ik aangekondigd dat ik even langskom. Situatiebericht volgt.

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

Beste J,

Op 10/31/2005 hebben wij via onze website www.bulkvoordeel.nl een bestelling van u ontvangen.
Onze hartelijk dank hiervoor

Hieronder volgt een samenvatting van uw bestelling evenals de leverings en betalingcondities.
Mocht er iets onjuist zijn weergegeven of mocht u vragen hebben, kunt u altijd even
contact opnemen, wij zullen u dan direct verder helpen.

Uw bestelling:

Bestelnummer : 164025
Product id : 73
Productnaam : LG 51 cm LCD Televisie

Prijs per stuk (excl BTW) : € 328.00
BTW (19%) : € 62.32
Prijs per stuk (incl BTW) : € 390.32
--------------
Aantal : 1
--------------
Subtotaal : € 390.32
Verzenkosten : € 19.52
Totaal : € 409.84

Voor deze bestelling gelden geen extra voorwaarden met betrekking tot de betaling of verzending. Voor deze bestelling verwachten wij een levertijd van circa 10 dagen.

Uw bestelling zal naar het volgende adres verstuurd worden:

Naam : Adres : ********
Pc ***** prive gegevens
Plaats :*******
Land : nl

Aangezien het een particuliere bestelling betreft, is uw bestelling nu voor u
gereserveerd. De reservering wordt omgezet in een daadwerkelijke bestelling na
ontvangst van het totaal bedrag van deze bestelling (€ 409.84,-).

Mochten wij binnen 5 dagen na heden geen betaling hebben ontvangen, vervalt uw reservering.
Wij kunnen dan niet garanderen dat uw bestelling nog op voorraad is.

Voor betaling kunt u gebruik maken van de volgende gegevens:

Postbank Rotterdam, rekeningnummer 869666
Ten name van : Finmars Sales te Rotterdam
Onder vermelding van : bestelnummer 164025

Na ontvangst van uw betaling krijgt u hier uiteraard een bevestiging per email van.
Daarnaast kunt u de verwerking van uw bestelling volgen door op onze website rechtsbovenin
of onder de link 'track order' uw bestelnummer in te voeren.

Mocht u verder nog vragen hebben, verneem ik dit graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Tanveer Kahn, Bulkvoordeel.nl



dit kreeg ik als bevestiging van mijn bestelling
een bevestiging van mijn betaling is nooit gekomen!!!

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Beste Jade,

Klinkt bekend, heb ik ook allemaal. Als ze het geld een keer hebben, hoor je nooit meer wat. Ik heb hun mail-box inmiddels volgepropt met 50 mailtjes. Zal ik er om de tien seconden een versturen? :lol: :lol: :lol:

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Wij nemen heel snel contact met u op.....tralalalala...... :twisted:

bartpk
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2005 09:41

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door bartpk »

Hallo mensen,

Waar ik al bang voor was is uitgekomen. Nog meer verhalen van mensen die hun produkt niet geleverd krijgen. Ik wil bij deze ook reageren op DDS (want kennelijk krijg jij een deel van ONS geld in handen, omdat je alleen maar in de verdediging gaat!!!) want in de mail die ik kreeg als bevestiging van mijn betaling staat inderdaad een levertijd van circa 10 dagen genoemd. Dat er iets anders in de algemene voorwaarden staat is niet mijn probleem. Ik heb een andere toezegging!!
Maar goed, ik denk niet dat ik ooit nog wat geleverd krijg dus ik sluit me bij deze aan bij mensen die wat gaan organiseren om dit aan te pakken. Normaal ben ik erg vriendelijk en sociaal maar ik begin nu echt de neiging te krijgen een knokploeg op te richten. En dan gaat het bij mij nog maar om 160,- Ik kan me voorstellen dat mensen die 500,- kwijt zijn helemaal kwaad zijn.

Bart

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Wie gaat er mee naar Rotterdam?

eitcbv
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2005 22:13

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door eitcbv »

Ik woon in Friesland maar ben bereid naar Rotterdam toe te rijden met een stel mensen die ook allemala zijn belazerd maar dan moet ik absoluut de garantie hebben dat we echt weten wie hierachter zit! Pas dan ga ik mee en dan wassen we dat varkentje zelf want dat formele gedoe heeft toch geen zin! Zijn er mensen die enig research kunnen doen in Rotterdam zelf omdat ik woonachtig ben in Friesland.... Pas wanneer we precies weten wie het zijn: de namen en adres(sen) als die bekend zijn ben ik bereid erop te stappen met zijn allen kijken of we ze zelf goed kunnen opvoeden want ik ben ook echt razend! Ik kan hier zo verschrikkelijk slecht tegen!

Ik hoop dat er mensen zijn die wat kunnen traceren en kunnnen kontroleren wat betreft namen maar vooral huisadressen!

Groetjes,

F.K.

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Het zijn hele vervelende mensen, dat is waar, maar laat je niet opfokken door een paar slechterikken. Je hebt kans dat dit birdie reeds is gevlogen!

Ondar
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2005 21:56

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Ondar »

Eerst redelijk actief email-contact

Vervolgens konden ze binnen 5 dagen leveren.

Ik heb toen besteld.

2 dagen later op 26 oktober betaald.

email gekregen met betaling ontvangen...

verder niks...

geen gehoor meer, geen antwoord op emails

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Nog iets interessants over de heer Khan:

Kijk en huiver op deze link:

http://www.amweb.nl/AMWEB/index.html

Ja, ja, de beerput gaat pas open. En...je hoeft niet naar Rotterdam, hoor, het pand staat al 6 weken te koop, zelfs de makelaar kan de eigenaar niet vinden. Wat een beetje speurwerk kan opleveren!

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Oh, even vermelden, klik op "inhoud AM" in de menubalk en dan op punt 13!!!!

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

Afsprakenleverancier al weken zoek
Een onbekend aantal assurantietussenpersonen is gedupeerd door klantafspraken-leverancier Finmars. De betrokken ondernemer, Tanveer Khan, is al weken onvindbaar.Bij bestelling van een pakket afspraken diende 50% vooruit te worden betaald. Diverse intermediairs hebben in het geheel geen afspraken ontvangen. Khan bediende zich van een virtueel kantoor. Deze dienst nam hij af van Regus. Nadat AM ook via die weg in contact wilden komen met Khan, bleek Regus dat de man niet aan zijn betalingsverplichtingen had voldaan. Direct werd besloten het telefoonnummer uit de lucht te halen.De Rotterdamse maisonnette van de 29-jarige ondernemer staat te koop, maar ook de betrokken makelaar heeft al zeker drie weken geen contact meer kunnen hebben. Assurantie Magazine
20-10-2005 13:04:23



ohja en het is K H A N

en onder de brief K A H N

heb de Juriste van kvk Rotterdam gesproken...


kent iemand misschien hackers die site's kunnen traceren????


jade

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door dds »

@bartpk

Daar ben ik weer.

Klaarblijkelijk ontgaat jou wat ik bedoel! In als mijn antwoorden geef ik duidelijk aan dat ik in het midden laat of de firma te vertrouwen is.
In mijn vorige antwoord schreef ik bijvoorbeeld dit:
Natuurlijk lijkt het erop dat jullie belazerd worden, dat wil ik ook niet ontkennen,
Waar het alleen om gaat is dat je nog niets kunt doen totdat de 3 weken voorbij zijn. Dat zijn gewoon hun levervoorwaarden, daarmee ben jij d.m.v. je bestelling accoord gegaan. De levertermijn in de mail is dus ook puur indicatief!! (Er staat niet voorniets "circa")
want in de mail die ik kreeg als bevestiging van mijn betaling staat inderdaad een levertijd van circa 10 dagen genoemd. Dat er iets anders in de algemene voorwaarden staat is niet mijn probleem. Ik heb een andere toezegging!!
Dit is dus geen andere toezegging. Een toezegging is heel simpel: "Uw goederen worden geleverd in 10 dagen", dat is een toezeggen die keihard is. Dat er iets anders in de algemene voorwaarden staat is wel jouw probleem! Door te bestellen ga je altijd accoord met deze algemene voorwaarden, die worden door andere (latere) mails niet ontkracht!

Tot slot: Ik wens allen gedupeerde veel sterkte in de strijd, ja zelfs bartpk, ookal is hij agressief tegen iemand die het gewoon volgens de regels bekijkt!!
Laatst gewijzigd door dds op 08 nov 2005 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Dit is geen discussie over algemene voorwaarden. Dit is een forum over gedupeerden van bulkvoordeel.nl onderdeel van Finmars Sales. Die heel begrijpelijk kwaad en geëmotioneerd zijn. Sommigen van hen zijn zeer veel geld kwijtgeraakt. Mensen krijgen geen e-mail (zoals beloofd) als ze betaald hebben, en van de meesten wordt de betaling geen eens voor de show geboekt.

Het is toch overduidelijk wat hier aan de hand is, de algemene voorwaarden helemaal daargelaten. Overigens is er zat jurisdprudentie over het feit dat leveranciers zich niet ten alle tijde en slechts in speciale gevallen uitsluitend kunnen beroepen op de algemene voorwaarden bij een overeenkomst. Het is immers niet de primaire basis van een koopovereenkomst maar de achtervang. Dus hierover valt zat te discussieren op een ander forum dat erover gaat. :roll:

Daarnaast is er in dit speciefieke geval een afspraak gemaakt met de klant op initiatief van de leverancier zelf in de primaire overeenkomst die afwijkt van de algemene voorwaarden en derhalve primair geldend is. U dacht toch niet echt dat bij een rechter niet de vraag zou opkomen waarom de leverancier zelf een afspraak maakt die hij/zij later niet wenst na te komen, door zich te beroepen op de eigen voorwaarden waarvan hij in eerste instantie wenste af te wijken. Sec, zal de rechter bepalen dat de leverancier zich dan ook aan de gemaakte afspraak dient te houden.

Dus dds or "whatever your name may be" u bent of een gedupeerde en kunt hier uw grief melden, of u bent geen gedupeerde in welk geval ik u feliciteer met u vooruitziende blik, maar wel verbaasd sta te kijken wat u dan op dit forum te zoeken heeft met een discussie over algemene vorowaarden die u kennelijk ook maar met een persoon wenst te voeren?

klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Ook ik heb een bestelling gedaan (vac stofzuiger) bij bulkvoordeel, totaalbedrag 119,95. Levertijd ongeveer 10 dagen. Als ik in werkdagen reken, moet het a.s. vrijdag toch zover zijn, dat het pak mij moet bereiken!
Maar ondertussen heb ik alleen de bevestigingsmail gehad, 28 oktober j.l. en verder geen enkele reaktie gehad op mijn vragen.
Ook telefonisch geen kontakt te krijgen.
Ik vond hun website via een advertentie op marktplaats. Afgelopen weekend keek ik nog eens bij de advertentie en zag dat iemand bijna 1000 euro geboden had, met de naam: pasop oplichters!!! Ja, toen schrok ik even. Heb kontakt gezocht met betreffende bieder en daarvan kreeg ik één van de websites,die hier al is genoemd.
Zelf ga ik nog even afwachten. Maar als ik moet wachten tot de hele bulk stofzuigers verkocht is, dan moet ik nog heel lang wachten, want er staan geloof ik nog 160 te koop! :(

Verder zag ik ook bij www.internetoplichting.nl een bericht over een andere Kahn, W. Kahn ook uit Rotterdam. Misschien wel familie?
Afin, ik ga nog even duimen draaien achter de geraniums op wacht voor "het pak"!

Armani
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:28

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Armani »

Als iemand een email van de heer Kahn kan doorsturen dan kunnen we wellicht iets met zijn IP adres :wink: er staat immers altijd wel een deurtje open.... stuur maar even naar [email protected]

klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Armani,
Wat is dan de bedoeling van jou? Als je deze persoon nog meer mails wilt sturen, dan denk ik dat het geen zin heeft, want volgens mij zit zijn brievenbus al ontzettend vol met ongelezen mails van ontevreden klanten! :idea:

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

Ik ben vandaag naar de politie gestapt en heb ze alles uitgelegd..ik moet alleen terugkomen met een kopie van mijn afrekening dat ik wel echt betaald heb en emails die ik naar hem heb gestuurd!

ze zeggen dat het mogelijk is de dader te pakken maar ze moeten zoveel mogelijk informatie hebben dus iedereen die gedupeerd is stap naar de politie met alles wat je hebt zelfs een uitdraai van de site en hopelijk word deze *** opgepakt (als ik dat even grof mag zeggen..:) )


dus iedereen naar de politie!!!!!!!!! ik laat jullie verder weten hoe het is gegaan en ik wil ook graag weten wat er met die aangetekende brief is gebeurd..antwoord gekregen?

mvg

Jade

Wess
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:33

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Wess »

Wat moet hier nou nog over gezegd worden, werk van maken dus en zo snel mogelijk. Misschien is het mogelijk die rekening te laten blokkeren ?!
Jade heeft de meest wijze stap gemaakt zou ik zeggen, naar de politie met je handeltje , registreren en de rechereche er achteraan. (Als ze tijd hebben tenminste ) Is 't nog een aardige voor Peter R de Vries of zou die daar inmiddels te groot voor zijn ? Beetje sensatie kan geen kwaad om je geld weer terug te krijgen :x Wel balen van m'n quintezz, kan ik mooi naar fluiten .....en m'n centen natuurlijk!

gr Wess

Gesloten