Nee klopt, maakt geen flikker uit.
Verder alles goed met je Rudy? Iedereen die het niet met je eens is, is nog geen homo of lesbi hoor.
Wat zouden we er dan veel hebben op dit forum.
Man leer je eens eerst normaal te gedragen!!! Heb je geen opvoeding gehad? Voed jij zo ook je kinderen op?
Geplaatst op 16 Nov 2005 14:04 door Willems
------------------------------------------------------------------------
Dan moet je ook niet provoceren met je ongepaste aan en opmerkingen.
Voldoende opvoeding en zelfs meer dan jij en ik weet wanneer en hoe ik moet reageren. Kennelijk hebt jij een zeer verdachte opvoeding én een grote mond, eerst moedig provoceren en niet opgewassen zijn tegen "lik op stuk". Huil maar verder rustig uit ik heb geen medelijden met grote smoelen en lege doppen!
Als je uit jouw belevingswereld terug komt in de echte wereld moet je juist geen zelfmedelijden hebben, maar dan zou je dolblij moeten zijn dat je ontsnapt bent uit die duistere wereld.
Ik vind het wel een mooi proza van de heer W.
Er komt eens een keer geen flikker in voor tenzij Machiavelli er eentje was, daar gaan nog allerlei theoriën over.
En Janneke in Antwerpen zijn flikkers Jannettekes, vandaar natuurlijk de verwarring!!!
Nu ben je aan het moraliseren en hoe:"Klopt Willems, eigenlijk ben JIJ commentaar onwaardig, goed dat je zelf inziet".Zo voel je je machtig en zelfzeker. Vind ik prima hoor!
Wat verwacht jij nu van mij na zo'n opmerking?
Minstens zal ik willen zeggen: Indien dit taalgebruik het resultaat en gevolg is van jouw hoogstaande opvoeding, geef mij dan maar een hottentotter!
Jan tot hier, voor anderen ga ik met zeer grote bocht uit de weg en ze liever laten voor wat ze zijn!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 16 nov 2005 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Ja inderdaad het zou de Tros sieren om jou postings eens door te nemen. Dat zou dan misschien de volgende goede daad van de Tros opleveren. Namelijk Jou discriminerende mond SNOEREN
God schiep de mens naar zijn beeld en gelijkenis, die 'goddelijke vergissing' is Willems zelf met zijn niet aflatende homohaat. Ad is al ruim 25 jaar zielsgelukkig met zijn 'goddelijke vergissíng'.
Willems heeft zijn theorie, prima zou ik zeggen.
Zijn denkbeelding dat Zalm in de raad van bestuur van KPN zit is lachwekkend. Dat mag hij niet eens en als beursgenoteerde onderneming is dit ook zo op te maken uit de jaarrapporten waar de namen van de bestuursleden in vermeld staan. Zalm heeft ooit wat aandeeltjes KPN van de hand gedaan. Deze behoren volgens Willems toe aan de leasecontracten. Prima zijn visie, werkelijkheid bewijst anders.
Willems moet je niet aanvallen, daar kan hij niet tegen, dan gaat hij schelden en mensen voor homos en dergelijke uitmaken. Onderzoeken hebben uitgewezen dat bij dit soort figuren dit veelal een uitingsvorm is van onderdrukte sexuele gevoelens.
Gezien zijn reacties op kritieke postings richting hem en zijn taal hierin blijkt ook zijn eigen onvermogen. Schelden grote bek om zo de criticaster te pogen mond dood te maken. Gebrek aan overredingskracht ligt hier aan ten grondslag. Immers hij is niet in staat via argumentatie zijn beweringen te onderbouwen. Hiermee maakt hij zichzelf alleen maar ongeloofwaardig en een clowneske vertoning.
Schermen met zgn hogere economische opleiding mag hij doen, ik weet wat ik aan diploma's heb en van welke universiteiten. Ik weet dat Willems deze universiteiten hoogstens tijdens een toeristische rondleiding van binnen heeft gezien. Als hij al de oversteek naar Amerika gemaakt heeft.
Willems ik heb een Ph.D. in Economics and Law van Berkeley en daarna een MBA in international business behaald op Harvard University. Dus kom maar met je Tilburg Universiteit vroeger bekend onder de initialen ***. (katholieke universiteit tilburg)