Ja Hans A en dat is weer te merken ook, er komen weer een hoop strontvliegen vrij.Maar het blijft een feestdag: de deksel van de doofpot gaat langzaam open!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 7 november 10.30
Re: 7 november 10.30
Mensen alert blijven!!!
Jetsbasket zaait verwarring!
Indien hij beweert dat de schikkers een deel van hun geld terugkrijgen, behoort hij ook te zeggen over welk geld hij het erover heeft.
Bedoelt hij hiermede: het inleggeld, of onder protest betaalde gelden, of suggereert hij misschien hiermede dat een deel van de onbestaande restschuld terugbetaald wordt om de verwarring compleet te maken!
Mensen alert blijven deze dagen tot in december, op valse profeten.
De regels door Dexia zijn zodanig, dat je in feite "NIETS" terugkrijgt,
hoogstens met veel geluk , wat je buiten het contract om als supplement hebt betaald: dus een sigaar uit eigen doos. Indien het gaat om inleggeld, vergeet het maar!
Jetsbasket zaait verwarring!
Indien hij beweert dat de schikkers een deel van hun geld terugkrijgen, behoort hij ook te zeggen over welk geld hij het erover heeft.
Bedoelt hij hiermede: het inleggeld, of onder protest betaalde gelden, of suggereert hij misschien hiermede dat een deel van de onbestaande restschuld terugbetaald wordt om de verwarring compleet te maken!
Mensen alert blijven deze dagen tot in december, op valse profeten.
De regels door Dexia zijn zodanig, dat je in feite "NIETS" terugkrijgt,
hoogstens met veel geluk , wat je buiten het contract om als supplement hebt betaald: dus een sigaar uit eigen doos. Indien het gaat om inleggeld, vergeet het maar!
Laatst gewijzigd door Willems op 07 nov 2005 23:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Hebben die andere lease oplichters misschien ook geen aandelen gekocht?
dexia heeft wel divident uitgekeerd,dus neem ikaan dat ook aandelen zijn gekocht.
Aaron,dexia heeft wel divident uitgekeerd,dus neem ikaan dat ook aandelen zijn gekocht.
ik neem van Dexia letterlijk en figuurlijk niets meer aan totdat er kant en klaar bewijs op tafel ligt.....
Waarom publiceren ze op hun site sinds dit voorjaar de van AEX afgeleide dagkoersen niet meer van bijv. het AEX Plus Certificaat ??????
Er kan geen rust terugkeren tav Dexia voordat ze met de nodige bewijzen zijn gekomen. Ze kunnen die, als alles in orde zou zijn, heel simpel aanleveren.
Groet,
Elias.
Aaron,
Ook over de aandelen die eind december 2000 waren aangeboden. Of bedoel je iets geheel anders?
Ook over de aandelen die eind december 2000 waren aangeboden. Of bedoel je iets geheel anders?
-
als je dividend uitkeert betekent het nog niet dat je ook de aandelen hebt gekocht.
stel een aandeel heeft een dividend van € 1,25 kan iedereen zo zien
je hebt 100 aandelen daarvan in het contract zitten 100x€ 1.25 (min evt dividend belasting) storneer je toch gewoon naar de client!
heeft niets te maken of je de aandelen werkelijk hebt gekocht!
wiewatwaar
stel een aandeel heeft een dividend van € 1,25 kan iedereen zo zien
je hebt 100 aandelen daarvan in het contract zitten 100x€ 1.25 (min evt dividend belasting) storneer je toch gewoon naar de client!
heeft niets te maken of je de aandelen werkelijk hebt gekocht!
wiewatwaar
Ik ben benieuwd wanneeer Tros Radar de aankoopbewijzen nu eens behandeld in haar programma!Het is toch een consumentenprogramma,
betaalt door de consument met zijn belastingcenten?Of werkt Hertsenberg voor de overheid en het bankwezen.Waarom geeft Hertsenberg de consument geen meer zelfvertrouwen in deze zaak?
betaalt door de consument met zijn belastingcenten?Of werkt Hertsenberg voor de overheid en het bankwezen.Waarom geeft Hertsenberg de consument geen meer zelfvertrouwen in deze zaak?
Elias
Geplaatst op 07 Nov 2005 22:52 door Elias
Quote:.dexia heeft wel divident uitgekeerd,dus neem ikaan dat ook aandelen zijn gekocht
Aaron,
Op de eindafrekening had Dexia mij extra nog even divident in rekening gebracht, dus niets uit betalen. maar incasseren.!!!!
Janny
-
Ja, dat probeerde dexia bij mij ook.
Omdat van de aandelen (die ze dus niet hadden) geen dividend was uitgekeerd, zou ik dat dan maar moeten betalen aan dexia!
Zijn ze nu echt helemaal !!
Eerst willen ze dat je het onderwerp wat je van ze least zelf betaalt en dan willen ze ook nog dat jij daar dividend op uitkeert aan de bank ????
Waar blijft het strafrechterlijk onderzoek.. of gaan we hier ook Franse toestanden krijgen in ons rechteloos geworden land.
Waarom TROS Radar er niet nader meer op ingaat heeft A. Hertsenberg uitgelegd in het programma van Barend en Van Dorp enkele weken geleden.
Ze worden gewoon ook bedreigd.
Omdat van de aandelen (die ze dus niet hadden) geen dividend was uitgekeerd, zou ik dat dan maar moeten betalen aan dexia!
Zijn ze nu echt helemaal !!
Eerst willen ze dat je het onderwerp wat je van ze least zelf betaalt en dan willen ze ook nog dat jij daar dividend op uitkeert aan de bank ????
Waar blijft het strafrechterlijk onderzoek.. of gaan we hier ook Franse toestanden krijgen in ons rechteloos geworden land.
Waarom TROS Radar er niet nader meer op ingaat heeft A. Hertsenberg uitgelegd in het programma van Barend en Van Dorp enkele weken geleden.
Bedreigd? Door wie of waarmee?Waarom TROS Radar er niet nader meer op ingaat heeft A. Hertsenberg uitgelegd in het programma van Barend en Van Dorp enkele weken geleden.
Wat daar werd gezegd is dat een zaak of uitzending tegen bijvoorbeeld een grote bank of verzekeraar, adverteerders zou kunnen kosten. Dat is alles. Je kunt het via Talpa nog een keer bekijken; uitzending van 10 oktober, ongeveer op 13 minuten.
Wist je dat er mensen zijn die wel geld willen lenen om te schikken? Een lening om eerst alles te betalen en vervolgens een deel terug te krijgen? Maar ja, dat kan niet meer omdat ze gestopt zijn met betalen en daardoor een A2tje hebben bij BKR. Dus schikken kán niet meer! Mensen beseffen niet wat ze zichzelf kunnen aandoen met niet betalen! Ja natuurlijk zijn er aasgieren bij. Maar niet allemaal over een hanekam scheren JB! Fout advies gekregen sommigen en blind gevolgd. Nu de gebakken peren. Niet voor iedereen, maar een aantal wel helaas.Geplaatst op 07 Nov 2005 19:38 door Jetsbasket
wees blij als je wat van je geld terugziet stelletje aasgieren.
Je lijkt de fabeltjes krant wel faeks!
Iedereen die mij heeft opgelicht krijgt spijt!!!!!!
Iedereen die mij heeft opgelicht krijgt spijt!!!!!!
Bedreigd? Door wie of waarmee?
Ik denk heel voorzichtig gezegd, door die oplichtersbank of misschien de politiek.
Ik denk dat zij bedreigd geworden is met een Rechtszaak.
Nogmaals ik zeg dat heel voorzichtig, waarom zou het niet kunnen.?
Wist jij dat je onzin uitkraamt, feaks?!.Wist je dat er mensen zijn die wel geld willen lenen om te schikken?
Helemaal geen onzin faeks heeft wel degelijk gelijk kennissen van ons hebben idd geld geleend om hun restschuld te betalen om gebruik te maken van de Duisenberg-Regeling.
Dit klopt wel degelijk M V. Alhoewel ik erbij moet zeggen, niet zomaar blindelings gestopt met betalen maar op aanraden van een advocaat die de zaak in handen heeft.Wist je dat er mensen zijn die wel geld willen lenen om te schikken? Een lening om eerst alles te betalen en vervolgens een deel terug te krijgen? Maar ja, dat kan niet meer omdat ze gestopt zijn met betalen en daardoor een A2tje hebben bij BKR.
Dit klopt wel degelijk M V. Alhoewel ik erbij moet zeggen, niet zomaar blindelings gestopt met betalen maar op aanraden van een advocaat die de zaak in handen heeft.
Op die manier, aah aah!
Ik vind het een vreemde gang van zaken, maar goed als een Advocaat dat zegt dan zal het "wel goed zijn".
In ieder geval voor de advocaat