LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAL versus Tros Radar

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Re: PAL versus Tros Radar

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Tros Radar heeft in de afgelopen 2 jaar,de vergunningen en de aankoopbewijzen niet behandelt in haar programma en toch heeft Piet(PAL) een goede band met de redactie van Tros Radar.Rara hoe kan dit?Am I missing something?Wat is die Piet een slijmbal!Waarschijnlijk omdat hij morgen z'n gezicht 2 minuten mag laten zien in het programma.Piet mag natuurlijk niets zeggen over de aankoopbewijzen
anders had hij dat de vorige keer al gedaan toen hij ook in het programma was.En dat noemt Piet een goede band met de redactie.
Who is he kidding?

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Dejongh, als je zoveel kritiek op Piet hebt, doe jij dan maar eens uit de doeken hoe het dan wèl zou moeten. Volgens mij ben jij een van die spreekwoordelijke "beste" stuurlui, die aan wal staan.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 13 Nov 2005 15:58 door justice man 007

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi MV (Monoment Valley)

Ik schat dat dit aandelenlease verhaal langzaam ook tegen het einde begint aan te lopen.
De druk op een uitspraak door de Hoge gerechtshoven en de Hoge Raad moet ertoe leiden dat er binnen 2-3 jaar een basis richtlijn licht waar iedere kantonrechter zich aan moet houden dus ook dhr. mr. Strengers (kantonrechter Amsterdam) en dhr. Nijhuis (kantonrechter Arnhem).

De grote groep is middels het Dexia Aanbod (2003) en de Duisenbergschikking (2005) klaar, en de overgebleven groep die niet veel groter dan 25.000 mensen zal zijn zal via een collectieve of individuele uitspraak alsnog worden voorzien.

Oftewel het kaf wordt van het koren gescheiden en vrijwel alleen de echte gedupeerden zullen de stap naar de rechter stappen c.q. hun procedure voortzetten.
Iemand die precies wist wat die deed is allang blij met een kwijtschelding van de restschuld of 2/3 daarvan, maar een echte gedupeerde zal altijd verhaal/ zijn gelijk van oplichting/ misleiding etc willen halen via de rechter.
Dat bedoel ik nou Justice Man.
Mensen die hier op het forum lopen te tieren en te schreeuwen naar andere mensen alleen omdat je niet met ze meepraat, die zullen het zeer zeker niet winnen, want mensen die hier al zodoen doen het straks ook in de Rechtbank indien zij in persone moeten verschijnen.
Opmerking van Willems: Monument Valley door hierop het forum uit te vechten win je de rechtszaak, oh ja.? Als dat zo is, zullen wij dan ook meedoen, dan leven we als een God in Frankrijk.
Een echte gedupeerde laat zich ook niet kisten die gaan ervoor.
Ik kan mij wel een situatie voorstellen dat een gedupeerde door de emotionele toestanden een fout maakt door te schikken, maar wat jij al zei, uiteindelijk komt zo'n iemand er wel op terug en pakt ook de handschoen op.
Ik durf hierbij te zeggen, let maar eens op wat er gaat gebeuren als Arnhem gegeven moment de uitspraak doet dat de bank geen aandelen ingekocht had, hoeveel mensen buitenom de gedupeerden als nog naar de Rechter stappen.
Groet, Monument Valley

*

Ongelezen bericht door * »

dejongh1 kom over vier en een halve maand nog eens terug. Dan is het namelijk wel 1 APRIL, kikker in je bil......wat een mop zeg!

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Valley,

Jij verdraait mijn woorden! Wat ik zei is: dat dit forum is ook bekend bij
advocaten en rechters, die mede hun zienswijze zouden kunnen beïnvloeden! Ook jij moet leren lezen en ruim begrijpend, voordat je hier de Samaritaan wil uithangen.
De feilloosheid, die jij hier op het forum pretenteert, moét een vergissing zijn, het lijkt meer op slordig doordraven!Valley!!!!

dejongh1

Eerst probeerde Hertsenberg ons de Duisenbergregeling aan te smeren op de TV.En nu Hertsenberg een inschattingsfout heeft gemaakt met
Bruneel(dexia) en Lemstra(SLV) probeert zij het goed te maken met
een huichelachtig kleinschalig gebeuren op het internet maar niet op de TV!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Verdraai ik jouw woorden Willems?

Hier is jouw context;

Valley, vergis je niet, indien je niet in staat bent, dit forum clean te houden, sta je met lege handen, omdat hier is het front
waar het uitgevochten wordt. Win je hier dan win je ook bij het gerecht
Dus jij geeft wel degelijk aan dat jij denkt om het uit te vechten op deze front dat je een rechtszaak wint.
Het front is ergens anders en niet op deze forum.
Bedoelde jij het anders dan moet je het beter verwoorden.
Ik ben benieuwd wat een ander ervan vindt.
Jij bent zo'n mannetje als iemand niet naar jouw mond praat begin jij gelijk te tieren en te schreeuwen.
Ik hoop vanganse harte dat jij straks een rechtertje krijgt die jij kan imponeren met je getier en geschreeuw, ik persoonlijk ben niet echt onder de indruk van jou.
Dan maar hopen dat je niet in Amsterdam woont en rechter Strengers krijgt, dat is al een niet zo lekkere snuiter, die zal dan ook niet onder de indruk zijn van jou.
Het ga je verder goed Willems met al wat je doet.

dejongh1

Ik lees op de teletekst van Tros radar; 'live webcast waarin we praten over aandelenlease'.Dat doen we al meer dan 2 jaar op deze website en Tros radar heeft er niets mee gedaan.Zo wat is er zo bijzonder aan vanavond?
Dat met die turkse hotels werd 2 a 3 keer achter mekaar uitgezonden op de TV betrekking hebbend op hooguit 2 miljoen euro schade.Aandelenlease gaat over 3 miljard euro schade en we komen niet verder dan de website van Tros radar.Dan klopt er toch iets niet?Of
zie ik dat verkeerd?

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Hahahahaha Willems is er ook weer, man wat kan je toch als een volslagen idioot uit de hoek komen, de strijd wordt hier op het forum gestreden hahahahaha rare knakker ben je.

Win je hier, dan win je ook voor het gerecht...hahahahahahha
Als deze belachelijke gedachtengang ook maar enigzins waar zou zijn, dan kun jij beter direkt welke rechtzaak je dan ook begonnen bent, staken!!!

Waar haal je al die onzin toch vandaan? Men zal je in ieder geval nooit de bijnaam "klein duimpje" meegeven, want die duim waar jij zo graag uit zuigt moet wel enorm zijn.

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

dejongh1:
Aandelenlease gaat over 3 miljard euro schade en we komen niet verder dan de website van Tros radar.Dan klopt er toch iets niet?Of
zie ik dat verkeerd?
Volgens mij klopt er inderdaad een heleboel niet en dat zie je dus NIET verkeerd !

In de legiolease-affaire zijn een aantal megabanken/-ondernemingen op smerige wijze betrokken. Heimelijk ( of zelfs openlijk ) gesteund door belangrijke politieke gezagdragers en toezichthouders met een berg boter op hun hoofd. En die gaan met z'n allen niet graag voor gaas, vooral niet op juridisch vlak en hebben alle belang om de beerput dicht te houden. Honderdduizenden gedupeerden ten spijt...

En daarom mogen we al meer dan vijf jaar niet "even" tot de kern van de zaak komen.

Elias.

Gesloten