LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interessant en objectief......

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Willen de "meelezers" aub ook commentaar geven over deze links?

goede site
3
25%
redelijk goede site
1
8%
waardeloze site
8
67%

Totaal aantal stemmen: 12

student26

Re: Interessant en objectief......

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Waarom zou ik gaan rijden als ik zo al kan zien dat er geen stuur aanwezig is?

Instappen, dan zie je dat er een andere, efficientere manier van sturen is.........
Wat maar niet door die plaat wil dringen wordt weer pijnlijk duidelijk door deze opmerking. Stel nou eens dat het klopt, dat er een efficientere manier van sturen zou zijn, kan iemand me dan één goede reden geven waarom 98% van de wereldbevolking dat niet inziet? Waarom zijn de "auto's" dan niet al minstens 40, 50 jaar geleden aangepast?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ja, ja...., iedereen kan student worden, maar ondanks dat ben je TOCH student geworden.....
Nee Jan, om student te mogen worden zijn er ingangseisen. Voor mlm niet.

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Niet alleen het halleluja prutsmethodiekje steld niet zo veel voor.Ook de alarmsystemen stellen geen drol voor.
Ooit heb ik uit medelijden met zo'n mlm figuur nog eens een P.A.A.L gekocht als hebbedingetje voor 50 gulden.Persoonlijk Afschrik Alarm Licht. of zoiets.Als je dan op straat overvallen wordt moet je een pennetje uit het apparaat trekken dan gaat die heel irritant piepen en lichtflitsen zodat hulp snel ter plaatse is.

Ook hebben ze een kastje dat werkt op beweging.Niet af te stellen zo'n ding bleek uit de demonstratie.Iedere mug die voorbij vliegt reageert die op.Maar je kan ook de gevoeligheid afstellen dusdanig dat die helemaal nergens meer op reageert.En dat was wel de beste instelling als je nog een beetje aan de buren wil denken als je weg bent.

Er worden tegenwoordig best nog wel wat installateurs gevraagd voor de professionele systemen bij diverse bedrijven.Ik begrijp echt niet wat iemand dan beweegt om te gaan leuren met amateuristische alarmsysteempjes die ik zelf met een relais,bewegingsmelder,en een bel in elkaar zet.

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Niet alleen het halleluja prutsmethodiekje steld niet zo veel voor.Ook de alarmsystemen stellen geen drol voor.
:lol:
Ooit heb ik uit medelijden met zo'n mlm figuur nog eens een P.A.A.L gekocht als hebbedingetje voor 50 gulden.Persoonlijk Afschrik Alarm Licht. of zoiets.Als je dan op straat overvallen wordt moet je een pennetje uit het apparaat trekken dan gaat die heel irritant piepen en lichtflitsen zodat hulp snel ter plaatse is.
Ik WIST wel dat je zo dom was geweest DAAR in te tuinen...... :lol:
Henrica..., voortaan niet meer zo dom zijn om met bedrijven als Quorum in zee te gaan...... :wink:
Ook hebben ze een kastje dat werkt op beweging.Niet af te stellen zo'n ding bleek uit de demonstratie.Iedere mug die voorbij vliegt reageert die op.Maar je kan ook de gevoeligheid afstellen dusdanig dat die helemaal nergens meer op reageert.En dat was wel de beste instelling als je nog een beetje aan de buren wil denken als je weg bent.
Ze hebben...? :?
Er worden tegenwoordig best nog wel wat installateurs gevraagd voor de professionele systemen bij diverse bedrijven.
Weet je iemand die voor me werken wil dan......?
Ken jij wel iemand zonder blabla....? :twisted:
Ik begrijp echt niet wat iemand dan beweegt om te gaan leuren met amateuristische alarmsysteempjes die ik zelf met een relais,bewegingsmelder,en een bel in elkaar zet.
Zelfs DIT onderzoek van jullie ''stinkt''.... :roll:

JvE

Henrice

1... Geef dan maar wat technische info over die apparaten die je verkoopt .Ik blijf er vooralsnog bij dat het veels te dure alarmsysteempjes zijn die geen drol voorstellen.

2...Medelijden hebben met iemand die er is ingetuind,zoals jij, is niet hetzelfde als zo slim zijn om ergens niet in te tuinen.Zoals ik.Maar de meating was een happening op zich.

zo zie je maar dat ik weet waarover ik het heb in tegenstelling tot wat jij beweerd.

3...Ik weet helaas geen monteur ZONDER bla bla die voor je wil werken.Maar wat moet jij nou met een monteur ZONDER bla bla?Van bla bla moeten de mlm ers het toch hebben.Maar ik begrijp wat je bedoeld.Als jongetjes een stekkertje kunnen monteren of iets aan een spijkertje aan de muur kunnen hangen gaan ze praten als Goeroes.Alleen al om die reden zou ik geen eigen installatie bedrijf willen met personeel en is ZZP er een betere optie.

Is ZZP niet bijna hetzelfde als mlm,alleen op een andere bedrijfs- filosofische basis? Als ZZP er monteer je als ingehuurde kracht alleen de al verkochte spullen voor een bedrijf.Dat scheelt een hoop bla bla.

4....Het was geen onderzoek maar een al vaststaand feit dat jouw alrmsystemen geen drol voorstellen.Mits jij met goede technische info mij het tegendeel kan bewijzen.

Grijp die kans Jan.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

@ Henrice:

Jan zit je in de val te lokken. Hij doet z'n alarmsystemen niet via MLM, hij heeft gewoon een regulier installatie-bedrijf.

@ Jan:

Puur omdat ik het weer een treffend voorbeeld vind van jouw NIET-lezen:
Quote:
Ooit heb ik uit medelijden met zo'n mlm figuur nog eens een P.A.A.L gekocht als hebbedingetje voor 50 gulden.

Ik WIST wel dat je zo dom was geweest DAAR in te tuinen......

Henrice

"handelaar in valkuilen".

_ _ _

Jan van Eechoud

@ Jan:

Puur omdat ik het weer een treffend voorbeeld vind van jouw NIET-lezen:

Quote:
Quote:
Ooit heb ik uit medelijden met zo'n mlm figuur nog eens een P.A.A.L gekocht als hebbedingetje voor 50 gulden.

Ik WIST wel dat je zo dom was geweest DAAR in te tuinen......
Laat je maar niet voor de gek houden...
Hij is er IN gestonken.......... :lol: :twisted: :roll: :wink: :!:

JvE Voor de liefhebber..... :x :arrow: 8) :lol: :wink: :idea: :!:

Jan van Eechoud

Was trouwens een goed ''onderzoek'' van Enrica, naar mijn alarmsystemen... :lol:

JvE.......

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Dat komt omdat jou systeempjes maar uit drie onderdelen bestaat + de battery, Die bij kijkshop voor 10% van jou prijs te koop zijn.
Ook hier , wil je slagen met mlm dan zal je toch echt een even groot bord voor je kop moeten hebben als onze janneman.
Jurrien

Henrice

Waar blijft je technische info Jan? Of heb je ook daar geen verstand van?Prutelectronica is trouwens overal te koop.Die mlm er waar ik deze P.A.A.L. van kocht had ook zo z'n eigen verkoopstrategie.Hij richtte zich voornamelijk op weerloze vrouwen en pakte dit volgens eigen zeggen psychologisch heel subtiel aan."dan praat je flink in op hun angstgevoel"wist hij mij vertellen.Het verhaal gaat dat die een paar klappen van een bejaarde vrouw heeft gekregen met een wandelstok.
Het verkopen van alarmsystemen werd hem vervolgens wat te heet onder z'n voeten met al die agressieve vrouwen van oude dagen met wandelstokken dat die in de verzorgingscreme is gegaan.Ik ben benieuwd op wat voor gevoel hij nou weer probeert in te spelen bij de vrouwen maar ik vrees het ergste.

LaDee

Ongelezen bericht door LaDee »

Hmm ik had gedacht dat dit een boeiend forum zou zijn waar op een volwassen manier gediscussieerd kon worden.
Volgens mij ben ik 1 van de jongere forummers hier, maar voel me ineens wel erg volwassen als ik jullie berichten lees.

Wat een kinderachtig geruzie...

On topic:

Ik geloof zelf absoluut niet in gouden bergen en op je 30e stoppen met werken. Maar ik doe een commerciele opleiding en het lijkt me vooral erg leuken leerzaam om bepaalde schoonheidsproducten te gaan verkopen dmv een bep. marketingstrategie. Ben bereid hier veel tijd in te steken al is het maar een bijverdienste. Liever zelf alles regelen dan een ander bijbaantje.
Maarrrr... Hoe zit dat met belastingen ed? Hier heb ik namelijk geen idee van. Sta ik werkelijk geregistreerd als zelfstandig ondernemer enzo?

Henrice

Ook welkom in de grote volwassen mensenwereld LaDee.Zie het als een aanvullende cursus op je studie.Dit is zo ongeveer wat je te wachten staat in grote mensenland.
Wen er maar vast aan.

Maarschalk

Maarrrr... Hoe zit dat met belastingen ed? Hier heb ik namelijk geen idee van. Sta ik werkelijk geregistreerd als zelfstandig ondernemer enzo?
Kan je misschien wat specifiekere vragen stellen en wat meer informatie geven? Op deze manier is het zo vaag dat er geen zinnig antwoord te geven valt.
Bel in ieder geval ook eens met de belastingdienst en kijk op hun site.

LaDee

Ongelezen bericht door LaDee »

Ik ben al volop aan het zoeken.

Wat ik bedoel is, moet ik mij als zelfstandig ondernemer registreren bij de KVK en betaal ik dus ook de bijbehorende belastingen?

Of is dit allemaal door het MLM bedrijf geregeld?

Ik geloof best in het concept, maar op de sites van de bedrijven zelf staat alleen maar hoe geweldig hun product en bedrijf zou moeten zijn haha.
Weinig echte informatie dus.

Vond trouwens dit stukje ergens op het net: http://www.crm-marketing-centre.nl/inde ... terId=3067

Maarschalk

Ten eerste moet je de vraag aan het mlm bedrijf stellen om erachter te komen wat zij regelen.
Ten tweede geef je nog steeds geen informatie.
Hoeveel uur ga je werken? Ga je regelmatig deelnemen aan het economische verkeer? Is er zicht op winst binnen afzienbare termijn?
Noem maar op.
Zonder dergelijke informatie kan ik je daarbij niet helpen.

De Nette Netwerker

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

Cool dus!

Hoeveel uren heb je jezelf gefactureerd om de boel hier knettersvol te typen?

Gezellig, toch?

Hopelijk heel feel mensen die het lezen!

Succes dermee.

Jan van Eechoud

Waar blijft je technische info Jan? Of heb je ook daar geen verstand van?Prutelectronica is trouwens overal te koop.Die mlm er waar ik deze P.A.A.L. van kocht had ook zo z'n eigen verkoopstrategie.Hij richtte zich voornamelijk op weerloze vrouwen en pakte dit volgens eigen zeggen psychologisch heel subtiel aan."dan praat je flink in op hun angstgevoel"wist hij mij vertellen.Het verhaal gaat dat die een paar klappen van een bejaarde vrouw heeft gekregen met een wandelstok.
Het verkopen van alarmsystemen werd hem vervolgens wat te heet onder z'n voeten met al die agressieve vrouwen van oude dagen met wandelstokken dat die in de verzorgingscreme is gegaan.Ik ben benieuwd op wat voor gevoel hij nou weer probeert in te spelen bij de vrouwen maar ik vrees het ergste.
Nou, Enrica.....,
Je hebt antwoord verdient hoor......!
We hebben even moeten lachen...... :roll:

Technische info?
Heb je daar wat aan dan........ :?
Op de peuterspeelzaal wordt er weinig over verteld hoor..... :twisted:

Maar je mag ZELF wel even zoeken....
Systemen: NetworX, Freewave, Smart, Ambush
Opleidingen: TBR (géén TurBo Racer) VCA (vol)
Die mlm er waar ik deze P.A.A.L. van kocht had ook zo z'n eigen verkoopstrategie.
Voor wie je het ''probeerde te verkopen....'' zal je bedoelen??
Die mlm er waar ik deze P.A.A.L. van kocht had ook zo z'n eigen verkoopstrategie.Hij richtte zich voornamelijk op weerloze vrouwen en pakte dit volgens eigen zeggen psychologisch heel subtiel aan."dan praat je flink in op hun angstgevoel"wist hij mij vertellen.Het verhaal gaat dat die een paar klappen van een bejaarde vrouw heeft gekregen met een wandelstok.
Ben je er al voor in therapie geweest? Het is ernstig hoor...... :(

Prettige avond.... JvE

Jan van Eechoud

Hi LD,
Ik geloof zelf absoluut niet in gouden bergen en op je 30e stoppen met werken.

Als je dat WEL zou willen...., moet je er éérst in geloven.....
Anders ga je ook niet doen wat er voor nodig is...... :!:
Maar ik doe een commerciele opleiding en het lijkt me vooral erg leuken leerzaam om bepaalde schoonheidsproducten te gaan verkopen dmv een bep. marketingstrategie. Ben bereid hier veel tijd in te steken al is het maar een bijverdienste. Liever zelf alles regelen dan een ander bijbaantje.
Sommigen zullen het een leuk idee vinden, en sommigen niet.... So what.?

Inderdaad even bij het bedrijf vragen.....
Ik geloof best in het concept, maar op de sites van de bedrijven zelf staat alleen maar hoe geweldig hun product en bedrijf zou moeten zijn haha.
Weinig echte informatie dus.
WAT zou je willen weten?
Vond trouwens dit stukje ergens op het net: http://www.crm-marketing-centre.nl/inde ... terId=3067

Is van het bedrijf '' WIN''.
Wanneer je er op reageert krijg je vanzelf een belletje of je er meer van wil weten...... :shock:

Succes....., JvE

Henrice

moet je er éérst in geloven
Nou, Enrica.....,
Technische info?
Heb je daar wat aan dan........
Op de peuterspeelzaal wordt er weinig over verteld hoor.....

Echt weer een ijzersterk optreden.Jan.Het is heel aandoenlijk om je zo wanhopig te zien worstelen om te geloven waar je eigenlijk ergens in je achterhoofd zelf niet in geloofd.Maar je hebt de mlm verkoopstrategie weer eens nadrukkelijk bevestigd.
Voor wie je het ''probeerde te verkopen....'' zal je bedoelen??
Geloven? Wat daar allemaal niet van kan komen.
Ben je er al voor in therapie geweest? Het is ernstig hoor......
En wie niet geloofd,die is gek.

Gesloten