LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zinnigheid forum

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Eddie2 »

In dit land regeert Bakellende, deze 'vooraan in de kerk' persoon zorgt voor die onvrede, en ik vind het nogal zielig van de moderator dat hij of zij mijn tegenopmerking naar die castlefiguur heeft weggehaald. De castlegay beledigd mij en ik mag daar kennelijk niets op terug zeggen.

Ook ik heb betere dingen te doen dus ook dit was mijn laatste bericht op dit flutforum.

Tabé

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door tienepien »

Het is ontzettend jammer dat dit forum niet beter gemodereerd wordt. Er worden namelijk best zinnige dingen gezegd, waar beide "kampen" zich in kunnen vinden.

Er staan hier teveel berichten van zwammers die ook nog eens drammerige beledigingen rondspuien. Op een forum als dit, waar veel mensen komen, moet er veel beter en regelmatiger ingegrepen worden. Er was bijvoorbeeld een dubbel topic over olvarit e.d. en na ongeveer een maand word een van de twee gesloten met de opmerking dat er al een dergelijk topic is. Dat heeft natuurlijk geen zin... Helaas is dit maar een voorbeeld van slecht modereren.

Misschien is een meldpunt een optie, een extra subforum waar mensen kunnen aangeven waar iemand over de schreef gaat, zodat er snel opgetreden kan worden. Dan zouden dit soort discussies een stuk beter worden.

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

JOEPIE

Die reintegratiedetective dombo heeft er nu geloof ik echt voor gezorgd dat niemand meer op dit forum kijkt.

Geef die kerel een ip ban

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door S. »

Misschien is een meldpunt een optie,
beetje verborgen, maar via dit:
[email protected]
kun je melding maken van wantoestanden op dit forum.

Is overigens te vinden onder het kopje "uitleg" bovenaan.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door tienepien »

okeej dan, dat wist ik niet :)

ik zat zelf meer te denken aan een appart subforum, zodat er niet heel veel mensen over hetzelfde hoeven te mailen, maar dit kan natuurlijk ook.

kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door kidcat »

Kid houdt het ook voor gezien.
Er is onderhand vrijwel niks zinnigs meer te vinden op dit forum, jammer....

Eddie, Langhaar, Tomaatje: good luck.

Oude Rot en Lichtje: sterkte!
Hoop nog eens wat van jullie te horen.

Alle goeds,

Kid

justus
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 okt 2005 14:47

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door justus »

Beste mensen,

Ik denk dat een forum goed geleid moet worden door een moderator. Echter zijn het de forumleden zelf die zoveel mogelijk kaf en koren moeten scheiden. Met je geheel terug te trekken geef je het eigenlijk op. Dat is struisvogelpolitiek.

Ik vind dat reïntegratie goed is als er ook goede mensen opzitten. Bovendien moeten er natuurlijk banen zijn. Ook geld moet er zijn en dat is er wel maaaaaaar, dan kun je beter in Nigeria of in Tanzania wonen dan in Nederland. Er gaat jaarlijks van onze belastingcenten 4,2 miljard Euro naar ontwikkeling toe. Nederland hoort tot de koplopers met zijn bijdrage, wat dat betreft kun je Balkenende géén Potter noemen, anders had hij het geld wel gebruikt voor noodzakelijke voorzieningen hier in ons thuisland. Als je nagaat wat je daar allemaal voor werkwillige werklozen kunt doen. Het opzetten van kleine bedrijfjes, Staats-overbruggingskrediet voor kansrijke bedrijven die door moeilijke jaren geen geld meer van de bank krijgen.
Prinses Maxima zien we in Brazilië micro-kredieten verstrekken, waarom niet hier ook. Wij hebben toch ook onze rechten?? Als niet iedereen protesteert, zowel werkenden als werklozen blijft het subsidiebeleid overeind. Er komen al signalen van hulpverleners die na terugkeer in Nederland, schande spreken van de verspilling, bureaucratie en corruptie in de landen waar ons geld heenstroomt.

Justus 4all

kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door kidcat »

AMEN !

En wat die struisvogelpolitiek betreft.... eigenlijk heeft u daar wel een beetje gelijk in. Toch heb ik het gevoel dat het forum zo'n beetje op sterven na dood is, helaas... Je ziet dat er tussen de laatste reactie en die van u 3 dagen zitten. Dat is wel eens anders geweest.
De kern ( en daar reken ik mezelf wel een beetje bij :wink: ) valt er steeds meer tussenuit.
Zelf heb ik best wel goede adviezen gehad hier, en daar ben ik blij mee.
Maar je wordt zo gallisch van het oeverloze geouwehoer door bepaalde irri's... Vandaar.

Maar misschien komt het nog goed, Ik hoop het van harte!

Groet,
Kid

TS
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2006 12:18

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door TS »

Heb je het al gehoord? In Arnhem hebben mensen in een uitkering een politieke partij opgericht. ze zijn tegen de uitsluiting van groepen in de samenleving. Zij doen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in maart. Voor zover ik weet is dit uniek en nog niet eerder in Nederland voor gekomen.

t.s.

Gesloten