LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Randall van Poelvoorde

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Randall van Poelvoorde »

Beste Kees,

Een reactie plaatsen op het weblog is ALTIJD mogelijk en zal nooit worden geweigerd tenzij off-topic of nodeloos kwetsend. Stuur je reactie anders aan mij dan plaats ik hem.

Vriendelijke groet,
Randall
Independer marketing

Har

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Har »

Randall
Independer marketing

Is hij echt iemand van Independer??


Waar blijven de toegezegde gegevens van een week of 3 terug van Independer??, na het invullen van de lijsten .

Antwoord: Te Druk :twisted:

Mirna

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Mirna »

Zojuist naar Radar aan het kijken. Er wordt gezegd dat je gratis zietekostenpolissen kunt vergelijken. Daarnaast wordt er ook nog gezegd dat deze site altijd beschikbaar is. DUS NIET!!!

Hou dan s.v.p. je mond als je dit niet waar kunt maken. Ik had altijd een 'hoge pet' op van jullie programma, maar dit valt enorm tegen!!!

Groeten,
Mirna

chamel

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door chamel »

Je kan toch ook gratis een vergelijking maken??? In tegenstelling tot de nieuwe site van de consumentenbond.
En dat de site nu even niet bereikbaar is lijkt me niet gek als iedereen die de uitzending heeft bekeken daarna allemaal tegelijk inlogt.

Ik heb al verschillende vergelijkingen gemaakt bij de site van independer en nu voor het eerst ligt de site down bij mij, in tegenstelling tot andere vergelijkingssites waar ik nog niet eens binnen heb kunnen komen, zoals kiesbeter, of die van de consumentenbond.

En dan is kiesbeter nog wel van mijn geld gemaakt en zou ik voor die van de consumentenbond ook moeten betalen

Gast

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij doet ie het gewoon weer. Niet meteen kankeren dus!

lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Ja, de consumentenbond heeft ook ontdenkt dat er aan de nieuwe Zorgverzekering te verdienen valt. 10 euro voor niet leden hoorde ik bij Radar zeggen, 5,60 voor mensen die wél lid zijn van de consumentenbond, maar niet lid zijn van Bond Online. Waar kan ik mijn abonnement op de consumentenbond opzeggen, of had dat voor 15 november gemoeten, net als bij de ANWB?

Nielsart

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Nielsart »

Ik ben gelukkig niet de enige :D maar wil wel even melden dat ik het niet kies vindt om door te linken naar Independer en het in de uitzending met veel bombarie te presenteren als de eigen site!
Independer (overigens wel goede ervaringen mee) is uiteindelijk ook een commerciele tussenpartij.
Voor wat betreft kwaliteit, inderdaad niet erg onder de indruk. Beetje zelf zoeken en je komt goedkoper uit. Independer ook niet specifiek en gedetailleerd genoeg.

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

Independer is inderdaad gewoon tussenpersoon net als wij. Ze durven alleen niet onze premie te vermelden omdat ze niet voor ons kunnen bemiddelen ofwel ze verdienen niets aan ons! Helaas worden wij bij alle zgn onafhankelijke vergelijkinssites geboycot om die reden.

Alleen jammer dat ook tros radar hier aan mee doet.

Daarom hier maar: www.informatieziektekosten.nl heeft de restitutiepolis van Delta Lloyd voor iedereen beschikbaar voor 82,47 per maand en verslaat daarmee Anderzorg en alle anderen.

Tandartsdekking: 100% van je nota tot verzekerd bedrag. AV pakket compleet: 100% fysio

Tot slot: garanties op operatie (2 weken) fysio (2 dagen) nota verwerkt (5 dagen) etc, kortom een goed product voor een goede prijs!

Nee, ik ben niet van Delta Lloyd en Ja ik ben tussenpersoon!

Je hebt geen lidmaatschap nodig of iets dergelijks. Ja dit is reclame en ik hoop dat jullie er wat aan hebben :lol:

ziezo

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door ziezo »

Is dat dezelfde als Ohra?

Gast

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Gast »

Yep, Delta Lloyd en OHRA horen beide bij de Delta Lloyd Groep

Financieel Planner
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 21:16

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Financieel Planner »

Verbazing was mijn deel toen ik de commerciele website van de tussenpersoon Independer B.V. op de website van Tros Radar (basisverzekering.trosradar.nl) zag staan. In samenwerking met Radar ontworpen, my ash, gewoon reclame. Laat Radar maar eens aangeven waar de verschillen dan zitten in vergelijk met de standaardwebsite van Independer waaruit hun inhoudelijke betrokkenheid zou blijken? Bij geen verschil is er immers geen waarneembare inbreng en is het dus reclame zonder dat dit vermeldt wordt.

Mocht het wel echt een vergelijkingssite van Radar zelf zijn, adviseren zij dus over een concreet financieel product en vallen dus per 1 januari onder de WFD. Zou Radar voldoen aan de eisen voor een vergunning (aansprakelijkheidsverzekering, betrouwbaarheid advies, diploma's feitelijk leidinggevende = web- en/of eindredacteur etc.) en gaan ze daadwerkelijk een vergunning aanvragen of kiezen ze voor de weg van het strafbare economische delict door zonder vergunning te blijven claimen zelf te adviseren over financiele producten? De AFM kan vanaf 1 januari zeker een melding verwachten, mocht zich een overtreding van de wet voordoen.

Tenslotte de commerciele kant. Waarom noemt Radar alleen Independer en nooit geen andere vergelijkingssite? Wat zou Independer hiervoor betalen en aan wie? En waarom gaat er nog belastinggeld naar dit commerciele programma en hoeveel eigenlijk? En tenslotte, waar haalt Radar het recht vandaan ons kijkers in het ongewisse te laten over het starten of eindigen van het reclameblok en misbruik te maken van het goede vertrouwen van de kijker.

aparanda
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 nov 2005 14:45

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door aparanda »

Ik heb ook geprobeerd een prijsvergelijk in te voeren bij Independer in de situatie die bij ons past, ik wil helemaal geen kraamzorg maar dat balkje kun je niet verder verschuiven, dus iedereen betaald aan kraamzorg ook opa en oma maar ook ome Henk??!!!, waar kan ik een pakket vinden die wel bij mij past waar ik de keuze kan bepalen die ik wil exact wat ik wil, dus met bijvoorbeeld de pil (bijvoorbeeld ivm. overgang) maar zonder kraamzorg

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Inter »

uhm, hebben meer mensen die FireFox en een ander OS (linux hier) dan Windows gebruiken, ook problemen met de vergelijkingssite? Niet technisch van aard maar ik kan de labels van de schuifbalken niet lezen. Of ze zitten onder de schuifbalken.
Ja ik ook .Het werkt inderdaad niet goed met Firefox .
Iets wat voor z`n site natuurlijk niet kan.
Dat kan met de 1.5 versie onder help (defecte website rapporteren) worden gemeld.

En verder wat moet ik hier nou met deze vergelijking .
Het is bijvoorbeeld heel onduidelijk of de goedkopere alternatieven voor een dure tandartsverzekering me nu wel bij een overstap of niet accepteren .
Of beter gezegd mij nog wel in 2006 uitbetalen.
Dan kies ik toch voor zekerheid bij mijn huidige verzekering.

En zo is er nog wel meer onduidelijkheid.

willyb82

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door willyb82 »

Als ik alles invul op de site hier (ziekenkostenhulp) kom ik bij jullie nooit op studentenpakketten. Ik heb nu bijvoorbeeld VGZ Jongeren X-Tra, wat ontzettend voordelig uitkomt voor mij... maar niet terug te vinden in de resultaten...

Ook nergens wordt gevraagd of je student bent (Ja, HBO student... maar dat ben ik niet).

John12345

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door John12345 »

Ik kan ook nergens de Studentenpolis van CZ terugvinden in vergelijkingssites. Wellicht spreken we inderdaad van schijnobjectiviteit.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Wat ik aan de ene kant niet snap is dat mensen voor hun inboedel en auto de allerbeste verzekering willen hebben, maar als het om de gezondheid gaat, mag het geen cent kosten :shock:. Totdat ze op een gegeven moment echt iets gaan mankeren en dan lopen ze te klagen en zielig te doen, want de verzekering vergoedt niet alles, omdat ze een zo goedkoop mogelijke polis hebben afgesloten....

Mijn gezondheid gaat voor alles en ik bezuinig liever op een ander gebied dan hierop. Ik ga me verzekeren voor het meest uitgebreide pakket bij ONVZ. Dan kom je wel op €160,00 per maand uit, maar daar wordt dus wel heel veel vergoed.

jermen1

Re: Vergelijkingsprogramma Ziektekosten Independer

Ongelezen bericht door jermen1 »

Bij onvz zijn wij verzekerd voor 118,85 euro per maand met een optifit aanvullende verzekering omdat helaas wij niet in aanmerking komen voor een hogere aanvullende verzekering maar dan nog is het een goede verzekering je krijg snel uitbetaald en alles word keurig geregeld ook bij andere verzekeringen zouden wij ivm gezondheidsklachten geen hogere aanvullende verzekering krijgen
jermen

Gesloten