| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 7 december 2005 overleg rechtbank Amsterdam over Dexia.
-
capellenaar
Re: 7 december 2005 overleg rechtbank Amsterdam over Dexia.
Dat is wel erg veel per maand zeg! Kan me voorstellen dat dat problematisch is. Dan gaan we allemaal duimen dat het allemaal wat sneller zal verlopen.
-
Oom Dagobert
Bedankt maar niet nodig hoor, ben goed strijdbaar, maar kan me indenken dat er mensen met vergelijkbare contracten door de knieen gaan.
Tuig daar bij Dexia en Jurgen Lemstra van SLV heeft die groep bewust laten vallen om zo gauw mogelijk de SLV te kunnen opheffen.
Mede door de aanwezigheid van genoemde groep denk ik dat WCAM geen schijn van kans heeft bij de rechtsraad, maar ik begin me nu dus ernstig af te vragen of Dexia dat wel belangrijk vindt, die hebben een goeie Kerst als ze een jaar lang geen processen meer aan hun kont krijgen.
Rekken en erbij blijven.
OD.
Tuig daar bij Dexia en Jurgen Lemstra van SLV heeft die groep bewust laten vallen om zo gauw mogelijk de SLV te kunnen opheffen.
Mede door de aanwezigheid van genoemde groep denk ik dat WCAM geen schijn van kans heeft bij de rechtsraad, maar ik begin me nu dus ernstig af te vragen of Dexia dat wel belangrijk vindt, die hebben een goeie Kerst als ze een jaar lang geen processen meer aan hun kont krijgen.
Rekken en erbij blijven.
OD.
8 jaar lang 1800 = 8 x 12 mnd= 96 maanden x 1800,00€ = 172.800,==Ik moet nog 8 jaar lang 1800 euro per maand betalen.
Als de beurs zo zou blijven stijgen als nu heb ik straks dikke winst.
Alleen, waar haal je de maandtermijnen vandaan?
Ben nu al 1 1/2 jaar achter, ze krijgen geen cent meer van mij.
Dexia weet dat en probeert me nu de Coulance-regeling door de strot te duwen.
Maar op die manier neem ik geen cent van die lui aan,
Ben benieuwd met wat voor wapens ze straks gaan komen.
Ben op alles voorbereid en geef geen krimp.
Het wordt dus winst voor degene die de langste adem heeft.
En dat is OD.
plus 18 mnd=32.400€ totaal, 205.200,== € plus dan nog de jaren die je wel betaald hebt.Je had wel lef om daar aan te beginnen.
Kloppen de komma's wel???????????????
om 1800.00 € per maand te kunnen sparen. heb je een maandloon als een keizer.nodig.
Van de helft van jouw spaarinleg moeten al veel mensen hun maand doorkomen.
Janny
-
Monument Valley
om 1800.00 € per maand te kunnen sparen. heb je een maandloon als een keizer.nodig.
Van de helft van jouw spaarinleg moeten al veel mensen hun maand doorkomen.
Janny
Kun je wel zeggen ja!
-
Oom Dagobert
'k Had beter niks kunnen zeggen, want alles klopt hoor.
Maar bij de advocaten van leaseleed is alles in goede handen.
Er is al een rechtszaak geweest dat Dexia ALLES moest terugbetalen vanwege het laten tekenen van een dergelijk wurgcontract
(bovendien was de tussenpersoon niet bevoegd maar Dexia wel aansprakelijk).
Dexia maakt dus geen schijn van kans bij genoemde wurgcontracten.
Het enige waar ik me nu nog druk om maak is dat Dexia zo lang mogelijk wil rekken om MIJN geld aan mij terug te geven.
(geldt trouwens vooe iedereen)
Maar ontkomen doet ze er niet aan.
Wat het maandinkomen betreft kan ik iedereen gerust stellen, wat betaald is ging van een lening en daarna gold: waar niet binnen komt kan niet gehaald worden
vr.gr. OD.
Maar bij de advocaten van leaseleed is alles in goede handen.
Er is al een rechtszaak geweest dat Dexia ALLES moest terugbetalen vanwege het laten tekenen van een dergelijk wurgcontract
(bovendien was de tussenpersoon niet bevoegd maar Dexia wel aansprakelijk).
Dexia maakt dus geen schijn van kans bij genoemde wurgcontracten.
Het enige waar ik me nu nog druk om maak is dat Dexia zo lang mogelijk wil rekken om MIJN geld aan mij terug te geven.
(geldt trouwens vooe iedereen)
Maar ontkomen doet ze er niet aan.
Wat het maandinkomen betreft kan ik iedereen gerust stellen, wat betaald is ging van een lening en daarna gold: waar niet binnen komt kan niet gehaald worden
vr.gr. OD.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 08 dec 2005 15:46, 2 keer totaal gewijzigd.
oom dagobert.
Dan was het inderdaad een wurg contract, en Dexia zich voor moet schamen. om zich bank te noemen.
Je hoeft je voor je salaris niet te verontschuldigen, ook al zou het een koninklijke baan zijn.
Op een eerlijke wijze werken en beloond worden is geen schande.
sterkte. vecht ze.
janny
Dan was het inderdaad een wurg contract, en Dexia zich voor moet schamen. om zich bank te noemen.
Je hoeft je voor je salaris niet te verontschuldigen, ook al zou het een koninklijke baan zijn.
Op een eerlijke wijze werken en beloond worden is geen schande.
sterkte. vecht ze.
janny
-
Oom Dagobert
Zo kan het forum dus ook gebruikt worden!!!!!!!!!!!!!!
OD
OD
-
capellenaar
Wist iedereen dat maar he! Je leest hier soms dingen waar je haren recht van overeind gaan staan en dat is ook een van de redenen waarom ik hier niet zo vaak meer kom. Lees wel alles maar reageer niet altijd meer omdat er soms van wederzijds respect geen sprake is. Begrijp niet dat die mensen niet weten dat je in het leven krijgt wat je geeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
nooitmeeraandelen
Kop op allemaal, we laten ons niet klein krijgen! We wachten gewoon
nog iets langer, maar krijgen aan het eind van de rit gerechtigheid!
Hou vol!
nog iets langer, maar krijgen aan het eind van de rit gerechtigheid!
Hou vol!
heb artikel in FD gelezen, heb geen mogelijkheid het te plaatsen hier.
Kort samengevat is er weinig besloten. De zaken worden uitgesteld tot na de wcam zaak in april. Wel zullen de vernietigingszaken voorlopig worden voortgezet. In januari volgt landelijk overleg waarbij men de rechtbanken van utrecht en amsterdam zal volgen.
Ze willen wachten om niet met nieuwe uitspraken een beslissing over de wcam te vertragen.
De kwestie van nog een jaar is niet door een rechtbank genoemd. Waar een advocaat dat vandaan haalt is dus onduidelijk.
Kort samengevat is er weinig besloten. De zaken worden uitgesteld tot na de wcam zaak in april. Wel zullen de vernietigingszaken voorlopig worden voortgezet. In januari volgt landelijk overleg waarbij men de rechtbanken van utrecht en amsterdam zal volgen.
Ze willen wachten om niet met nieuwe uitspraken een beslissing over de wcam te vertragen.
De kwestie van nog een jaar is niet door een rechtbank genoemd. Waar een advocaat dat vandaan haalt is dus onduidelijk.
-
capellenaar
En volgens mij staat er op RTLZ dat er pas maandag overlegd wordt over hoe om te gaan met lopende zaken. Staat zelfs een stukje over hier op het forum.