| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorkeurbehandeling toezichthouder (16-11-2005)
Re: Voorkeurbehandeling toezichthouder (16-11-2005)
Heel simpel Wreker, als het verliesgevende kontrakt juridisch aanvechtbaar is dan is het winstgevende kontrakt om exact dezelfde redenen juridisch aanvechtbaar.
Ik hoop dat je het nu wel kunt volgen.
Ik hoop dat je het nu wel kunt volgen.
Over faeks wil ik kort zijn: bekijk het maar
Het winstgevende contract heeft bij toeval gedaan wat er beloofd is, dus waarom zal iemand dat aanvechten?
Wat dacht je van Dexia?????Het winstgevende contract heeft bij toeval gedaan wat er beloofd is, dus waarom zal iemand dat aanvechten?
En hierin geef ik ze voor de volle 100% gelijk.
Overigens het gaat om het kontrakt, niet om het resultaat wat dit kontrakt heeft opgeleverd.
-
Notenkraker
Nu de rechter ook nog, Idaho! Maar dat ben jij gelukkig niet, evenmin als Dexia.
Gelukkig ben jij die rechter ook niet, meneer notenkraker 
Idaho, dus Dexia gaat zijn eigen contracten aanvechten?Wat dacht je van Dexia?????
En hierin geef ik ze voor de volle 100% gelijk.
Als ze volledig op de verliesgevende kontrakten bakzeil halen, dan zouden ze gek zijn als ze het niet deden.
-
Notenkraker
Deden ze het maar! Dat zou betekenen dat van geëindigde contracten met een minimale winst OOK de inleg zou moeten worden terugbetaald!
Daar had eigenwijze Idaho nog niet aan gedacht ...
Daar had eigenwijze Idaho nog niet aan gedacht ...
Yo Brammetje Stoker, lees nu eerst eens goed en probeer dan eens wat zinnigs uit die broodmolen van je te persen.
Als een kontrakt op juridische gronden moet worden teruggedraaid, dan zou dat ook voor de winstgevende kontrakten moeten gelden, wat maakt het uit of er een paar tussen zitten met een minimale winst.
Het gaat om het juridische aspect, ik weet niet of het mogelijk is om reeds afgerekende kontrakten terug te draaien, maar in jouw geval kan een mens alleen maar hopen! Kleine schraper.
Als een kontrakt op juridische gronden moet worden teruggedraaid, dan zou dat ook voor de winstgevende kontrakten moeten gelden, wat maakt het uit of er een paar tussen zitten met een minimale winst.
Het gaat om het juridische aspect, ik weet niet of het mogelijk is om reeds afgerekende kontrakten terug te draaien, maar in jouw geval kan een mens alleen maar hopen! Kleine schraper.
-
Notenkraker
Hoop doet leven, domme Idaho.
En vergelijk mij liever niet met een "kleine schraper" maar veeleer met een flinke schuldeiser. Van Dexia wel te verstaan.
Als Dexia dit aan mijn vrouw zou voorstellen, gaat zij onmiddellijk (en graag!) accoord.
Als Dexia dit aan mijn vrouw zou voorstellen, gaat zij onmiddellijk (en graag!) accoord.
Ha, o grote gedupeerde, ik moet af en toe toch zo om je lachen. Hoe naief kun je zijn?
Nou, laat de rechter maar over jullie kontrakten oordelen, die weet ongetwijfeld wel raad met types zoals jij.
Helaas zullen we dat niet te horen krijgen.
Nou, laat de rechter maar over jullie kontrakten oordelen, die weet ongetwijfeld wel raad met types zoals jij.
Helaas zullen we dat niet te horen krijgen.
Juiste opmerking Idaho van PAL krijg je nooit te horen hoe hun zaken er voor staan 
Wie snapt het nog?
Fortisbank gaat een claim bij de staat leggen, omdat zijzelf hun klanten hebben opgelicht, en Dexia gaat haar eigen contracten aanvechten.
Fortisbank gaat een claim bij de staat leggen, omdat zijzelf hun klanten hebben opgelicht, en Dexia gaat haar eigen contracten aanvechten.
wat nou als de rechter fortis in het gelijk stelt krijgen de gedupeerde van fortis dan het geld terug van de overheid?
-
Notenkraker
Nee, andre, in dat geval moet het Rijk aan Fortis betalen en Fortis op haar beurt aan de gedupeerden. Maar zie jij dat snel gebeuren?
Het eerste niet, maar het laatste wel.