Pagina 2 van 3

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 04 dec 2005 21:41
door hoffie
het is een schandalige en misselijke zaak dat UPC de nieuwe snelheden publiceert op haar eigen website en daarbij vermeldt dat deze zullen gelden medio december!

Wat een vreselijk bedrijf toch, als ik Agro of Hoffie zou heten zou ik zeer gelukkig wezen klant te zijn van die superieure en fantastische KPN!
Wat fijn dat je weet wat ik denk en doe Mischa.....

En ehhhh staat er ook bij dat UPC aan traffic shaping doet op die prachtige webside van ze??????????

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 04 dec 2005 22:05
door Mischa0320
Website met een D .... webside ?????

Och och och.

maar hoort eigenlijk wel bij je posting style en al je antwoorden.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 04 dec 2005 22:16
door IkBenJan
Die D kan niet inderdaad. Maar ondertussen ontwijk je wel de vraag. Het past wel een beetje bij wat jij continu over UPC weet te melden. Sterker nog: het past heel goed bij de manier waarop UPC het zélf doet...

Mooi hoor, dat je een lekkere gigasnelheid hebt naar alle benchmark-sites ter wereld, maar tegenwoordig wil de surfer ook wel eens een mp3-tje ophalen, een programmaatje downloaden, een spelletje doen, of een gemiste nieuwsuitzending zien. Dat je daarvoor beter met je stoffige 1200 baudmodempje in kan bellen bij een gratis provider, staat dat ook op de UPC-site vermeld?

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 05 dec 2005 09:32
door Mischa0320
Een CD koop ik in de winkel en inderdaad, ik kijk wel ees een gemiste uitzending op televisie. Ik ken echter jullie problemen niet, omdat ik ze zelf niet heb. Als ik een gemiste uitzending bekijk, verloopt die vlekkeloos en snel.

Vandaar toch steeds die ascociatie met UPC. Vind ik een beetje makkelijk. Ik zeg toch ook niet tegen mensen die dagelijks over UPC klagen: Jij, jij werkt voor KPN !

Ik bied evenwicht, voor elk zeikbericht een positief bericht. Vevelend nou hé?

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 05 dec 2005 10:31
door hoffie
Ik bied evenwicht, voor elk zeikbericht een positief bericht. Vevelend nou hé?
Grin zeuren over een typefoutje biedt evenwicht????????

Maar waarom ga je niet in op traffic-shaping???????

Google eens, en je komt er achter wat het is :lol:

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 05 dec 2005 18:51
door jacquelientje
Het klopt dat UPC zijn snelheden gaat verhogen. Daarmee zijn ze dus sneller dan ADSL

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 06 dec 2005 00:23
door agro
Het klopt ook dat de snelheden van ADSL nog dit jaar worden verhoogd, en dan zijn ze niet meer sneller dan ADSL.
Kijk eerst eens uit je doppen eer je iets beweert wat kant noch wal raakt.

Alleen de nieuwe snelheden heeft upc al de website vermeld, en KPN is zo fair om de nieuwe sneljheden pas te vermelden als ze daadwerkelijk zijn doorgevoerd.

Wat de het evenwicht van mischa betreft, deze bestaan er hoofdzakelijk uit om iemand die het niet met haar eens is en haar met feiten confronteerd, welke haar stellingen onderuithalen verrot te schelden en allerlei verwensingen toe te slingeren.

Overingens heeft Mischa nog steeds geen antwoord op de vraag van hoffie gegeven, of probeer je met je nieuwe nic hiermee de boel af te leiden, en er weer onderuit te komen.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 09 dec 2005 18:38
door hvddam
Even Apeldoorn bellen is er de laatstste maanden niet meer bij sinds diverse buren en ik zeer frequent worden geteisterd door een dode telefoonlijn. Als je de helpdesk belt (mobiel bellen dus) moet je eerst het hele protocol van vragen doorlopen. Je bent zo een kwartier verder, maar het lost niets op. Na een paar uur werkt de telefoon weer, maar een of twee dagen later is het weer precies hetzelfde. Enige financiele compensatie staat er niet tegenover.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 15 dec 2005 13:41
door hvddam
Eerst waren er tijdelijke verstoringen. Nu zit ik al bijna een week zonder telefoon. Er is sprake van een "blokstoring" die wel opgelost zal worden, maar we kunnen helaas niet zeggen wanneer.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 24 dec 2005 20:50
door Pottertje
Mischa Misha, je hebt al net zo weinig niveau als dat bedrijf waar je zo gek op bent.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 12 jan 2006 21:41
door Henny Nijland
Ook meerdere keren problemen gehad met telefoon van UPC. Op gegeven moment met mobieltje gebeld tot beltegoed op was en na opwaarderen weer bijna de helft verbeld. Totaal ruim 25 euro. Deze kosten worden niet vergoed, wel de dagen dat we niet bereikbaar waren, maar hoe kan ik dat aantonen?
Dit kan echt niet zo. Overweeg naar een ander te gaan.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 06 feb 2006 20:46
door Uranus
Beste Mensen,

Nou dan zijn jullie ALLEMAAL nog te duur dus. Veleste duur. Ik betaal voor een tot 20 Mbit een bedrag van € 49,95 inclusief ADSL lijn. Daar heb ik voor gratis 24 uur per dag van vast--> vast bellen; mobiele telefoonnummers zijn 7 ct per minuut met 3 ct starterstarief en 0900 kost wat het kost als het om informatienummers gaat.

Dus dan weet ik niet wat jullie allemaal hebben, maar ga eens kijken op de netwerken van Wanadoo; Versatel; Compuserve of Tiscali zelf. Zij hebben allemaal ook hun eigen netwerk buiten de KPN om. Dat wat je alleen hoeft te hebben is een Belbudget voor € 9,67 om te beginnen en de rest wordt in orde gemaakt door de desbetreffende ADSL provider.

UPC is in ALLE gevallen geen optie. Dat zijn oplichters.

Groet,

Uranus.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 08 feb 2006 12:27
door Chima
Maar natuurlijk Uranus,
Alsof de door jou genoemde berdrijven lekker bezig zijn. Ik kan zo mensen noemen die veel problemen met o.a. versatel en Tiscali en Wanadoo. En dat 24 uur per dag gratis bellen is bij wanadoo ook al achterhaald!!!

Dus
Punt 1 je bent slecht geinformeerd
Punt 2 had je beter het eerst het forum kunnen lezen op zoek naar klachten over de door jou genoemde bedrijven.
Punt 3 moet je dit nou echt in elk topic over UPC posten?

Oh ja, die 20mb is ook maar relatief want dat haalt niemand!!

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 08 feb 2006 13:26
door Uranus
Inmiddels geldt dit wel voor Wanadoo. Ik heb nog nooit telefoonklachten bij Tiscali gehad en bij Versatel ook niet en ik ken ook mensen, die het wel hebben gehad. Doch, ik zie wel de veelvoudige storingen die UPC op het netwerk heeft ben ik bij Tiscali, wanadoo en bij Vfersatel nog nooit tegengekomen. Alleen het prijsverschil is al genoeg om UPC geheel te vergeten.

Ik hoop hiermee een zuivere reactie geplaatst te hebben.

Teken ik,

Uranus.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 08 feb 2006 14:00
door Chima
Daarbij vergeet je misschien dat UPC het veelvoud aan klanten heeft dan de door jou genoemde bedrijven bij elkaar. Ik denk dus dat procentueel gezien het aantal klachten niet ver uiteen zal liggen.

En zo'n gigantische prijsverschillen zijn er op dit moment niet.

Ik ken iemand met versatel en is absoluut niet tevreden over de kwaliteit van de TV uitzendingen. Met name de voetbalkanalen.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 08 feb 2006 14:37
door Uranus
Nou alleen voor de boekhoudkundige wantoestanden en de te dure variabele kosten plus het feit dat het Kabel is en ngeen ADSL, waar je veel sneller aan de beurt komt met downloaden dan je dat je het met Kabel hebt.

Verder ga ik niet in zee met oplichters als UPC. Dus dat is wel heel erg simpel. Ik heb er zelf alles van ondervonden en meegemaakt met dat bedrijf. De klant is alleen bij hun een product die geld in het laatjes brengt, maar je kan natuurlijk niet van oplichters verwachten dat ze service gaan verlenen.

Groet,

Neptunus.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 10 feb 2006 01:03
door KoppieKoppie
Over opzeggen: Ik vond een opzegformulier (.pdf) op de UPC site (http://www.upc.nl/), door onderaan "downloads" aan te klikken. Het staat in het lijstje met formulieren onder Customer Service. Weet niet of het ook werkt als je dat opstuurt natuurlijk.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 10 feb 2006 04:33
door Uranus
Dat heb ik ook geprobeerd. Ik heb het netjes uitgeprint en aangetekend opgestuurd, waardoor ik twee weken later het verwiujt kreeg dat ze het zogenaamd niet ontvangen hebben. Dat kan dus niet want je moet aan de deur ondertekenen voor ontvangst, maar wat doen die slagersvakschool lieden, of boeren, dat kan ook, ze nemen het gewoon niet van de post aan en dan zit je dus weer met het probleem. Daarna (dat is een truc natuurlijk, stuur je diezelfde brief weg op een normale manier en dan zou je zeggen dat die truc werkt, maar ze worden gewoon achteloos de prullenbak in gesodemieterd. Wat wel helpt is dat je zegt voor een onbepaalde tijd in het buitenland te gaan wonen. Dan trekken ze namelijk altijd aan het kortste eind.

Groet,

Uranus.

Re: telefonie van upc

Geplaatst: 01 apr 2006 12:32
door Uranus
Bij UPC lage kosten? Nu gaat het me te bond worden!!

Ik heb Compuserve 8 mbit internet en telefonie voIP. Ik betaal aan een totaalbedrag per maand € 34,95. Ik heb echt die 8 Mbit nodig gezien het feit, dat ik heel veel moet downloaden vanuit mijn werk. Dus dat moet. De telefonie is 24 uur van vast-->vast gratis. Dat betekend, dat ik niets betaal. Jullie alleen maar de avonden en in de weekenden. Ik heb eens gebeld naar de omschakellijn van ADSL naar Kabel (dat is naar mijn mening al een achterstand) en ze zeiden, dat ik dan 50,= terug zou krijgen, wanneer ik dat deed. Toen ik vroeg hoeveel ik zou moeten betalen was dat € 58,= aan vaste kosten. Dan heb ik nog geeneens gerekend het feit, dat ik dan ook nog eens met die UPC voor mijn bedrijf ook nog vaak zou moeten bellen; immers business as usual, dan betekent dat van vast-->vast € 300,= bij UPC als meerprijs per maand, want als ICT-er moet je heel vaak installaties verrichten die je ook achter je PC kan doen met internet aansluiting en met Hulp op Afstand. Dat zou dan betkenen dat ik dan € 3600,= per jaar aan telefoonkosten, die ik dus nu niet heb zou moeten betalen plus de meerprijs van 58,= - 35,= (wat ik nu betaal) = 23,= per maand x 12 = € 276,=. Dus € 3600,= + € 276, = € 3.876,=. Daar kan ik per jaar een hele lange vakantie van houden..........

Kwaliteit van Compuserve..... NOOIT uitval telefoon en de snelheid van het internet, daar houden ze zich maar in positieve zin niet aan. Ze zeggen 8 Mbit te geven, maar in de praktijk loopt het 10 zelfs 11 Mbit.

"Nou Hans"(volgens de reclame)..... overstappen? Je krijgt in de praktijk 3 Mbit meer; je bespaart voor de vaste kosten 23,= per maand en wat de variabele kosten betreft € 300,=, omdat je van vast-->vast gratis belt voor 24 uur per dag.

Kijk maar eens op www.compuserve.nl en klik maar eens op ADSL en dan eigen netwerk. Of bij providers als Wanadoo; Tiscali en Tele2.

Succes,

Uranus.


Re: telefonie van upc

Geplaatst: 01 apr 2006 12:43
door Uranus
Beste Chima,

Nou dat weet ik niet. 3,3 ct per minuut overdag buiten de regio en 2,2 ct per minuut binnen de regio. Wat ik al daarvoor zei dat kost mij in vaste kosten per jaar 276,= en 3600,= per jaar extra wanneer ik op UPC overga. Dus je boort jezelf een hele lange vaklantie door je neus. Ik betaal dat liever niet..... :D Dus wie snijd zichzelf nu in de vingers....

Dat noem ik nu zonde......

Groet,

Uranus.